The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vituttaa toi perseily ja säälittää sen syntymättömän lapsen puolesta, kun joutuu tommosen ameeban paskan ruumiillistuman kanssa kasvamaan.
Ja todellakin otan puheeks lastenvalvojan kanssa. Eilen en saanu sitä kiinni, mut huomenna on seuraava puhelinaika ja yksinhuoltajuuden haku alkaa :mad::mad:
Enpä yhtään ihmettele vaikka tuollainen vituttaiskin. Täytyy vaan toivoa että ämpäri joskus kasvaisi ja fiksuuntuisi, saattaa olla mahdotonta mutta kuitenkin.

Huomenna sitten vaan soittoa.
 
Ko mää oon täällä valitellu puolikkaan välillä sangen hankalasta ja ongelmallisesta käytöksestä, karkaamisine ja muine perseilyineen.
Pikkupojista pitää tietää semmoinen asia, et pienet riehumiset ja satunnaiset kolhut on ikäänkuin sisäänrakennettu juttu. Ei niist kande tehdä elämää suurempaa numeroa. Jos ei vielä tänään menny kallo halki niin huomenna uus yritys. Ton vuoksi äitikoulussa opetetaan suurta sydäntä ja sitä, et se on jatkuvasti hieman syrjällään.

Oikeesti noi on asioita joita mies ei hoksaa tai ei osaa kiinnittää huomiota.

Ämpärin käytöksessä on kyl outoa se, että on hoksannut mutta ei ole viittiny kertoa sinulle.
 
Ainahan voit soittaa lääkäriin ja kysyä jos huolettaa ja mietityttää :)
Joo pitää huomenna kahtoo, tänään ei ehdi enää soittamaan. Eilen ku mentiin nukkumaan, niin aika kovasti sattui rinnan sivulle, ihan ku olisi puukolla tökitty tai revitty rintaa ja tuntui varsinkin kumartuessa tai ku kääntyi äkillisesti. Ei oo koskaan koskenut tuolla lailla. Yöllä kyllä vaimentui kipu ja aamulla viellä vähän koski, nyt ei koske.

Vähän tuo huolestuttaa ku äiti kuoli rintasyöpään ja suvussa on muutenkin syöpiä.
 
Joo pitää huomenna kahtoo, tänään ei ehdi enää soittamaan. Eilen ku mentiin nukkumaan, niin aika kovasti sattui rinnan sivulle, ihan ku olisi puukolla tökitty tai revitty rintaa ja tuntui varsinkin kumartuessa tai ku kääntyi äkillisesti. Ei oo koskaan koskenut tuolla lailla. Yöllä kyllä vaimentui kipu ja aamulla viellä vähän koski, nyt ei koske.

Vähän tuo huolestuttaa ku äiti kuoli rintasyöpään ja suvussa on muutenkin syöpiä.
Tuonpa takia just kannattaakin kysellä jos huolestuttaa. Vaikka ei mitään olisikaan, niin saa itselle "rauhan" :)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
  • Tykkää
Reactions: epek
Tuonpa takia just kannattaakin kysellä jos huolestuttaa. Vaikka ei mitään olisikaan, niin saa itselle "rauhan" :)
Toinen vaihtoehto on lukea lääkärikirjoja.

Mä kuolin maksasyöpään kakskytä vuotta sitten. Sen jälkeen mulla on ollu aids ja ebola ja olen ollu ainakin kolme kertaa raskaana.

Jotenkin luen mielummin kaikkea muuta kuin kotilääkäriä.
 
Esim. gynet tai yksityiset.
Julkisissakin on hyviä lääkäreitä jos hyvä säkä sattuu käymään.
tarkotin jotain pikkusen konkreetisempaa, esim. jonku lääkärikeskuksen nettisivu jossa kerrotaan että lääkärin saa langan päähän millon vaan

en mollaa julkisen puolen lääkäreitä vaan sitä systeemiä joka estää potilaita saamasta apua silloin kun ne tarttee
 
Toinen vaihtoehto on lukea lääkärikirjoja.

Mä kuolin maksasyöpään kakskytä vuotta sitten. Sen jälkeen mulla on ollu aids ja ebola ja olen ollu ainakin kolme kertaa raskaana.

Jotenkin luen mielummin kaikkea muuta kuin kotilääkäriä.
Mie en kyllä lue lääkärikirjoja ja eti diagnooseja. Toi mun kipu oli sellainen mitä ei ole koskaan ollut ja tuli äkillisesti. Koska mun useilla läheisillä molemmin puolin sukua on ollut kuolemaan johtavia syöpiä, niin mielummin otan vakavasti oudon kivun ja otan selvää onko kyseessä vaaraton vai vakavampi merkki.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä