The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää muruset, mitä kuuluu tänään? Mammografiassa ja ultrassa käyty, ultrassa ei ainakaan näkynyt mitään, todennäköisesti tissi on terve. :) Lausunto menee lähettävälle lääkärille ja soittaa sitten 2.10. Huh sai huokasta helpotuksesta.Siskon luona myös käyty, ipanat halas ja höpötti. Pienen ruokakassin vein mukana. :)
 
Ainii. Noist ulkonäköpaineista. Kuinkas se meni Potterissa kun ihmissusi raateli Billin. Äitinsä sanoi, et nyt häät varmaan perutaan kun poika on ton näköinen. Fleur ilmitti, että minun ei tarvitse piitata siitä minkä näköinen Bill on. Minä olen tarpeeksi hyvännäköinen meidän molempien edestä.
 
Vähän pelottaa kotimatka. Lähtölaiturille linkka parkkeeras poikittain, betoniporsas liikenemerkkeineen oli lähteä matkaan (kolahti kylkeen just mun kohdalla) ja hämeenkadulla ajettiin kevyesti rotvalliin. Lyön vetoo et määki osaisin ajaa linkkaa paremmin ko toi sokea setä :cautious: jos en oo puoli seiskaan mennssä infonnu olevani hengissä matkan jäljiltä nii sytyttäkää savannille kynttilöitä.
 
Mitäs suunnitelmia teillä on perjantai-iltana ?
Kaupassa käytiin,niin emännälle tarttui mukaan 30% alennuksella 2 siideriä ja 2 olutta, mozzarellaa, paahdettuja pähkinöitä ja creme burlee jäätelöä. :D
Eii illalla juomista,juustoja ja pähkinöitä ja ehkä palstailua.:ROFLMAO::)
 
Voi sitä pissillä käyvä, kunhan pitää lujasti kiinni, ja tarkistaa, ettei lähistöllä liiku pitkiä naisia (y)
Harvoin on naarasotuksia kattomassa milloin pieni käärmeeni ulkoilee.

Mut mietihän nyt vähän Myttynen.
Peppi on nainen jolla on apina lemmikkinä, hevonen kuistilla, limonadipuu, arkullinen kultarahoja, isänsä on kuningas, äitinsä enkeli ja hän on joka tapauksessa huomattavasti vahvempi kuin minä. Tommoiseen naiseen jos törmään niin luuletko minun hirveästi säikähtävän sitä jos hän on vuosien varrella sattunut kasvamaan minua pitemmäksi?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä