minkä ikäinen poika? miksei pyöräile?Itse ostin vasta viime perjantaina itselleni pyörän. En ole saanut aikaiseksi hankittua itselleni kypärää, joten lainaan pojan pääkallokuosista skeittikypärää. Poika ei suostu pyörällä ajamaan. Tyttö käyttää kypärää, on 7-v.
12-v. Hän ei koe tarvetta pyöräillä enää. On sen taidon kerran oppinut ja todennut, ettei oo "mun juttu".minkä ikäinen poika? miksei pyöräile?
ok, vai onko syy kypärä12-v. Hän ei koe tarvetta pyöräillä enää. On sen taidon kerran oppinut ja todennut, ettei oo "mun juttu".
Ei oleok, vai onko syy kypärä
ok, mutta hänen kypärä sopiva sinulle?Ei ole
Parempi pojan kypärä kun et pyöräilet ilman.Itse ostin vasta viime perjantaina itselleni pyörän. En ole saanut aikaiseksi hankittua itselleni kypärää, joten lainaan pojan pääkallokuosista skeittikypärää. Poika ei suostu pyörällä ajamaan. Tyttö käyttää kypärää, on 7-v.
Siinä on hyvät säädöt. Mikä tää tenttaus on?ok, mutta hänen kypärä sopiva sinulle?
Kuulostaa aika vajaalta.12-v. Hän ei koe tarvetta pyöräillä enää. On sen taidon kerran oppinut ja todennut, ettei oo "mun juttu".
Surkea pelto tuottaa surkeaa viljaa.Hän onkin erityislapsi.
Minä voin oikein mainiosti.No voi että sulla on paha olla Hae apua!
Hyvä hyvä!Taas huonoja uutisia pyöräilystä, nuori jäänyt auton alle ja valitettavasti kuollut.
Ok. Muistatko merkki malliMinulla on niin siisti kypärä, että takuulla käytän kypärää lapsilla on kanssa hienot kypärät.
Niin se pitäis. Itsekin pitäisin aloittaa käyttämäänTäällä ei äiti tai isi eikä lapset pyöräile metriäkään ilman pyöräilykypärät.