Treineri kehui, että olen lihaksikas nainen. Taidankin olla aika karpaasi ensi kesänä.Onko salillakin kamerat
Treineri kehui, että olen lihaksikas nainen. Taidankin olla aika karpaasi ensi kesänä.Onko salillakin kamerat
Mulla ois puheripuliTuntuu olevan joo.
Tarttuuks se?Mulla ois puheripuli
Mä taas tulin tänään toteamukseen, että mulla on kyllä selkälihaksia, kesivartalon lihaksia ja käsilihaksia mut oivoivoivoivoi, missä ovat vatsalihakset?Treineri kehui, että olen lihaksikas nainen. Taidankin olla aika karpaasi ensi kesänä.
Akuutisti eikä ennen unentuloa katoa.Tarttuuks se?
Mulla taas käsivarret especial olkavarsi on mun heikko kohta. Lisää reeniä, per****le.Mä taas tulin tänään toteamukseen, että mulla on kyllä selkälihaksia, kesivartalon lihaksia ja käsilihaksia mut oivoivoivoivoi, missä ovat vatsalihakset?
Istumaannousut ovat siis mun heikko kohta.
Metallican paras biisi. Siis paras!Wanhaa Metallicaa
Otin hetki sitten relaksoivan. Aion nukkua tänä yönä, kuun voi ampua alas taivaalta mun puolesta.Akuutisti eikä ennen unentuloa katoa.
Ripuloi sittenMulla ois puheripuli
Mä lapioin duunissa niin olkavaret ja keskivartalo on mun heiniä.Mulla taas käsivarret especial olkavarsi on mun heikko kohta. Lisää reeniä, per****le.
Jotain ihmetyyppejä yrittää sitä lehtiin asti, ei mitään mainittavaa.Ripuloi sitten
Onko se kuvaketju vielä hengissä?
En ole katsonut etusivulle.
Mä ajattelin juoda vielä ainakin kaksi olutta, möllöttäkööt kuut vaikka aamuun jos huvittaa, mä en sitä näe.Otin hetki sitten relaksoivan. Aion nukkua tänä yönä, kuun voi ampua alas taivaalta mun puolesta.
Tissiketjuhan aikoinaan pääsiJotain ihmetyyppejä yrittää sitä lehtiin asti, ei mitään mainittavaa.
Mä tarvisin totaMä lapioin duunissa niin olkavaret ja keskivartalo on mun heiniä.
Niin! Mä olin silloin Norjanreissulla enkä voinut linkittää tissejäni enkä päässyt lehteen! *ikuisesti katkera*Tissiketjuhan aikoinaan pääsi
Mut kohta tulee lunta, sit voi lapioidaMä tarvisin tota
Älä, älä!kun on hyvä työ niin ei tarvitse salilla käydä, ihme kyl verottaja ei ole keksinyt ottaa raskaan työn tekijöiltä jotain nimellistä kuntosalikorvausta. pitääkin vinkki lähettää.
Heti alkoi kiinnostaa, missä kävit sielä?Niin! Mä olin silloin Norjanreissulla
kun on hyvä työ niin ei tarvitse salilla käydä, ihme kyl verottaja ei ole keksinyt ottaa raskaan työn tekijöiltä jotain nimellistä kuntosalikorvausta. pitääkin vinkki lähettää.