Ei vissiin voi nykyään syödä mitään ilman myrkkyjä.No kaikki muukin on kuulemma myrkkyä, niin nyt täytyy pohtia haluaako mielummin kuolla maha täynnä hyvää ruokaa vai nälkään
Ei vissiin voi nykyään syödä mitään ilman myrkkyjä.No kaikki muukin on kuulemma myrkkyä, niin nyt täytyy pohtia haluaako mielummin kuolla maha täynnä hyvää ruokaa vai nälkään
nuo mustat on niitä suuttimia joita saa ostaa yksittäinkin, koko paskettia ei kannata hinnan takia mennä ostamaan eikä sitä yhtäkään merkkiliikkeestä, halvemmalla saa muualta. asentaja osaa kyllä katella mikä niistä neljästä on viallinen.Kokeilen tuota puhdistusjuttuakin ensin.
Niitä ei kai mitenkään yksittäin saa vaan koko hässäkkä tulee mukana. Ehkä se on aina noin, en tiedä
Kannattaako tuollainen ostaa uutena vai kysellä purkaamoista?
Uuden hintaa en tiedä kun en ole vielä katsellut.
Niin on kun selitti noistanuo mustat on niitä suuttimia joita saa ostaa yksittäinkin, koko paskettia ei kannata hinnan takia mennä ostamaan eikä sitä yhtäkään merkkiliikkeestä, halvemmalla saa muualta. asentaja osaa kyllä katella mikä niistä neljästä on viallinen.
Salaatti on roskaruokaaVaikka itse kasvattaisi perunat niin se multa on kumminkin vaarallista. Kannattaa siis olla syömättä mitään
onkohan siellä nyt puolia vai suuttimia rikki?Kaksi näytti jotain huonoa "kipinää" tms mitä nyt olikaan kun jollain laitteella niitä tutki.
Ja pystyyhän sitä ruudussaki kelaamaan eteenpäin.Tai kun/jos tallentaa, voi hyppiä tylsät kohdat yli
Ja vesi on epäterveellistä?Salaatti on roskaruokaa
Näin huijaamme itseämme salaatilla – "säälittävää" | Taloussanomat
Monien terveysintoilijoiden mainostama salaatti onkin ravintona lähinnä nollan luokkaa
kertoo amerikkalaislehti Washington Post.
Salaatti on artikkelin mukaan "säälittävän" pientä ravintoarvoltaan. Neljä ravintoarvoltaan alhaisinta kasvista ovat tutkijoiden mukaan salaatin aineksia eli kurkku, retiisi, jäävuorisalaatti ja selleri. Viides on munakoiso.
Syynä alhaiseen ravintoarvoon on yksinkertaisesti se, että salaattikasvikset ovat suurimmalta osaltaan eli 95–97 prosenttisesti vettä.
Jäävuorisalaatti on lehden mukaan vesipitoisuudeltaan samaa luokkaa kivennäisvesipullon kanssa.
Salaatti onkin tapa kuljettaa jäähdytettyä vettä pellolta ruokapöytään.
Herätkää, Vartiotorni kaatuu!Meille toimitettiin just uusin Herätkää!-lehti...
Esikko mietti jälkeenpäin et olisko niille pitäny tarjota kuppi kahvia..
Saattais tulla nälkä ootellessahuomenta. arvostaisin aikas korkealla jos joku toisi pekonit ja kylmää maitoa tänne peiton olla. vahva tunne vaan et odottavan aikaa ei palkita. kai se vaan on noustava.
En mä tiedä, ruiskusuuttimista puhui.onkohan siellä nyt puolia vai suuttimia rikki?
mutta niillä ei ole mitään tekemistä kipinän kanssa.En mä tiedä, ruiskusuuttimista puhui.
TottaJa pystyyhän sitä ruudussaki kelaamaan eteenpäin.
Nii-in, mutta kun ei osaamutta niillä ei ole mitään tekemistä kipinän kanssa.
kaikki pitäis tehdä ite eikä mennä korjaamolle.
mittaskohan se tyyppi bensanpaineita ja kattokohan että onko bensansuodatin kuin vanha. nuo yksin tai molemmat tekee tollasta myös.Nii-in, mutta kun ei osaa
No mikä hiton laite nyt onkaan millä noita tutkitaan
Sillä oli yksi tuollainen irtosuutin mitä kokeili noihin kahteen vissiin sitten huonompaan mutta ei se tuon auton käymiseen mitenkään vaikuttanut. Edelleen tärisytti yms. Olisko sitten pitänyt olla kaksi ja vaihtaa molemmat. Jalkaa kun pitää kytkimellä se pohjassa auton paikoillaan ollessaan, tärisyttää jalkaakin
Kuitenkin epäili ettei jostain syystä saisi kunnolla bensaa.
Ja esim kun ajaa nelosella samalla nopeudella mitä yleensä, kulkee huonommin ja jotenkin kiihtyykin huonommin kuin ei jaksaisi "vetää" kunnolla.
Mäkin oon peiton alla. Mul on suolakeksejä. Söin jo aamupalan.huomenta. arvostaisin aikas korkealla jos joku toisi pekonit ja kylmää maitoa tänne peiton olla. vahva tunne vaan et odottavan aikaa ei palkita. kai se vaan on noustava.
Kysyppä joku toinenmittaskohan se tyyppi bensanpaineita ja kattokohan että onko bensansuodatin kuin vanha. nuo yksin tai molemmat tekee tollasta myös.
Päivää, on nikin vaihtoaika.
Silti lehmät kasvaa yllättävän isoiksi syömällä pelkkää heinää.Salaatti on roskaruokaa
Näin huijaamme itseämme salaatilla – "säälittävää" | Taloussanomat
Monien terveysintoilijoiden mainostama salaatti onkin ravintona lähinnä nollan luokkaa
kertoo amerikkalaislehti Washington Post.
Salaatti on artikkelin mukaan "säälittävän" pientä ravintoarvoltaan. Neljä ravintoarvoltaan alhaisinta kasvista ovat tutkijoiden mukaan salaatin aineksia eli kurkku, retiisi, jäävuorisalaatti ja selleri. Viides on munakoiso.
Syynä alhaiseen ravintoarvoon on yksinkertaisesti se, että salaattikasvikset ovat suurimmalta osaltaan eli 95–97 prosenttisesti vettä.
Jäävuorisalaatti on lehden mukaan vesipitoisuudeltaan samaa luokkaa kivennäisvesipullon kanssa.
Salaatti onkin tapa kuljettaa jäähdytettyä vettä pellolta ruokapöytään.
just muuten muistin että olen itelleni luvannu pysyä pois palstalla autoaiheista.Kysyppä joku toinen
Nainen ja auto ja mä
Päästöarvoja ainakin katsoi.
Kyllä se kaikkea katseli ja tutki mutta en perässä pysynyt
Arggghhh
No, odottelen kun huomenna tulee kotiin yksi tässä taloilla asuva lasten kavereiden isä niin saa heittää autolla lenkin ja katsoa
Tietää kanssa autojutuista ja korjaileekin itse mitä pystyy
Tää onkin The ketjujust muuten muistin että olen itelleni luvannu pysyä pois palstalla autoaiheista.