vierailija
Ootkos ajanu nätisti.
Hyvä piisi.
Ootkos ajanu nätisti.
vuoteen ei ole kamera räpsähtänyt, toki tuo ei kerro siitä miten ajanut olen. mut ainakin paikkapaikoin rajotusten mukaan.Ootkos ajanu nätisti.
Hyvä piisi.
Oliko ees hyvä?Perse.
Mulla ei oo enää nälkä. Fiksumpi ihminen ois lopettanu syömisen jo toisen lautasellisen jälkeen Mut nyt kun pääsin vauhtiin ja kotiin, niin vaihdoin löysät flanellipöksyt jalkaan ja otan jäätelöä jälkiruoaksi (ostin paketillisen kotimatkalla). Vois kattoa vielä yhden jakson l-koodia ja mennä sit ajoissa nukkumaanmulla on nälkä vaik justiin popsin pari puolen kilon piffiä ja jotain juttuja, siis maissia, paprikaa , herneitä ym.
nainen ei ikinä ole niin täynnä ettei hiukan jätskiä mahtuisiMulla ei oo enää nälkä. Fiksumpi ihminen ois lopettanu syömisen jo toisen lautasellisen jälkeen Mut nyt kun pääsin vauhtiin ja kotiin, niin vaihdoin löysät flanellipöksyt jalkaan ja otan jäätelöä jälkiruoaksi (ostin paketillisen kotimatkalla). Vois kattoa vielä yhden jakson l-koodia ja mennä sit ajoissa nukkumaan
Pitää paikkansa. Heikoimmat vois hämmästyä, jos tietäis paljonko tämmöseen pikkunulikkaan mahtuu ruokaanainen ei ikinä ole niin täynnä ettei hiukan jätskiä mahtuisi
Mä jäin höpiseen tuonne ulos.jahas, kaik on mennyt tutimaan sillä välin kun yhden puhelun höpisi.
kyl sitä mahtuu. en miekään kauhean iso ole mut joskus hesessä joku kysyi et syödäänkö kilpaa. 14 tuplajuuston jälkeen isomus luovutti niin kävelin tiskille hakeen kerrosaterian.Pitää paikkansa. Heikoimmat vois hämmästyä, jos tietäis paljonko tämmöseen pikkunulikkaan mahtuu ruokaa
ei sua pihalla näkynyt vaik siä luuriin höpisin.Mä jäin höpiseen tuonne ulos.
Ainahan jäätelö johonkin koloseen mahtuunainen ei ikinä ole niin täynnä ettei hiukan jätskiä mahtuisi
Oltiin luultavasti eri pihoissaei sua pihalla näkynyt vaik siä luuriin höpisin.
Kasvava nuori tarvitsee paljon ruokaaPitää paikkansa. Heikoimmat vois hämmästyä, jos tietäis paljonko tämmöseen pikkunulikkaan mahtuu ruokaa
pidän viileästä.patteritkin varmaan kytken tammikuussa. 16 oon pitänyt tääl yleensä lämpöä ja se sopii mulle ja haukulle. tosin jos vieraita tulee niin joutuu hiukan nostaan lämpöä, valittavat perkele.Oltiin luultavasti eri pihoissa
Miksi et sisällä höpissyt, ulkona oli jo suht viileä.
Tämä on hyvä
Jospa jotain uudempaa välil
Juu juuKasvava nuori tarvitsee paljon ruokaa
Ei siinä sitten mitäänpidän viileästä.patteritkin varmaan kytken tammikuussa. 16 oon pitänyt tääl yleensä lämpöä ja se sopii mulle ja haukulle. tosin jos vieraita tulee niin joutuu hiukan nostaan lämpöä, valittavat perkele.
Niin että mulla vois olla sulle yksi takki, sellanen haaleanvihertävä, vähän saman tapanen kun se sun harmaa. Saattaa olla vähän lyhyempi. En ole sitä pitänyt ja tuskin pidänkään. Sellanen kevät/syytakki, ei siis mikään paksu. Puuvillanen.Juu juu
Mikä soli se takkijuttu tossa aiemmin? Piti jotain kommentoida siihen mut piti lähtee just.