The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
On puhuttu meikkaamisesta ja hajuvesistä ja kuulista ja no loput same old :D

muoks. mistä tulikin mieleen että mun piti katsella netistä hajuvettä (n)
Joo, mä huomasin :D. No, kai mäkin sit osallistun illan puheenaiheeseen:

Meikkivoide tai -puuteri, ripsari ja kulmavaha.

Ei hajuvesiä, ei pysty. Lushin vartalovoiteista jää hyvä mieto tuoksu iholle, käytän niitä.

Kuulia mullakin on, ei oo tullu käytettyä vähään aikaan... toiset on liian isot, ja niistä katkes narukin vielä :D. Toiset on kans sellaset ihan pienet, joita ei ees huomaa. En oikein tajua niiden funktiota. Pitäiskö niiden muka valua alas? Mulla ne vaan kiipee ihan ylös saakka, ja sit onki kiva koittaa saada ulos niitä :eek:

Oho, TMI :oops:
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Joo, mä huomasin :D. No, kai mäkin sit osallistun illan puheenaiheeseen:

Meikkivoide tai -puuteri, ripsari ja kulmavaha.

Ei hajuvesiä, ei pysty. Lushin vartalovoiteista jää hyvä mieto tuoksu iholle, käytän niitä.

Kuulia mullakin on, ei oo tullu käytettyä vähään aikaan... toiset on liian isot, ja niistä katkes narukin vielä :D. Toiset on kans sellaset ihan pienet, joita ei ees huomaa. En oikein tajua niiden funktiota. Pitäiskö niiden muka valua alas? Mulla ne vaan kiipee ihan ylös saakka, ja sit onki kiva koittaa saada ulos niitä :eek:

Oho, TMI :oops:
Mä en ole kokeillut kuulia niin ei ole kokemusta niistä :D
 
Onpas ollu kiva päivä äitin ja puolikkaan kanssa :) On shoppailua ja tarhan juhlaa takana. Englannin kuuntelukoekin meni aika hyvin, vaan 2/15 kysymyksestä jäi epäselväks, mut toivotaan et onnistuin edes arvaamaan ne oikein :D Ämpäri oli sit kuitenkin suostunut viemään lapsen jo eilen mummilaan.

Jännä juttu, oon viikon aikana maininnut sille kolme kertaa, et tarhassa on jotain ohjelmaa. Ei oo kertaakaan esittänyt mulle lisäkysymyksiä aiheesta tai pyytänyt voiko itekin odallistua, mutta oli sit katsonut asiakseen valittaa mun äidille kun ei ole kutsuttu o_O
 
Joo, mä huomasin :D. No, kai mäkin sit osallistun illan puheenaiheeseen:

Meikkivoide tai -puuteri, ripsari ja kulmavaha.

Ei hajuvesiä, ei pysty. Lushin vartalovoiteista jää hyvä mieto tuoksu iholle, käytän niitä.

Kuulia mullakin on, ei oo tullu käytettyä vähään aikaan... toiset on liian isot, ja niistä katkes narukin vielä :D. Toiset on kans sellaset ihan pienet, joita ei ees huomaa. En oikein tajua niiden funktiota. Pitäiskö niiden muka valua alas? Mulla ne vaan kiipee ihan ylös saakka, ja sit onki kiva koittaa saada ulos niitä :eek:

Oho, TMI :oops:
kappas, sullahan on oravapillu
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä