The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ehkei kirahvi ihan kaikille parane antaa yhteystietoja :ROFLMAO:
Parilla ekalla tapaamisella vaikutti tosi kivalta. Kolmansilla treffeillä se raahas mut näytille kaikille kavereilleen ("ihanaa vihdoinkin tavata sut, ollaan kirahvi kuultu susta niin paljon"), oli kertonut musta äidilleen, ja sitten kun olin lähdössä kotia niin se alko itkehän ko tuli jo etukäteen ikävä eikä tiennyt koska nähdään seuraavan kerran. Sit perään tuli toi hiuskarvaviesti :confused:
 
Parilla ekalla tapaamisella vaikutti tosi kivalta. Kolmansilla treffeillä se raahas mut näytille kaikille kavereilleen ("ihanaa vihdoinkin tavata sut, ollaan kirahvi kuultu susta niin paljon"), oli kertonut musta äidilleen, ja sitten kun olin lähdössä kotia niin se alko itkehän ko tuli jo etukäteen ikävä eikä tiennyt koska nähdään seuraavan kerran. Sit perään tuli toi hiuskarvaviesti :confused:
Toinen nyt oli vaan vähän ihastunut :whistle: :oops:
Jos menetti heti sydämensä sinuun :geek:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Parilla ekalla tapaamisella vaikutti tosi kivalta. Kolmansilla treffeillä se raahas mut näytille kaikille kavereilleen ("ihanaa vihdoinkin tavata sut, ollaan kirahvi kuultu susta niin paljon"), oli kertonut musta äidilleen, ja sitten kun olin lähdössä kotia niin se alko itkehän ko tuli jo etukäteen ikävä eikä tiennyt koska nähdään seuraavan kerran. Sit perään tuli toi hiuskarvaviesti :confused:
hävettää kaikkien miesten puolesta. pakko syödä pihvi(nyt on rehujakin lisukkeena) ja soittaa paranoid.
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä