• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Haluan adoptoida teidät kaikki :love:

Varsinkin odotan milloin pääsen giraffin adoptioäitinä lausumaan sanan tai pari ämpärille
Awwwww :love: Taidankin hakea Turun sijasta Helsinkiin kouluun, niin met muutentaan poikasen kanssa sit teille asumaan. Sitten sääki saat eloa taloon, ko omat mukulat ei oo enää pitämässä meteliä. Oon suht. hiljainen, sisäsiisti ja pieniruokainen. Puolikas on vaan pieniruokainen, mut muuten ihan kiva pentu.
 
Awwwww :love: Taidankin hakea Turun sijasta Helsinkiin kouluun, niin met muutentaan poikasen kanssa sit teille asumaan. Sitten sääki saat eloa taloon, ko omat mukulat ei oo enää pitämässä meteliä. Oon suht. hiljainen, sisäsiisti ja pieniruokainen. Puolikas on vaan pieniruokainen, mut muuten ihan kiva pentu.
Meillähän oisi yläkerrassa pari huonetta tyhjillään :p

Sit voisit sanoo ämpärille että itte en oo kotona mutta vuokraemo luovuttaa puolikkaan. Ehkä. Keskustelutuokion jälkeen.
 
ÖRGH saatana. Ned Kellyn tarina oli mielenkiintoinen, mutta mun aivotoiminta ei just nyt riitä "scanning a text"iin ja erottelemaan kappaleen sanoja kategorioihin ihmiset, rangaistukseen liittyvät, rikokseen liittyvät ja sekalaiset. Government menee ainakin rikollisuuden puolelle, loput sit sekalaisiin. Onks hyvä?
 
ÖRGH saatana. Ned Kellyn tarina oli mielenkiintoinen, mutta mun aivotoiminta ei just nyt riitä "scanning a text"iin ja erottelemaan kappaleen sanoja kategorioihin ihmiset, rangaistukseen liittyvät, rikokseen liittyvät ja sekalaiset. Government menee ainakin rikollisuuden puolelle, loput sit sekalaisiin. Onks hyvä?

Täh? Ihan liian monta vaikeaa sanaa mulle. En tajunnut hölkäyksenpöläystä!

(sain vissiin auringonpistoksen duunissa kun on kovin ällitön olo)
 
Pergaleese. Kävin siis kaupalla mut olin hedonisti ja ostin herkkuja vain tälle iltaa.

Kaapeissani on pahanlaatuisia puutteita jotka huomasin just. Mun kapeisani tulee olla tavaraa siten, et pärjään vähintään kaks viikkoa avaamatta ulko- ovea ja silloinkin röökit on ne jotka loppuu ensin.

Onneks ei enää tartte lähteä kauppaan kun adoptouduin pitsilän yläkertaan.
 
Toki :love: meillä saattaa olla vielä akkukäyttöinen potkulauta puolikkaalle ja leikkipuistoon on 100m matkaa.

Ämpärin veisin katsomaan akvaariota ja kysyisin mikä ero on neontetralla ja ämpärillä. Tetralla säteilee paremmin, sillä on edes minimaaliset alkeelliset aivot
Se, että vain neontetra on tuolla akvaariossa eikä pääse pois.





Tosin tilanteethan voi aina muuttua.
 
Ei perse, lupasin olla neljältä kaupungilla. Oon vieläki löhöilyvaatteissa, en oo siivonnu enkä saanu läksyistä ko puolet tehtyä ja aamupalakin on syömättä. Saakeli. Ajankäytön organisointi ei oo kyllä mun vahvoja puoliani.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä