Miksi naiset haluavat kokoajan seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Usein sanotaan että miehet vinkuvat kokoajan naisilta seksiä, mutta minusta se on kyllä juuri päinvastoin.
Minusta tuntuu että te naiset ette muuta ajattelekkaan. Aina jos on vähänkin ystävällinen naiselle niin hän luulee että minä haluan seksiä ja heti.
Minut on nainen jättännytkin sen takia ku ei saanut seksiä joka päivä useita kertoja.

Usein sanotaan että miehet vinkuvat kokoajan naisilta seksiä, mutta minusta se on kyllä juuri päinvastoin.
Minusta tuntuu että te naiset ette muuta ajattelekkaan. Aina jos on vähänkin ystävällinen naiselle niin hän luulee että minä haluan seksiä ja heti.
Minut on nainen jättännytkin sen takia ku ei saanut seksiä joka päivä useita kertoja.

Johtunee siitä, että me suomalaiset miehet ollaan niin ristuksen kovia panomiehiä.

Pakkoko se on ottaa nymfomaania? Pistä nainen kierrätykseen, kierrätys on tätä päivää!

Jos mies vaan pystyy antamaan hyvää seksiä, niin hänestä ei tarvitse olla mihinkään muuhun. -Kyllä nainen sen kaiken muun hoitaa isänsä ja appiukon avulla.

Mutta jos miehestä ei ole edes seksiin, nii ei sitä tarvita kyllä sit mihinkään muuhunkaan. -Sit kyllä auttaa naapurinkin mies.

Jos juttelen miehen kanssa tai menen hänen luo niin aina olettaa saavansa seksiä.

Yhteistyössä