Haluan adoptoida teidät kaikkiNii halusitsää adoptoida mut?
Varsinkin odotan milloin pääsen giraffin adoptioäitinä lausumaan sanan tai pari ämpärille
Haluan adoptoida teidät kaikkiNii halusitsää adoptoida mut?
Awwwww Taidankin hakea Turun sijasta Helsinkiin kouluun, niin met muutentaan poikasen kanssa sit teille asumaan. Sitten sääki saat eloa taloon, ko omat mukulat ei oo enää pitämässä meteliä. Oon suht. hiljainen, sisäsiisti ja pieniruokainen. Puolikas on vaan pieniruokainen, mut muuten ihan kiva pentu.Haluan adoptoida teidät kaikki
Varsinkin odotan milloin pääsen giraffin adoptioäitinä lausumaan sanan tai pari ämpärille
Meillähän oisi yläkerrassa pari huonetta tyhjilläänAwwwww Taidankin hakea Turun sijasta Helsinkiin kouluun, niin met muutentaan poikasen kanssa sit teille asumaan. Sitten sääki saat eloa taloon, ko omat mukulat ei oo enää pitämässä meteliä. Oon suht. hiljainen, sisäsiisti ja pieniruokainen. Puolikas on vaan pieniruokainen, mut muuten ihan kiva pentu.
Well hello new mother. Joko saan aloittaa pakkaamisen?Meillähän oisi yläkerrassa pari huonetta tyhjillään
Sit voisit sanoo ämpärille että itte en oo kotona mutta vuokraemo luovuttaa puolikkaan. Ehkä. Keskustelutuokion jälkeen.
Toki meillä saattaa olla vielä akkukäyttöinen potkulauta puolikkaalle ja leikkipuistoon on 100m matkaa.Well hello new mother. Joko saan aloittaa pakkaamisen?
ÖRGH saatana. Ned Kellyn tarina oli mielenkiintoinen, mutta mun aivotoiminta ei just nyt riitä "scanning a text"iin ja erottelemaan kappaleen sanoja kategorioihin ihmiset, rangaistukseen liittyvät, rikokseen liittyvät ja sekalaiset. Government menee ainakin rikollisuuden puolelle, loput sit sekalaisiin. Onks hyvä?
Sä otat sen vasemmanpuoleisen huoneen. Se on isompi. Sitäpaitti oikeanpuoleinen huone on jo täynnä mun kirjojani.Well hello new mother. Joko saan aloittaa pakkaamisen?
Ämpäri, sinäkö sielläIhan liian monta vaikeaa sanaa mulle. En tajunnut hölkäyksenpöläystä
Kummankohan meinaat olevan kaupassakäynnin hoitava kanaemo, mun vai bitsin?Onneks ei enää tartte lähteä kauppaan kun adoptouduin pitsilän yläkertaan.
Se, että vain neontetra on tuolla akvaariossa eikä pääse pois.Toki meillä saattaa olla vielä akkukäyttöinen potkulauta puolikkaalle ja leikkipuistoon on 100m matkaa.
Ämpärin veisin katsomaan akvaariota ja kysyisin mikä ero on neontetralla ja ämpärillä. Tetralla säteilee paremmin, sillä on edes minimaaliset alkeelliset aivot
Sorry että mä vein ton viimeisen vapaan kortteerin. Mut jos sinne laittaa kerrossängyn niin sinkkunainen saattaisi sopia. Jos hyväksyy sen, että mä kuorsaan.Näin Pitsin adoptiokutsun ja toensin pakkaamaan retkilautasen ja haarukan mukaan grillailua varten, mutta kortteeri meni jo
Mää olisin valmis uhraamaan yhden neontetran, jos se vaihtais ämpärin kanssa paikkojaSe, että vain neontetra on tuolla akvaariossa eikä pääse pois.
Tosin tilanteethan voi aina muuttua.
Tää on sotilasarvosyrjintää. Kyl sitä majuria ollaan niin valmiita passaamaan mut pahaiset kessut saa pyytää ja olla ilman. Epistä!Kummankohan meinaat olevan kaupassakäynnin hoitava kanaemo, mun vai bitsin?
Jos sun tereydentila olis yhtä huono kuin majurin, niin varmasti voisin passata suakin.Tää on sotilasarvosyrjintää. Kyl sitä majuria ollaan niin valmiita passaamaan mut pahaiset kessut saa pyytää ja olla ilman. Epistä!