eikö ne ole aina mukana. magicballsit on mulla aina matkassa eivätkä katoile.
Vessan naulassa? Mulla on piilossa.
eikö ne ole aina mukana. magicballsit on mulla aina matkassa eivätkä katoile.
Vessan naulassa? Mulla on piilossa.
Ohjelmaa en ole katsonut mutta tämä tuli tuosta mieleenIltaa! Outo ohjelma tuo Nyt tai ei koskaan.
Kirjoitin aikaisemmin että alkaa panettaa. En voi käyttää.eikö ne ole aina mukana. magicballsit on mulla aina matkassa eivätkä katoile.
Siinä on kriisi, nyt oli avioliitto kriisissä, ja kotiin tulee 15 sulle tuntematonta ruotimaan jatkaako avioliittoa vai ei ja äänestivät sen puolesta ja vastaan.Ohjelmaa en ole katsonut mutta tämä tuli tuosta mieleen
Ok, se on joku tuollainen.Siinä on kriisi, nyt oli avioliitto kriisissä, ja kotiin tulee 15 sulle tuntematonta ruotimaan jatkaako avioliittoa vai ei ja äänestivät sen puolesta ja vastaan.
Joo. Onhan toi kieltämättä ärsyttävää aina roikuttaa moisia mukanaan, mut toisaalta niiden läsnäoloon on niin tottunut ettei viitti poiskaan leikata.eikö ne ole aina mukana. magicballsit on mulla aina matkassa eivätkä katoile.
Niin siis mehän jo kuultiin et missä ne on piilossa. Mutta miten hiiessä ne sukat, kalsarit ja laatikko joutu samaan paikkaanMulla kanssa jossain kalsarien ja sukkien takana laatikossa.
Mä en tykkää pienestä. Siinä vaan ahistuu.Miksiköhän aina rakennetaan vaan isompia ja isompia kämppiä kun mä (ja kai moni muukin) haluaisi ihan pienenpienen?
Ois siistiä, kun ois yksi kämppä siellä ja toinen täällä ja vaikka vielä kolmas jossain eikä yhdenkään tarvitsisi ollla kahtakymmentäviittä neliötä isompi. *haaveilee*
En ole, juutuubissa vaan joskus "törmännyt" tämän myötäOletko sä nähnyt nuo livenä? Mä olen pari kertaa ja tykkään!
En ole, juutuubissa vaan joskus "törmännyt" tämän myötä
muoks. laitappa joku muu hyvä biisi heiltä
Muistaakseni tinku on puhunu samaa.Mä en tykkää pienestä.
Viasatilla PSG-FF MalmöTeemalla 21.50 siunattu hulluus.
Mullapa (tai siis meillä, tyttökaverin kanssa) oli kaveriporukassa 80-luvulla uros-otus joka tykkäsi kuunnella Mambaa ja voi kun me sitä silloin kirottiin kun aina sama levy soi...Mä muuten tykkään siitä, et maailmassa vielä on Elvis- faneja. Puhumattakaan Beatlesfaneista, Erkki Korhosesta, Buddy Hollystä tai GeneVincentistä jne. Musaa ajalta ennen autotunea ja melodyneä.
80- luvun lopulla piti opetella koko Mamban tuotanto ulkoa kelvatakseen tai miellyttääkseen naarasotuksia ja se oli kyl yhtä myrkkyä. Mut silti parempaa kuin Dingo.
Tuonkin olen kuunnellut.Ja sit tykkään myös niiden versiosta diamonds and rustista.
Onhan nuo vanhemmatkin hyviä. Kuten kotimaisissakin onMä muuten tykkään siitä, et maailmassa vielä on Elvis- faneja. Puhumattakaan Beatlesfaneista, Erkki Korhosesta, Buddy Hollystä tai GeneVincentistä jne. Musaa ajalta ennen autotunea ja melodyneä.
80- luvun lopulla piti opetella koko Mamban tuotanto ulkoa kelvatakseen tai miellyttääkseen naarasotuksia ja se oli kyl yhtä myrkkyä. Mut silti parempaa kuin Dingo.
Kyllä mun mielestä Dingo Mamban voittaa. Paitsi ehkä luonnossa jos ne kohtaa.Mä muuten tykkään siitä, et maailmassa vielä on Elvis- faneja. Puhumattakaan Beatlesfaneista, Erkki Korhosesta, Buddy Hollystä tai GeneVincentistä jne. Musaa ajalta ennen autotunea ja melodyneä.