K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eikö tässä ketjussa voi enää neutraalisti puhua Bojanin tulevasta Suomen lomasta ilman shippausta molempiin suuntiin? Ärsyttää K&B mutta pahasti myös tuo K&H joka tahallaan heti pitää tunkea ja sotkea, kun koittaa mitään järkevää keskustella. Mun mielestä on mahtavaa, että sauna tuntuu kiinnostavan Bojania niin paljon ja ovat Jeren kanssa oikeasti tämän tason ystäviä. Itse sorruin ajattelemaan etteivät varmaan ole vuoden päästä tekemisissä, mutta kohta on kulunut kaksi ja vain tahti tuntuu kiihtyvän :D

vierailija
Eikö tässä ketjussa voi enää neutraalisti puhua Bojanin tulevasta Suomen lomasta ilman shippausta molempiin suuntiin? Ärsyttää K&B mutta pahasti myös tuo K&H joka tahallaan heti pitää tunkea ja sotkea, kun koittaa mitään järkevää keskustella. Mun mielestä on mahtavaa, että sauna tuntuu kiinnostavan Bojania niin paljon ja ovat Jeren kanssa oikeasti tämän tason ystäviä. Itse sorruin ajattelemaan etteivät varmaan ole vuoden päästä tekemisissä, mutta kohta on kulunut kaksi ja vain tahti tuntuu kiihtyvän
Mä en ikinä ajatellut, etteivät olisi hyviä ystäviä, mutta tää tahti ja Bojanin valinta viettää lomansa Jeren kanssa saa mietteliääksi… Maybe something more.

vierailija
Eikö tässä ketjussa voi enää neutraalisti puhua Bojanin tulevasta Suomen lomasta ilman shippausta molempiin suuntiin? Ärsyttää K&B mutta pahasti myös tuo K&H joka tahallaan heti pitää tunkea ja sotkea, kun koittaa mitään järkevää keskustella. Mun mielestä on mahtavaa, että sauna tuntuu kiinnostavan Bojania niin paljon ja ovat Jeren kanssa oikeasti tämän tason ystäviä. Itse sorruin ajattelemaan etteivät varmaan ole vuoden päästä tekemisissä, mutta kohta on kulunut kaksi ja vain tahti tuntuu kiihtyvän
Etkö osaa yhtään nauttia elämästä ja pitää hauskaa? Jos olet noin kuivakka ihminen niin kannattaa ehkä vaan skipata viestit!

vierailija
Mä en ikinä ajatellut, etteivät olisi hyviä ystäviä, mutta tää tahti ja Bojanin valinta viettää lomansa Jeren kanssa saa mietteliääksi… Maybe something more.
Ai tää tahti, jos nyt näkevät seuraavan kerran silloin helmikuussa niin sehän on se normi 4-5kk edellisestä näkemisestä. Onks B muuten sanonut viettävänsä lomansa nimeonomaan Jeren kanssa?

vierailija
Ai tää tahti, jos nyt näkevät seuraavan kerran silloin helmikuussa niin sehän on se normi 4-5kk edellisestä näkemisestä. Onks B muuten sanonut viettävänsä lomansa nimeonomaan Jeren kanssa?
Ei tietääkseni, mutta oon 99,9% varma että Suomen loma on Jere kanssa kyllä. Toki siellä voi olla mukana muitakin, ja varmasti ton koko 2 kk lomailun aikana Bojan viilettää muuallakin näkemässä kavereitaan

vierailija
Ei tietääkseni, mutta oon 99,9% varma että Suomen loma on Jere kanssa kyllä. Toki siellä voi olla mukana muitakin, ja varmasti ton koko 2 kk lomailun aikana Bojan viilettää muuallakin näkemässä kavereitaan
Sama ja K sanoi ehtivänsä lomailemaan vaan kuukauden kiertueen jälkeen, niin luultavasti työjutuissa kiinni helmikuussa, niin varmasti B näkee myös muita.

vierailija
Sama ja K sanoi ehtivänsä lomailemaan vaan kuukauden kiertueen jälkeen, niin luultavasti työjutuissa kiinni helmikuussa, niin varmasti B näkee myös muita.
Mä epäilen, että K lomailee sen ajan kun Bojan tulee Suomeen. Jos Bojan haluaa tulla tänne muista syistä kuin ollakseen symbioottisesti K:n kanssa, niin olisin todella ihmeissäni. Toki se ois tosi cool.

vierailija
Helmikuu on selkeesti sovittu hyvissä ajoin, joten voisi kuvitella ettei B ole tulossa Suomeen lomailemaan muuten vaan jos tietäisi K:n olevan vain töissä. Tuskin K:lla koko helmikuuta töitä on. Jos ei viikkoa niin ihan hyvin voi olla pidennetty viikonloppu Lapissa jne.

vierailija
Eihän me myöskään tiedetä kauan B aikoo olla täällä. Se voi olla esim viikonloppu tai viikko. Luultavasti ovat sopineet K:n kanssa (jos/kun K:n kanssa viettää lomaa) ajan jolloin K:lla ei ole muuta. Veikkaan myös, että B ei ehkä sen takia mee muiden kanssa lomalle Thaimaaseen, jos vaikka haluaa kierrellä muualla tapaamassa muita ystäviä. B:llä kun niitä näyttää olevan ympäri maailmaa :D muilla näyttäisi olevan suurin osa kaveriporukasta Sloveniassa ja heille on helpompi järjestää aikaa joten ehkä myöskin muiden on helpompi ja luonnollisempi viettää lomaa yhdessä varmaan sen pari viikkoa veikkaisin, että ovat Thaimaassa.

vierailija
Helmikuu on selkeesti sovittu hyvissä ajoin, joten voisi kuvitella ettei B ole tulossa Suomeen lomailemaan muuten vaan jos tietäisi K:n olevan vain töissä. Tuskin K:lla koko helmikuuta töitä on. Jos ei viikkoa niin ihan hyvin voi olla pidennetty viikonloppu Lapissa jne.
En usko, on varmaan suunniteltu, mutta ei ne oikeasti tiedä aikataulujaan. Helmikuu voi olla K:lle tosi kiireinenkin, niin ei välttämättä mitään viikonloppureissujakaan tehdä.

vierailija
Tottakai Kärtsä on tyhjentänyt kalenterinsa siksi aikaa kun Bojan tulee Suomeen. Shippaan heitä nolla prosenttia, mutta B on Kärtsälle varmasti tosi tärkeä ja Kärtsä B:lle, joten ovat katsoneet ajan, joka sopii molemmille. Kyproksen-loman jatke Suomessa, jolloin Boitsu oli yksin oli eri asia kun olivat just olleet kaksin sen varsinaisen loman.

vierailija
Tottakai Kärtsä on tyhjentänyt kalenterinsa siksi aikaa kun Bojan tulee Suomeen. Shippaan heitä nolla prosenttia, mutta B on Kärtsälle varmasti tosi tärkeä ja Kärtsä B:lle, joten ovat katsoneet ajan, joka sopii molemmille. Kyproksen-loman jatke Suomessa, jolloin Boitsu oli yksin oli eri asia kun olivat just olleet kaksin sen varsinaisen loman.
Puhut Härtsästä varmasti😅

Yhteistyössä