• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
You Got: Olet Unelma Säleikkö

Olet herkkä ja tasainen tyyppi, mutta rakkausrintamalla tunteesi kulkevat vuoristorataa. Kun ihastut johonkin, haluat saada hänet itsellesi hinnalla millä hyvänsä. Vaikka olet kiltti ja luotettava sekä työpaikalla että ihmissuhteissa, sinua ei saa vedättää: kostosi on hirmuinen.

:D
Lähdeviite?
Ja mitä toi sanoo erakkoravun horoskoopiksi?
 
Lähdeviite?
Ja mitä toi sanoo erakkoravun horoskoopiksi?
Tommonen :
http://www.episodi.fi/testit/mika-uuno-turhapuro-leffojen-hahmo-olet-tee-hulvaton-testi/

..ja mullekin se meni pukkaamaan tämmösen :D

Mikä Uuno Turhapuron hahmo olet?
You Got: Olet Unelma Säleikkö




Olet herkkä ja tasainen tyyppi, mutta rakkausrintamalla tunteesi kulkevat vuoristorataa. Kun ihastut johonkin, haluat saada hänet itsellesi hinnalla millä hyvänsä. Vaikka olet kiltti ja luotettava sekä työpaikalla että ihmissuhteissa, sinua ei saa vedättää: kostosi on hirmuinen.
 
Mutta tuossa kuvassahan hän juuri esittelee kassikaupalla uusia juttuja. Vaikea varmaan tullissa sanoa, että kaikki ovat vanhoja.
Prioriteeti oikeelle hehtaarille.

Ei tästä maasta löydy tullimiestä (tai naista) joka viittii tarkkailla matkalaukullista käytettyjä naisvaatteita jos niissä ei o timantteja tai norsunluuta. Pitää luottaa siihen, et niillä on oikeetakin duunia.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
p@ula
C-vitamiini muka haitallista :)
C-vitamiini tunnetaan myös nimellä askorbiinihappo
No mulle ainakin on, eikä liity mitenkään linkkiin, vaan mun myomaan, joka alkoi aina vuotamaan - siis verta kohdusta! - hillittömästi, jos sain sitä koodattua askorbiinihappoa ollenkaan. Se vaiva ei mitenkään jää huomaamatta, mut helposti löytyi. Sama juttu toistui jokaikinen kertaa, joten en voi muuta sanoa, kuin että ei yhtään mulle enää. Mulla ei ollut anemianvaaraa, mut enhän tuollaisesta vois valittaa, kun niitäkin valmistajia on niin monta, eikä se kuulu edes eviralle, kun se on lääkelaitoksen valvonnassa. Mut marjoja voin syödä mielinmäärin, ei mitään oireita:)

https://exportpages.fi/fi/valmistaja/askorbiinihappo/p1875/#?type=products&facets=productclasses[1875]&query=
 
Nälkä, pakko suunnistaa kohti jääkaappia. Moikka!
Muimuit :)!

..ja mä lähden jonkinlaisella kokoonpanolla jollakin tavalla kylille pomppimaan ja hapettumaan ja hakemaan sitä karkkipäivän hurmostilaa ja itelleni taijan hommata kunnon inkiväärijuurakon sekä valkosipulia aimo satsin, sitruunaa löytyykin talosta, joten...eiköhän tää tautinenkin saa tässä häätöä aikaiseksi :)

Silimäkulumiin vaan pilkettä ja hymyä nassuun eli pirtsakkaa päivänjatkoo Sulle :)!*vilkuttaa*
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Tommonen :
http://www.episodi.fi/testit/mika-uuno-turhapuro-leffojen-hahmo-olet-tee-hulvaton-testi/

..ja mullekin se meni pukkaamaan tämmösen :D

Mikä Uuno Turhapuron hahmo olet?
You Got: Olet Unelma Säleikkö




Olet herkkä ja tasainen tyyppi, mutta rakkausrintamalla tunteesi kulkevat vuoristorataa. Kun ihastut johonkin, haluat saada hänet itsellesi hinnalla millä hyvänsä. Vaikka olet kiltti ja luotettava sekä työpaikalla että ihmissuhteissa, sinua ei saa vedättää: kostosi on hirmuinen.
Mun ei tartte tota testiä tehdä. Tiedän olevani Sörsselsön.
 
Hei!!! Ukkokulta on oman hommansa jo tehnyt, eli soittanut pesueen paikalle. Jos hän vielä näyttelee grillimestaria päivällä, niin kyllä se on sun homma käydä hankkimassa grillattavat. Joku sukupuoltenvälinen tasa- arvo sentään on oltava.
Vaikka naista ON kohdeltava kuin kukkaa kämmenellä niin ei se sitä tarkoita, että nainen sais olla avuton ja kädetön.
Naiselle voisi kertoa että on 6 suursyömäriä tulossa niin nainen osaisi varautua kauppareissulla. Onneksi tuo poika tuntee isänsä ja informoi äitiä ettei joudu syömään kaurapuuroa (y)
 
p@ula
Kai mun munuaiset on niin sököt, kun ei siedä askorbiinihappoa. Jos se on tehty maissista tai soijasta, en ihmettele yhtään, mut kun en voi tietää, kun niitä valmistajiakin on niin monta... Tällaista sanoo teollisen jauheen valmistaja:

"Askorbiinihappo imeytyy ruoansulatuskanavasta hyvin ja jakautuu laajasti kudoksiin. Askorbiinihappo metaboloituu askorbaatti-2-sulfaatiksi ja oksalaatiksi, joka erittyy virtsaan."

Mut kun lman pärjää terveenä, miksi ottaisin? Olen kertonut lääkärille enkä tiedä, mitä sillä tiedolla teki, mutta ei kumonnutkaan:) Voihan se tietysti olla ollekin uusi asia,mut mulle riittää, että pysyn erossa siitä, Eihän niitä olis koodattu, os ne olis täysin turvallisia! Niitä tosiaan täytyy karttaa, mitkä ei sovi.
 
Jos olisin laittanut tuohon että olen mies samoilla vastauksilla niin
Olet Vuorineuvos Tuura

Olet johtajatyyppi, joka pärjää erinomaisesti liikeyrityksen johdossa tai korkea-arvoisena virkamiehenä. Sinussa saattaa olla ainesta jopa poliitikoksi. Pidät arvonimistä ja titteleistä. Parasta on sillloin kun työelämässä asiat sujuvat, mutta et pidä siitä kun päiväsi pilataan.

:D
 
p@ula
Nyt on tomaattikastike pulputtelemassa hellalla, kilo lammasta odottaa päätyäkseen pulliksi tomaattikastikkeeseen, puoli kiloa chorizoja, herkkusienet marinadissa, uunipannullinen perunamunakasta ja sit mitä nyt ukkokulta keksiikään grillata. Pannacotta hyytymässä. Valkkari ja sangria kylmässä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja IhQ
p@ula
Kummankohan avais?

Suklaalevyn vai turkinpippuripussin?
Ne ei voi olla vaihtoehtoia, koska se turkinpippuri on läkehiiltä, suureksi osaksi, mut kiinnostais tietää, palionko yhdessä nappulassa on. Siitä fimea kertoo näin erään lääkkeen kohdalla - ioku muu voi sanoa muuta, mut tässä yks vaan:
"lääkehiili ATC-koodi: A07BA01 Suspensiomuotoinen lääkehiili sitoo tehokkaasti erilaisia lääkeaineita ja toksiineja, joten sitä voidaan käyttää mm. akuuttien myrkytysten yhteydessä estämään ruoansulatuskanavaan suun kautta joutuneiden aineiden imeytymistä. Lääkehiili adsorboi tehokkaasti mm. digoksiinia, parasetamolia, salisylaatteja, fenyylibutatsonia, fenytoiinia, fenobarbitaalia, karbamatsepiinia, nikotiinia, trisyklisiä masennuslääkkeitä ja fentiatsiineja. Suspensiomuodossa hiiltä on mahdollista käyttää niin suuria määriä kuin erilaisten ei-toivottujen aineiden imeytymisen tehokas estäminen edellyttää. Hiilivalmiste on sitä tehokkaampi mitä pikemmin sitä käytetään haitallisen aineen ottamisen jälkeen. Koska lääkkeiden imeytyminen voi myrkytystilanteissa olla tavanomaista hitaampaa, viivästynytkin hiilivalmisteen käyttö saattaa olla hyödyksi."

Älä avaa sitä kun se estää niiden lääkkeiden vaikutuksen ia saat ainakin ne Lyrican vieroitusoireet heti! Eikö kukaan sanonut? Etkä saa ottaa mitään greippivalmistettakaan, btw. Sori, toi täystys kertoa kotiutuksessa aina!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä