Mutku testi sanoi muuta täs vähän aikaa sitten.
Näkihän jo unta naimisiin menemisestä ja vauvasta
Epäilen että hän on buubis
Mutku testi sanoi muuta täs vähän aikaa sitten.
Näkihän jo unta naimisiin menemisestä ja vauvasta
Epäilen että hän on buubis
Tottakai on.tarkistappa ddr nauhoiltas että onko morttilassa painettu ilman välikumia
miun mielestä ei ees ollu riitaakaan mutta paiskaa kättä ja nokittaa halilla*tarjoaa kättä sovinnoksi*
Juu, kerroin päivällä.Taasko sää oot vaihtanu nikkiä!
Oli jo kuukausi sitten Veljellä oli viime viikolla, niin nyt oli isovanhemmat syömässä ja kahvittelemassa meän kunniaks.Onk sulla synttärit?
Silläpä jo laitoinkin tuosta kystastaMutku testi sanoi muuta täs vähän aikaa sitten.
tarkistappa ddr nauhoiltas että onko morttilassa painettu ilman välikumia
arvasin että ei oon kiihkoissaan aina maltettu laittaa gummiaTottakai on.
Ei ollutkaan vaan mielipide-eromiun mielestä ei ees ollu riitaakaan mutta paiskaa kättä ja nokittaa halilla
Kohta määki vaihdan kostoks.Juu, kerroin päivällä.
Mikään ei jää salaisuudeksi
Paitsi jos onkin ihan tarkotuksella jätetty pois..arvasin että ei oon kiihkoissaan aina maltettu laittaa gummia
Häistä on ollut pientä puhetta.
Koira jäi poispulla uuniin => häät => farmariauto => rivarin pätkä klaukkalasta ...
Mitäs ootte niin kurittomia, et teitä täytyy valvoa 24/7Mikään ei jää salaisuudeksi
koira laitetaan lohdutuspalkinnoksi vain silloin jos vauvan alulle saattaminen ei meinaa alkaa onnistumaanKoira jäi pois
Mistäs tuollaisia voi tietää.Sieltä soitti täti mulle takas. Sano ettei heti tarvii lähtee, mutta tosi herkästi kyl, varsinkin kun tuo nyt vaikuttaa vähä väsyneeltä. Ja yöllä sit 2 tunni välein pitää herätellä.
Eikä kuulemma ois saanu antaa lääkettä, ku se vääristää kivun tuntemuksia, no enhän mä sellasta tienny ja olin kerenny jo antaa..
En minä ole, pois se minustaMitäs ootte niin kurittomia, et teitä täytyy valvoa 24/7
No eikä.koira laitetaan lohdutuspalkinnoksi vain silloin jos vauvan alulle saattaminen ei meinaa alkaa onnistumaan
Etkä vaihdaKohta määki vaihdan kostoks.