The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..tuisäisäi...:) *pompsahti keskelle kaikkia teitä ihania murusia ja ottaa isoon lämpimään halirutistukseen*...ehtikö kellekään edes ikävää pukata :barefoot::rolleyes:;):D

Se on rentoa perjatai- iltaa koko poppoolle yhdessä ja erikseen :)!*viskoo tohkeissaan hyvässä fiiliksessään lentopusuja sinne tänne*
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja Kais
..tuisäisäi...:) *pompsahti keskelle kaikkia teitä ihania murusia ja ottaa isoon lämpimään halirutistukseen*...ehtikö kellekään edes ikävää pukata :barefoot::rolleyes:;):D

Se on rentoa perjatai- iltaa koko poppoolle yhdessä ja erikseen :)!*viskoo tohkeissaan hyvässä fiiliksessään lentopusuja sinne tänne*

Tui tui vaan sullekin :)

Ainahan sua on ikävä jos ei näy :love:

muoks. huomasitkos sivumäärän (y)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Laitoin ruokaani liikaa chiliä ja tuli hiki :oops: Mut nyt on ainaki kupuravittu. Jämähdin kyl sänkyyn tän läppärin kaa. Jos jaksaisin kaataa sohvan selkänojan, niin voisin kattoo telkkaria sängystä ja sammua suoraan tähän sitteko ei jaksa enää. Ei kyllä jaksa juoda skumppaa, enkä niitä kahta siideriäkään mitkä kävin alkosta hakemasta. Alkoholiongelma savannilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Laitoin ruokaani liikaa chiliä ja tuli hiki :oops: Mut nyt on ainaki kupuravittu. Jämähdin kyl sänkyyn tän läppärin kaa. Jos jaksaisin kaataa sohvan selkänojan, niin voisin kattoo telkkaria sängystä ja sammua suoraan tähän sitteko ei jaksa enää. Ei kyllä jaksa juoda skumppaa, enkä niitä kahta siideriäkään mitkä kävin alkosta hakemasta. Alkoholiongelma savannilla.
Alkaa ikä painamaan :unsure:
 
...:barefoot:..no elä kehtaa*meni ihan nolopoloksi ja hämmennyksiin mutta...itepähän alotin:D*

Awww sentään sun kanssa :) <3...mutta kerro, kaikki hyvin elossa ja olossa :)? Syksy maistuu ja fiilikset kohdillansa?
Mitäs läksit sanomaan niin :D
Mutta tottapa tuo on :)

Pitsikin yksi päivä mietti onko kaikki hyvin kun ei sua ole näkynyt, sanoin on ja joskus täällä on käynyt :)

Kaikki on hyvin olossa ja elossa :)
Autonkin sain kuntoon, eksän kaveri korjas, seuraavana päivänä sain vesilaskun mukana kirjeen jossa selitettiin jonkun prosessorin menneen rikki toukokuussa, lukemia ei saatu, kesäkuulta lähti nollista mittarit eteenpäin, vesiennakkoa palautetaan yms, summasummaarum, 150e takaisin :)
Sama raha mitä meni auton remppaan, eksän kaveri sen korjasi kun monen tunnin pähkäilyn jälkeen kehtasin sille soittaa :)
Ei olla kuitenkaan nähty muutamaan vuoteen.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mäkään en oo koskaan juonu rähinäviinaa, mut pari kaveria joskus on juonu kirahvinsuututtamisviinaa :oops:
Väärinymmärrysten välttämiseksi.

Ei mulla ole syytä tsuferaffia suututtaa enkä niin tahdo tehdä.
Toi linjapiilin turvavyöjuttu oli ihan vaan sillä, että funtsit itte. Sä olet fiksu likka. Olen liian monta koulutusta vetäny mis jengi tahtoo vain knoppiin oikean vastauksen. Se voi olla vaik 2710900090
Se ei riemastuta ketään vailla hajuakaan yhtälöstä millä tohon pääsee.

Linjapiilionnettomuudet joissa matkustaja olis turvavyöstä, saati kolmipisteturvavyöstä hyötynyt ovat harvinaisia. Vanhaan kalustoon semmoisten jälkiasennus maksaa maltaita jos edes onnistuu.

Jos tahdon jonkun tahallani suututtaa, niin ihan varmasti osaan. Tarkoittamattani se onnistuu myöskin, mutta en mä siihen rähinäviinaa tarvitse.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
..ihan hirrrrweetä hässäkkää ja tilannetta on kyllä tämän hörhöpöwwön elossa mutta ehei - en valita niin ollenkaan vaikka toki isosti paheksunkin sitä etten ehdi teijen kanssa olemaan ja höpöttelemään, mistä poden jo melkoisia soimauksia ja pistoksia:notworthy:...teitä ihania ihmisiä kyllä kaipaa ja isosti :), ei tämmöstä lutuista lössiä ole niin missään <3

Mutta - ihan ä-lyttömän kiva viikko takana, uusia ihmisiä elossa menossa - aivan upeita persoonallisuuksia - ja uusia tilanteita ja itteni haastamisia ja törkeetä poistumista omalta mukavuusalueeltani, mitä ikinä se sitten mun ollessa kyseessä tarkoittaneekaan :D, sekä huikeita elämyksiä ja kokemuksia :)...mii veri häpi maukunen :)


Ja. Mikä sykähdyttävintä - musiikki on todellakin se mun suuri rakkauteni ja mä olen saanut siitä jälleen paloa ja tekemisen meininkiä eli musiikki on kaapannut mut jälleen puhtaan nautinnolliseen otteeseensa :)<3


....ja kiesus sentään - se on kybätonninenkin mennyt rikki!! Hyvä te...ja *plaraa kiiruusti takapakkia*....hyvä atm :)(y)
 
Väärinymmärrysten välttämiseksi.

Ei mulla ole syytä tsuferaffia suututtaa enkä niin tahdo tehdä.
Toi linjapiilin turvavyöjuttu oli ihan vaan sillä, että funtsit itte. Sä olet fiksu likka.
En mä sua tarkoittanut nyt. Ennen sikiämistä ryypiskelin kohtuuttoman paljon nuoreks ihmiseks, sillon törmäsin näihin kirahvinsuututusviinaa juoneisiin tyyppeihin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä