• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tulipa vietettyä 2 tuntia perjantai-illasta autokorjaamolla :D

Soittelin joihinkin lähellä oleviin korjaamoihin ja yhdestä sanottiin että tuo aauto näytille. No, tulpat vaihdettiin kun oli huonohkot, ei auttanut se. Korjaaja epäili ettei saisi kunnolla bensaa, päästöt oli loistavat. Epäili vian olevan polttoaineen ruiskusuuttimessa tjsp. Sellaista sitten metsästään jostain purkaamolta.
Vikakoodinlukija ei kertonut/näyttänyt mitään tuosta bensajutusta.

Eikä ole palanut mikään vikavalokaan missään.
 
Tulipa vietettyä 2 tuntia perjantai-illasta autokorjaamolla :D

Soittelin joihinkin lähellä oleviin korjaamoihin ja yhdestä sanottiin että tuo aauto näytille. No, tulpat vaihdettiin kun oli huonohkot, ei auttanut se. Korjaaja epäili ettei saisi kunnolla bensaa, päästöt oli loistavat. Epäili vian olevan polttoaineen ruiskusuuttimessa tjsp. Sellaista sitten metsästään jostain purkaamolta.
Vikakoodinlukija ei kertonut/näyttänyt mitään tuosta bensajutusta.

Eikä ole palanut mikään vikavalokaan missään.
Jos ei saa kunnolla bensaa niin päästöthän on silloin loistavat kun siellä palaa happirikas polttoaineseos.
Mikäs vika siinä sitten on? Siis autossa?
 
Jos ei saa kunnolla bensaa niin päästöthän on silloin loistavat kun siellä palaa happirikas polttoaineseos.
Mikäs vika siinä sitten on? Siis autossa?
Sanoikin että jos jossain olis jotain vikaa, vaikuttais heti päästöarvoihin. Älä kysy enempää :D
Höpötti niin paljon kaikenlaista etten perässä pysynyt enkä tiedä autoista hölkkäsen pöläystä :D

Päästöt on olleet aina katsastuksissa hyvät. Sekin olis 8.10 mennessä joten pitäis saada auto siihen mennessä kuntoon.

Epäili vian olevan ruiskusuuttimissa. Tulpat vaihtoi mutta ei sekään auttanut tuohon.
 
Sanoikin että jos jossain olis jotain vikaa, vaikuttais heti päästöarvoihin. Älä kysy enempää :D
Höpötti niin paljon kaikenlaista etten perässä pysynyt enkä tiedä autoista hölkkäsen pöläystä :D

Päästöt on olleet aina katsastuksissa hyvät. Sekin olis 8.10 mennessä joten pitäis saada auto siihen mennessä kuntoon.

Epäili vian olevan ruiskusuuttimissa. Tulpat vaihtoi mutta ei sekään auttanut tuohon.
kuulostaa tavanomaiselta hakuammunnalta, aletaan vaihtelemaan komponentteja halvimmasta päästä

tommosen auton arvo on jotain 500.1000€ luokassa joten kovin suurta remonttia siihen ei kannata tehä
 
Harvemmin sinne enää tulee katseltua. Jos tuossa oikealla näkyy joku mielenkiintoinen ketjuotsikko, sitten ehkä.
olisit laittanu miehes asialle, jos se olis ymmärtäny korjaamosuomea. rikkinäinen suutin muuten näkyy päästöissä.
olen isontanu vietikentät niin isolleen ettei näy mitään ylimäärästä oikealla eikä vasemmalla.
:oops:
 
olisit laittanu miehes asialle, jos se olis ymmärtäny korjaamosuomea. rikkinäinen suutin muuten näkyy päästöissä.
olen isontanu vietikentät niin isolleen ettei näy mitään ylimäärästä oikealla eikä vasemmalla.
:oops:
Hitostako mä sitten voin tietää mikä siinä on vikana :(
Ei mulla ole miestä, eksä oliskin osannut itsekin korjata mutta eipä sitä enää mun auto kiinnosta enkä edes kysynyt.

Laitoin vain viestin että hakee lapset kun en uskalla lähteä autolla kun alkoi temppuileen, ainut mihin sillä ajan on korjaamo. Vastaus: ok. :D
 
Hitostako mä sitten voin tietää mikä siinä on vikana :(
Ei mulla ole miestä, eksä oliskin osannut itsekin korjata mutta eipä sitä enää mun auto kiinnosta enkä edes kysynyt.

Laitoin vain viestin että hakee lapset kun en uskalla lähteä autolla kun alkoi temppuileen, ainut mihin sillä ajan on korjaamo. Vastaus: ok. :D
eihän sun tarvii tietää vikaa, kunhan kuntoon tulee. (y)
en tienny että mies on x :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
eihän sun tarvii tietää vikaa, kunhan kuntoon tulee. (y)
en tienny että mies on x :cautious:
Ei tarvi ei mutta mistä tietää mikä on hyvä korjaamo, mikä ei.
Tai mikä hitto siinä nyt vikana on. Tai jos jonnekin vien niin sanotaan kokeillaan auttaako tuon vaihtaminen, no ei auttanut, kokeillaan johtuisko tuosta jos tuon vaihtaa, no ei auttanut jne :D
Tulpat oli nyt ainoat mitkä vaihtoi.

Ei se mitään haittaa vaikka et tiennytkään :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä