no en missään tapauksessa ainakaan keskellä viikkoa. enkä mä osaa yksin edes lähteä narskauttelemaan.Joko sä nyt olet narskauttanut
kuski on ainaki saatava autoon ensin.
no en missään tapauksessa ainakaan keskellä viikkoa. enkä mä osaa yksin edes lähteä narskauttelemaan.Joko sä nyt olet narskauttanut
Saisi makiaa suun täydeltäfamilla on kyllä aikaset suklaapadat
Ei kai taasSuklaatisu
MoiIltaa, tulin hetkeksi.
kait se on opeteltava vielä karkkia syömään.Ei kai taas
fami/faminen/namu/i pala on paaaaaljon kivempi
Saat lisää mustelmia
Tarjolla saattaisi olla kymppitonni jos ollaan oikein reippaita tänään
Tarjolla saattaisi olla kymppitonni jos ollaan oikein reippaita tänään
deedeellä edelleenfamilla on kyllä aikaset suklaapadat
Sie saat vapautuksen reippaudesta, mutta tilalle ylimmän paheksujan tittelinMustelmat ei haittaa, kunhan eivät murra luita, niinkuinn viimeksi
En jaksa olla reipas tänäänkään
Mies kun tykkää suklaasta niin jospa laittas suklaakastiketta vähän sinne sun tänne ja sitten kutsuis makkariin.
kait se on opeteltava vielä karkkia syömään.
sitä mä just taisin tarkottaa, ne kun on kaupassa kaikki samalla hyllyllä.
Ja vielä suklaata
En voi kukkuilla myöhään. Kohta nukkuu.enään 10 sivua
nyt kamoon hei ennenkuin mää vetäydyn radioverkkojen ulettumattomiin
toi ei aina välttämättä toimi. muistan kun joskus naapuri mulle jutteli et oli ittensä paketoinut lahjapakettiin kun mies tuli iltavuorosta. oli vaan vilkassut ja mennyt tutimaan. tuo mies oli kai poikkeustapaus, en kyl usko et tuntisin ketään muuta nukkumaan menevää tuossa tilanteessa.Mies kun tykkää suklaasta niin jospa laittas suklaakastiketta vähän sinne sun tänne ja sitten kutsuis makkariin.
PöhMustelmat ei haittaa, kunhan eivät murra luita, niinkuinn viimeksi
En jaksa olla reipas tänäänkään
Voin tehä toisin päin. Mies sänkyyn ja suklaata päälle.toi ei aina välttämättä toimi. muistan kun joskus naapuri mulle jutteli et oli ittensä paketoinut lahjapakettiin kun mies tuli iltavuorosta. oli vaan vilkassut ja mennyt tutimaan. tuo mies oli kai poikkeustapaus, en kyl usko et tuntisin ketään muuta nukkumaan menevää tuossa tilanteessa.
Mutta se on tärkeä käyntiHuomenna sitten pittää lähtee esittelemään tissejä Käyn samalla siskon luona.