• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kyllä mun mielestä ukkomiehetkin vähän saa vongata
Vonkumisen vielä sulattaisin ehkä, mutta toi kyllä on puuhissakin jos vaan pääsee.

Mä en vaan jotenkin osaa pitää miehenä sellaista, joka ei oo tyytyväinen elämäänsä muttei osaa erotakaan ja sit toteuttaa seksuaalisia mieltymyksiään toisten kanssa. Eikä anna naiselle samaa mahdollisuutta! Kusipää silleen suomennettuna :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Jos mua petettäis niin en mä samaa kuitenkaan tekisi tai ajattelisi että kyllä mäkin kun toinenkin.
En kyllä minäkään.

Mutta jos ei koe parisuhteessa voivansa toteuttaa kaikkia seksuaalisia halujaan ja siksi puuhii muiden kanssa, ois kohteliasta kertoa puolisolle, että tämä voi halutessaan erota tai keksiä omaa vastaavaa kivaa tilalle tai sit sopeutua tilanteeseen ja jatketaan kuten ennenkin.

Hassuinta se, ettei tä heppu edes tiedä, vaikka naisensa olisi valmis olemaan satunnainen kurittaja. Ehkä jopa pitäisi siitä!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja epek
En kyllä minäkään.

Mutta jos ei koe parisuhteessa voivansa toteuttaa kaikkia seksuaalisia halujaan ja siksi puuhii muiden kanssa, ois kohteliasta kertoa puolisolle, että tämä voi halutessaan erota tai keksiä omaa vastaavaa kivaa tilalle tai sit sopeutua tilanteeseen ja jatketaan kuten ennenkin.

Hassuinta se, ettei tä heppu edes tiedä, vaikka naisensa olisi valmis olemaan satunnainen kurittaja. Ehkä jopa pitäisi siitä!
Aivan, olishan se joo hyvä kertoa mutta harvemmin varmaan niin tapahtuu.
Toisilla voi olla pitempi suhdekin toisen selän takana.
 
Tuohan on vielä parempi :whistle:
Tosin kuorsaus kuuluis vähän lähempää :D
...mutta onhan niitä kaikenmaailman korvatulppia ja kuorsaavalle niitä ihmeellisiä hilavitkuttimia "tennispallot sukassa selkään teipattuna"- vinkeistä lähtien :D...ja tarpeeksi kun on tötteröisenä väsymyksestä tai räkäpäisyydestä johtuen niin se on ihan se ja sama vaikka samassa huoneessa hirnuis hevoslaumakin :D

Terjens taas itsekullekin sielulle :)*huiskuttaa*!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
...mutta onhan niitä kaikenmaailman korvatulppia ja kuorsaavalle niitä ihmeellisiä hilavitkuttimia "tennispallot sukassa selkään teipattuna"- vinkeistä lähtien :D...ja tarpeeksi kun on tötteröisenä väsymyksestä tai räkäpäisyydestä johtuen niin se on ihan se ja sama vaikka samassa huoneessa hirnuis hevoslaumakin :D

Terjens taas itsekullekin sielulle :)*huiskuttaa*!
Onhan niitä :)

Ei se ihan sama ole, eksä sai välillä jalasta tai kyynärpäästä kun kunnolla kuorsas :D
Ei nyt lujaa tietenkään mutta sillain että vähän havahtui ja kääntyi kyljelleen :D
Eikä edes aina kuorsannut, enemmän silloin jos oli alkoholia nauttinut ja tarpeeksi väsynyt.

Korvatulppia en ostanut :D
 
...onneksi on muuten tänään näin ihanan aurinkoista ja lämmintä ulkonakin, että voin ihan huolella osoittaa tämän sokeri/elintarvikeväriainehönöissä riekkuville armahaisille ipanaisille ulko- ovea :D, on meinaa semmoset hihitykset ja sähäkkyydet menossa että lauantaihuuma on aika lievänpuoleinen ilmaisu tälle riemulle :D!

Miten lie noin hattuun kihahtanutkin nuilla, vaan on se luojan lykky, että ite pysyin vain valkosipuli- ja inkiväärihankinnoissani :)....!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Onhan niitä :)

Ei se ihan sama ole, eksä sai välillä jalasta tai kyynärpäästä kun kunnolla kuorsas :D
Ei nyt lujaa tietenkään mutta sillain että vähän havahtui ja kääntyi kyljelleen :D
Eikä edes aina kuorsannut, enemmän silloin jos oli alkoholia nauttinut ja tarpeeksi väsynyt.

Korvatulppia en ostanut :D
No ei ole ei, kunhan huonosti menin veistelemään ja viisastelemaan:barefoot:...varmaan siinäkin asiassa semmoinen "toisinaan sietää ja toisinaan sietää tosi huonosti"- asetelmat.
 
Ootteko koskaan jouneet keskustelemaan ihmisen kanssa, jonka mielipide on: mää en tiedä politiikasta mitään eikä kiinnostakaan, en edes tiedä kuka on suomen pääministeri?
Mielestäni kertoo ihmisen yleissivistyksestä kaiken oleellisen, eikä mitenkään hyvällä tavalla.
Työttömyydessähän ei oo mitään hävettävää, jos se on omasta tahdosta riippumatonta. Mutta jos puhutaan uudelleenkouluttautumisesta ja siitä, mikä olis kivaa työtä, niin: En mä tiedä mikä olis kivaa. Semmonen työ vois olla kivaa, jossa työviikko alkaa tiistaina ja viikonloppu torstaina, työpäivät ois semmosia 10-14 mittaisia ja sais täyden palkan.

Olen sanaton.
 
Kaikille adoptiolapsosille tiedoksi: termiittilauma söi kaiken. Jääkaapin sain pelastettua, muuten oisivat varmaan syöneet myös sen
Ei huolta, mää oon jo tottunu jäämään ruoatta. Vielä nykyäänkin porukoilla käydessä "ai niin, enhän mä muistanutkaan että sä et syö lihaa." Niin, eihän sitä nyt yhdeksässä vuodessa voi tommosta asiaa alkaa muistamaan. Oon oppinut selviytymään ja tekemään omat ruokani :D
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
No ei ole ei, kunhan huonosti menin veistelemään ja viisastelemaan:barefoot:...varmaan siinäkin asiassa semmoinen "toisinaan sietää ja toisinaan sietää tosi huonosti"- asetelmat.
Joo, vaikuttaahan siinä se kuinka lujaa toinen kuorsaa tai saako itse unen uudestaan kuinka nopeasti jos siihen herää. Aikansa kun kuunteli ja jos ei uni tullut niin vasta siinä vaiheessa piti vähän tökkiä jos ei asentoa itse vaihtunut :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä