sano että kissa söi lähes valmiin tekstinÄää kauhee epätoivo iskee. Materiaalit ja muistijinpanot valmina, luettuna ja ymmärrettynä, mut en saa nyt itestäni irti mitään ja teksin tuottaminen ei tahdo onnitua. Voinko väittää opettajalle et unehdin paperit kotiin ja kirjottaa ton vasta viikonloppuna?
No eiköhän se aina vähän. Historia muutenkaan oo mun vahvin alue millään tavalla, saati sit sodan osapuolten analysoiti ja oma tulkinta motiiveista jne. Örgh. Missä on mun aikakone, matkustaisin mielelläni tän komean herrasmiehen luokse kuuntelemaan sotamotiiveista (ja kieltäisin kasvattamasta viiksiä)Jopas kirahvilassa nyt vastustaa
ruutilasta pisteet avaralle kaula-aukolle
mun mielestä sodan syiden analysointi on helppoa kuin heinäntekoNo eiköhän se aina vähän. Historia muutenkaan oo mun vahvin alue millään tavalla, saati sit sodan osapuolten analysoiti ja oma tulkinta motiiveista jne. Örgh. Missä on mun aikakone, matkustaisin mielelläni tän komean herrasmiehen luokse kuuntelemaan sotamotiiveista (ja kieltäisin kasvattamasta viiksiä)
Tuota en ajatellut. -aina vilahtelisi kun kumartaa.ruutilasta pisteet avaralle kaula-aukolle
Ihan kiva. Tosin huomasin komenttisi alempaa
Ois toikin kiva.Ihan kiva. Tosin huomasin komenttisi alempaa
Entäs tämä kotimekoksi?
http://www.emp.fi/pussy-deluxe-sailor-dress-keskipitkae-mekko/art_289056/
No mut on tää paljon turvallisempaa kuin että lähtisi kauas, kauas ostoskeskukseen, menisi matkaan rahaa ja sit kaupanpäällisinä saisi flunssan tai mahataudin ja vaikka mitä.Tässäkin olis kiva sähäkkänä punamustana
http://www.emp.fi/h-r-london-red-flocking-long-dress-keskipitkae-mekko/art_236319/
Parempi kun sulkee tuon sivun
TottaNo mut on tää paljon turvallisempaa kuin että lähtisi kauas, kauas ostoskeskukseen, menisi matkaan rahaa ja sit kaupanpäällisinä saisi flunssan tai mahataudin ja vaikka mitä.
Soriolisko muuta aihetta välillä.
kili kon karne?Sori
Mulla on hiukka tylsää vissiin...
Mitähän tänään laittaisi ruoaksi? Jotain kuumaa, tulista, lämmittävää, piristävää. Ja lihaisaa, kiitos!
olisko muuta aihetta välillä.
Käykö ruoka? Nuuudeleita ja eiliset pyörykät loppuun, kermaviilikastikkeella. Sit voikin alkaa ihmettelemään et pitäskö huomennaki tehdä jotain syötävää.olisko muuta aihetta välillä.
Juu, saappaat on jo pakattukin. Vikkelää toimintaa siellä.Johan tässä niistä autojutuistakin höpötettiin monena päivänä, nyt oli vaatteiden vuoro
Joko tiibii laittoi tilauksen?
Kuulostaa hyvältä. Sais upotettua noita kasvihuonene tomaattejakin siihen.kili kon karne?
jotain pataa missä saa olla halvempiakin lihoja ja kaikenmaailman juureksia. pitkä haudutus pienellä lämmöllä. hyviä mausteita unohtamatta. tuo on mun suunnitelma.Sori
Mulla on hiukka tylsää vissiin...
Mitähän tänään laittaisi ruoaksi? Jotain kuumaa, tulista, lämmittävää, piristävää. Ja lihaisaa, kiitos!