unpisuoli on oikeella onneks.Mistä voi johtua vatsan vasemmalla puolella oleva kipu?
voi olla kyllä mitä vaan.
unpisuoli on oikeella onneks.Mistä voi johtua vatsan vasemmalla puolella oleva kipu?
onneks olkoon, oot tiinennäMistä voi johtua vatsan vasemmalla puolella oleva kipu?
En ole. Ja tiedän kun olen tehnyt testin. Tätä kipua on ollut monta kertaa aikaisemmin.onneks olkoon, oot tiinennä
Kyllä täällä vastataan klo 7-22 välillä.soittaa toki voi mutta ei ne vastaa
just tota nää julkiset th-palvelut nykyään onMä nyt soitin jokatapauksessa, tai siis olette jonossa, ja jätä soittopyyntö. Viimeksi ku jätin soittopyynnön nii ei tähän päivään mennessä oo viä kukaan soittanu takasin, et jos tässä tapauksessa käy samalla lailla nii emmä sitte 3kk päästä sillä tiedolla enää mitään tee, että pitäiskö mennä vai ei.
*tarjoaa kättä sovinnoksi*
valitan, dr ruudin osaaminen lääkäröinnistä päättyy tähänEn ole. Ja tiedän kun olen tehnyt testin. Tätä kipua on ollut monta kertaa aikaisemmin.
tottakai menet jos yhtään epäilyttää.Mä nyt soitin jokatapauksessa, tai siis olette jonossa, ja jätä soittopyyntö. Viimeksi ku jätin soittopyynnön nii ei tähän päivään mennessä oo viä kukaan soittanu takasin, et jos tässä tapauksessa käy samalla lailla nii emmä sitte 3kk päästä sillä tiedolla enää mitään tee, että pitäiskö mennä vai ei.
Jospa munasarjassa jotakin.unpisuoli on oikeella onneks.
voi olla kyllä mitä vaan.
Jep. ainut mist vastataan on häke. Ja sitäå nyt viitti kuormittaa turhaan.just tota nää julkiset th-palvelut nykyään on
Onneks mä oon meilahden sairaalan potilas, joten mä pääsen hoitoon menemällä sinne hospitaaliin suoraan. Eipä tartte pelleillä arvauskeskuksen kanssajust tota nää julkiset th-palvelut nykyään on
mun tietämys ei riitä semmosiin sarjoihin.Jospa munasarjassa jotakin.
Pöh.Se on hyödyllinen
Joo.tottakai menet jos yhtään epäilyttää.
onneks olkoon, oot tiinennä
Muna se on sekin.mun tietämys ei riitä semmosiin sarjoihin.
Onpas pepusta tuollainen.Mä nyt soitin jokatapauksessa, tai siis olette jonossa, ja jätä soittopyyntö. Viimeksi ku jätin soittopyynnön nii ei tähän päivään mennessä oo viä kukaan soittanu takasin, et jos tässä tapauksessa käy samalla lailla nii emmä sitte 3kk päästä sillä tiedolla enää mitään tee, että pitäiskö mennä vai ei.
...ja on nyt odotusprosessin vaiheessa "denial"
Näkihän jo unta naimisiin menemisestä ja vauvasta
Epäilen että hän on buubis
Taasko sää oot vaihtanu nikkiä!Muna se on sekin.
'Jep. ainut mist vastataan on häke. Ja sitäå nyt viitti kuormittaa turhaan.
Kysta?Jospa munasarjassa jotakin.