Mää myöntäisin tän heti, mut oon kertonu julkisesti ikäni täällä niin ette uskois kuitenkaanAlkaa ikä painamaan
Mää myöntäisin tän heti, mut oon kertonu julkisesti ikäni täällä niin ette uskois kuitenkaanAlkaa ikä painamaan
Saipa voittiAi niin joo, Kärpät kurittamassa Saipaa kaakonkulmalla
Tilanne 1-2
Mä tiputin sänkyyn Sikailen täällä nyt kunnolla, kun ei oo kukaan ottamassa huonoo esimerkkiäsama täällä ja tiputin perinteisesti ruokaa puhtaalle paidalle.
Ehdin jo säikähtää.En mä sua tarkoittanut nyt. Ennen sikiämistä ryypiskelin kohtuuttoman paljon nuoreks ihmiseks, sillon törmäsin näihin kirahvinsuututusviinaa juoneisiin tyyppeihin.
Mitäs läksit sanomaan niin
Mutta tottapa tuo on
Pitsikin yksi päivä mietti onko kaikki hyvin kun ei sua ole näkynyt, sanoin on ja joskus täällä on käynyt
Kaikki on hyvin olossa ja elossa
Autonkin sain kuntoon, eksän kaveri korjas, seuraavana päivänä sain vesilaskun mukana kirjeen jossa selitettiin jonkun prosessorin menneen rikki toukokuussa, lukemia ei saatu, kesäkuulta lähti nollista mittarit eteenpäin, vesiennakkoa palautetaan yms, summasummaarum, 150e takaisin
Sama raha mitä meni auton remppaan, eksän kaveri sen korjasi kun monen tunnin pähkäilyn jälkeen kehtasin sille soittaa
Ei olla kuitenkaan nähty muutamaan vuoteen.
Ihan suotta. Se oli sitä sekavaa aikaa ko tuli ryypättyä parin kuukauden vuokrarahat ja takuuvuokra siihen päälle..Ehdin jo säikähtää.
Mä voin tarjota. *ojentaa*En ostanut jäätelöä vaikka kävin kaupassa!!! Elämä pahasti silakka
Elämä pahasti silakka
Joo pitää toivoa ettei perunat mee taas sotkemaan mein leffasuunnitelmia
Pidetään peukkuja leffaillalle
Mä voin tarjota. *ojentaa*
Nokian 3310 tekstinsyötöllä ko yritti kirjottaa "pilalla", se tarjos eka "sijalla" ja "silakka". Siihen aikaan teinin elämä oli usein silakka
Jää tänne viettää mein kaa diskoaAnteeksi, excuse me, pardon. En ole koskaan käynyt täällä. Mutta vedin kommandopipon päähän, rohkaistuin ja käytän leikkaustyökaluja tarvittaessa.
Sitä vaan, että olette tervetulleita sponsoroimaan vaatimatonta diskoani.
Vaikuttaa kovin hiljaselta palsta, paitsi tämä ketju.
Moikkista moikkista...*pakenee peloissaan tunkien mennessään viimiset tallenteet povitaskuun*..
Mä veikkasin, et toi on peräisin Holkerin syökää silakkaa- lausunnosta... tai Peyoten imekää slaikkaa- lukihäiriöstä.Nokian 3310 tekstinsyötöllä ko yritti kirjottaa "pilalla", se tarjos eka "sijalla" ja "silakka". Siihen aikaan teinin elämä oli usein silakka
Älä suotta mene mitään koivuniemiä hakeen..taijankin vissiin lähteä hakemaan koivuniemen herraa itelleni..paitti siirrän sen sujuvasti huomiselle päivälle, tonne ulos en viitti millään mennä mörön syötiksi kun siellä on ihan sysipimeetä...kynttilät vain kehiin ...hyvä kun loivensit Pitsin miettimisiä, kiitos
Jeiii, sulla on auto kunnossa ! Ja sattuihan ihan törkeen hyvä munkkikin että tuli rempparahaa takaviistosta - noin ne hankalatkin asiat vain loksahtavat oikeille paikoilleen. Eikä tarvinnut edes mennä maksamaan itteään kipeäksi jonnekin korjaamokorjaamolle - hyvä kun rimpautit rohkeena kaverille
Mulla ei ollut noissa vanhoissa puhelimissa ollenkaan ennakoivaa tekstinsyöttöä mikä lie. Nykyisessä on ja sanat olis välillä mitä olis jos ei huomais korjata tai sitä väärää ehdotusta.Nokian 3310 tekstinsyötöllä ko yritti kirjottaa "pilalla", se tarjos eka "sijalla" ja "silakka". Siihen aikaan teinin elämä oli usein silakka
Joo pitää toivoa ettei perunat mee taas sotkemaan mein leffasuunnitelmia
No juurikin näin
Penteleen
Ootte liian puheliaita. Mutta kiitos silti, kuka tietää.Jää tänne viettää mein kaa diskoa
Arvaa mikä mulle tulee mieleen perunastaJoo pitää toivoa ettei perunat mee taas sotkemaan mein leffasuunnitelmia
Ootte liian puheliaita. Mutta kiitos silti.
Käykää moikkailemassa kun jaksatte.