oon, vaik palstaa lueskelen päivittäin. ei vaan tuossa autoillessa viitsi kirjautua ja kirjotellaMitä, ootko onnistunut välttämään kuulemasta hiuskarvahyypiöstä
oon, vaik palstaa lueskelen päivittäin. ei vaan tuossa autoillessa viitsi kirjautua ja kirjotellaMitä, ootko onnistunut välttämään kuulemasta hiuskarvahyypiöstä
Oli se.tyyppi oli vissiin kalju.
Mistäpä sitä kaikista ihmisistä voi etukäteen tietää millasia ovatehkei kirahvi ihan kaikille parane antaa yhteystietoja
Parilla ekalla tapaamisella vaikutti tosi kivalta. Kolmansilla treffeillä se raahas mut näytille kaikille kavereilleen ("ihanaa vihdoinkin tavata sut, ollaan kirahvi kuultu susta niin paljon"), oli kertonut musta äidilleen, ja sitten kun olin lähdössä kotia niin se alko itkehän ko tuli jo etukäteen ikävä eikä tiennyt koska nähdään seuraavan kerran. Sit perään tuli toi hiuskarvaviestiehkei kirahvi ihan kaikille parane antaa yhteystietoja
Toinen nyt oli vaan vähän ihastunutParilla ekalla tapaamisella vaikutti tosi kivalta. Kolmansilla treffeillä se raahas mut näytille kaikille kavereilleen ("ihanaa vihdoinkin tavata sut, ollaan kirahvi kuultu susta niin paljon"), oli kertonut musta äidilleen, ja sitten kun olin lähdössä kotia niin se alko itkehän ko tuli jo etukäteen ikävä eikä tiennyt koska nähdään seuraavan kerran. Sit perään tuli toi hiuskarvaviesti
No kyllä mä sen tajusin mietin vaan että onkai tolla kuumalla koiralla joku rotukin...hot dog
hävettää kaikkien miesten puolesta. pakko syödä pihvi(nyt on rehujakin lisukkeena) ja soittaa paranoid.Parilla ekalla tapaamisella vaikutti tosi kivalta. Kolmansilla treffeillä se raahas mut näytille kaikille kavereilleen ("ihanaa vihdoinkin tavata sut, ollaan kirahvi kuultu susta niin paljon"), oli kertonut musta äidilleen, ja sitten kun olin lähdössä kotia niin se alko itkehän ko tuli jo etukäteen ikävä eikä tiennyt koska nähdään seuraavan kerran. Sit perään tuli toi hiuskarvaviesti
Mun ihastumiset karisi kyl aika nopeestiToinen nyt oli vaan vähän ihastunut
Jos menetti heti sydämensä sinuun
Nokitan alkuperäsellä videollahävettää kaikkien miesten puolesta. pakko syödä pihvi(nyt on rehujakin lisukkeena) ja soittaa paranoid.
Alkuperäinen on parempi vaikka tuokin ihan ok.
Mä tykästyin tähän kyllä ihan täysin.Alkuperäinen on parempi vaikka tuokin ihan ok.
Suhteenne siis oli kirjaimellisesti hiuskarvan varassa.Mun ihastumiset karisi kyl aika nopeesti