missäs uunos toi oli, vois irrotella klipin siitä.ei löydy juutuubista turhapuron karkeakarvaista keskikaljan noutajaa.
ota tommonen kun mulla. aikas pieni mut tuo turvaa iltakävelyille. tylsääkään ei elämästä tule kun vauhtia on aikas runsaasti.Millasenhan koiran sitä isona sitten ottais,oon miettinyt mutta en oo keksinyt vielä.....joku ihana keskikokonen tassukainen.
Jotain suolaista voisi nuolaista.Rupes tekee mieli suolapäffinöitä
No olis kyllä joo mutta olisko ihan mulle...? Ei oo varaa ostaa lukemattomia possujaota tommonen kun mulla. aikas pieni mut tuo turvaa iltakävelyille. tylsääkään ei elämästä tule kun vauhtia on aikas runsaasti.
viime possu kesti ennätysajan. nyt kärvistellään, jouluna seuraavat.No olis kyllä joo mutta olisko ihan mulle...? Ei oo varaa ostaa lukemattomia possuja
Syyllinen koira tai nainenkoiran syyksi oliskin kiva laittaa kaikenlaista.
mitä kauemmin tuota katsoo niin sitä enemmän pitää tuosta haukustaSyyllinen koira tai nainen
best-dog-ever.gif gif by eipassaa | Photobucket
Mulla olis kaksi avaamatonta kaapissa enkä meinaa niitä ite kyllä syödä.Söin koko suklaalevyn äske
ja hailokki.Puulokki
täällä sama homma. lisäksi pihviä ja sauna.Tsih ja lätkää..
Elämme jännittäviä aikoja
Mul ei oo kumpaakaan jälkimmäisistä. Ruokaa oon syöny jo ja saunaa en jaksa lämmittää enäätäällä sama homma. lisäksi pihviä ja sauna.
Mulla oli vain yhdessä kaapissa, yhdellä hyllylläMul on sama tilanne ku @famipala lla. Kaapit on täynnä tyhjiä pulloja ja tölkkejä, vaik mä en oo juur kotona sitte mitää juonukkaa kevään jälkee. Miten niin mä vien usein niitä kauppaa