Neljän vuoden aikana yksi flunssa! Hyvä mie!
Flunssa tästä vielä puuttui. Ei puutu enää.
Suomesta Osloon. Bergeniin ja sieltä rantaa myöten ylemmäs Geirangerille ja sit takaisin Ruotsin suuntan...Heti alkoi kiinnostaa, missä kävit sielä?
Mulla on viimeksi ollut flunssa muistaakseni keväällä 2012.Neljän vuoden aikana yksi flunssa! Hyvä mie!
Sorry..
Koitahan toipua jne.
Niin! Mä olin silloin Norjanreissulla enkä voinut linkittää tissejäni enkä päässyt lehteen! *ikuisesti katkera*
Ei ole pahemmin lumia ollut mitä lapioida parina talvenaMut kohta tulee lunta, sit voi lapioida
voithan sinä nyt kuvan laittaa, tuskin täällä siitä kukaan mieltänsä pahoittaa ja sullekin tulee hyvä mieli kun saat vahingon korjattuaNiin! Mä olin silloin Norjanreissulla enkä voinut linkittää tissejäni enkä päässyt lehteen! *ikuisesti katkera*
Voi nyt persiinsuti. Mä jätin vessan matot ulos kuivumaan. Sis muka kuivuman. *huoh*
Sanat on hyvätKuustoistakesäsenä kuuntelin tätä ja
ei tuo ole paska vieläkään
Voit sä mennä lapioimaan pihan penskoille lumimajakasan ja sit lapioida sen maantasalle kun aikuisten mielestä on vaarallista tehdä maja ja sit siihen voi vaikka joku kompastua ja taas on lapioimista.Ei ole pahemmin lumia ollut mitä lapioida parina talvena
Mitäs sitten jos asuu kerrostalossa
Se EI kuule oo yhtään sama asia kuin että pääsisi oikeen niinko lehteen (olemattomine) tisseineen! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!voithan sinä nyt kuvan laittaa, tuskin täällä siitä kukaan mieltänsä pahoittaa ja sullekin tulee hyvä mieli kun saat vahingon korjattua
Mulla on joskus harvoin nuha, en kyllä muista koska viimex olis kuumetta ollut. Ei ainakaan lasten aikana, sen muistanNeljän vuoden aikana yksi flunssa! Hyvä mie!
Sorry..
Koitahan toipua jne.
Johan siellä vähän näkyivoithan sinä nyt kuvan laittaa, tuskin täällä siitä kukaan mieltänsä pahoittaa ja sullekin tulee hyvä mieli kun saat vahingon korjattua
Sanat on hyvät
Ei muuta kommentoitavaa kappaleesta
No mulla on vähän omaa pihaa mitä lapioida (yleensä teen vähän ylimääräistäkin) ja täällä tietty ukko mainitsee lapsille jos menevät lumikasoihin kun ne leviävaät ja menevät piloilleVoit sä mennä lapioimaan pihan penskoille lumimajakasan ja sit lapioida sen maantasalle kun aikuisten mielestä on vaarallista tehdä maja ja sit siihen voi vaikka joku kompastua ja taas on lapioimista.
pyh liian etelässäSuomesta Osloon. Bergeniin ja sieltä rantaa myöten ylemmäs Geirangerille ja sit takaisin Ruotsin suuntan...
Mä oon ollut aiemmin vain pohjois-norjassa. Mut toi oli elämys. Rannalta ylös, melkein pakkasen puolelle muutamassa tunnissa. Kyllä oli sekä hiki että vilu sillä reissulla!pyh liian etelässä
Mahtavat maisemat sielläkin toki
Kauniita unia! Mäkin menen, kuusta viis, lihakset vaativat lepoasentoa.Öitä!