Partiolaiset tuli kotiin. Pyykkikone päälle ja ensin simahti pienempi ja nyt isompi.
Eikö usko sanomista?Voi paska. Taas toi yksi heppu vonkuu multa toisaalla. Eikä siellä saa edes igattua ketään. Mä sit INHOAN ukkomiehiä jotka pettävät naisiaan toistuvasti!
kyllä mun mielestä ukkomiehetkin vähän saa vongataVoi paska. Taas toi yksi heppu vonkuu multa toisaalla. Eikä siellä saa edes igattua ketään. Mä sit INHOAN ukkomiehiä jotka pettävät naisiaan toistuvasti!
Vonkumisen vielä sulattaisin ehkä, mutta toi kyllä on puuhissakin jos vaan pääsee.kyllä mun mielestä ukkomiehetkin vähän saa vongata
Nokun sepä se. Kun se haluaa että sitä käskyytetään, komennetaan, jopa haukutaan... Se, että mä halveksin, kiihottaa sitä. Ja vaikken mä vastaa sille mitään, ehdin aina tulla pahalle päälle kun tiedän tilanteen.Eikö usko sanomista?
Onpas...ööö...outo.Nokun sepä se. Kun se haluaa että sitä käskyytetään, komennetaan, jopa haukutaan... Se, että mä halveksin, kiihottaa sitä. Ja vaikken mä vastaa sille mitään, ehdin aina tulla pahalle päälle kun tiedän tilanteen.
Raittiissa ilmassa oleminen laittoi väsyttäänPartiolaiset tuli kotiin. Pyykkikone päälle ja ensin simahti pienempi ja nyt isompi.
En kyllä minäkään.Jos mua petettäis niin en mä samaa kuitenkaan tekisi tai ajattelisi että kyllä mäkin kun toinenkin.
Aivan, olishan se joo hyvä kertoa mutta harvemmin varmaan niin tapahtuu.En kyllä minäkään.
Mutta jos ei koe parisuhteessa voivansa toteuttaa kaikkia seksuaalisia halujaan ja siksi puuhii muiden kanssa, ois kohteliasta kertoa puolisolle, että tämä voi halutessaan erota tai keksiä omaa vastaavaa kivaa tilalle tai sit sopeutua tilanteeseen ja jatketaan kuten ennenkin.
Hassuinta se, ettei tä heppu edes tiedä, vaikka naisensa olisi valmis olemaan satunnainen kurittaja. Ehkä jopa pitäisi siitä!
Siellä on levitettävä vuodesohvaSorry että mä vein ton viimeisen vapaan kortteerin. Mut jos sinne laittaa kerrossängyn niin sinkkunainen saattaisi sopia. Jos hyväksyy sen, että mä kuorsaan.
Tuohan on vielä parempiSiellä on levitettävä vuodesohva
...mutta onhan niitä kaikenmaailman korvatulppia ja kuorsaavalle niitä ihmeellisiä hilavitkuttimia "tennispallot sukassa selkään teipattuna"- vinkeistä lähtien ...ja tarpeeksi kun on tötteröisenä väsymyksestä tai räkäpäisyydestä johtuen niin se on ihan se ja sama vaikka samassa huoneessa hirnuis hevoslaumakinTuohan on vielä parempi
Tosin kuorsaus kuuluis vähän lähempää
Onhan niitä...mutta onhan niitä kaikenmaailman korvatulppia ja kuorsaavalle niitä ihmeellisiä hilavitkuttimia "tennispallot sukassa selkään teipattuna"- vinkeistä lähtien ...ja tarpeeksi kun on tötteröisenä väsymyksestä tai räkäpäisyydestä johtuen niin se on ihan se ja sama vaikka samassa huoneessa hirnuis hevoslaumakin
Terjens taas itsekullekin sielulle *huiskuttaa*!
No ei ole ei, kunhan huonosti menin veistelemään ja viisastelemaan...varmaan siinäkin asiassa semmoinen "toisinaan sietää ja toisinaan sietää tosi huonosti"- asetelmat.Onhan niitä
Ei se ihan sama ole, eksä sai välillä jalasta tai kyynärpäästä kun kunnolla kuorsas
Ei nyt lujaa tietenkään mutta sillain että vähän havahtui ja kääntyi kyljelleen
Eikä edes aina kuorsannut, enemmän silloin jos oli alkoholia nauttinut ja tarpeeksi väsynyt.
Korvatulppia en ostanut
Ei huolta, mää oon jo tottunu jäämään ruoatta. Vielä nykyäänkin porukoilla käydessä "ai niin, enhän mä muistanutkaan että sä et syö lihaa." Niin, eihän sitä nyt yhdeksässä vuodessa voi tommosta asiaa alkaa muistamaan. Oon oppinut selviytymään ja tekemään omat ruokaniKaikille adoptiolapsosille tiedoksi: termiittilauma söi kaiken. Jääkaapin sain pelastettua, muuten oisivat varmaan syöneet myös sen
Joo, vaikuttaahan siinä se kuinka lujaa toinen kuorsaa tai saako itse unen uudestaan kuinka nopeasti jos siihen herää. Aikansa kun kuunteli ja jos ei uni tullut niin vasta siinä vaiheessa piti vähän tökkiä jos ei asentoa itse vaihtunutNo ei ole ei, kunhan huonosti menin veistelemään ja viisastelemaan...varmaan siinäkin asiassa semmoinen "toisinaan sietää ja toisinaan sietää tosi huonosti"- asetelmat.