Molempi parempi. Syö kaikki.Kummankohan avais?
Suklaalevyn vai turkinpippuripussin?
Molempi parempi. Syö kaikki.Kummankohan avais?
Hjuva combo, toimii makunystyröissä !Avasin molemmat
Mutta tuossa kuvassahan hän juuri esittelee kassikaupalla uusia juttuja. Vaikea varmaan tullissa sanoa, että kaikki ovat vanhoja.Jos ne on uutena paketissa niin saattaa joutua.
Käytettyjen vaatteiden tullausarvon määritys taas on asia johon mä tai kukaan kouluttamani ei ala ellei niitä ole kontillinen.
Lähdeviite?You Got: Olet Unelma Säleikkö
Olet herkkä ja tasainen tyyppi, mutta rakkausrintamalla tunteesi kulkevat vuoristorataa. Kun ihastut johonkin, haluat saada hänet itsellesi hinnalla millä hyvänsä. Vaikka olet kiltti ja luotettava sekä työpaikalla että ihmissuhteissa, sinua ei saa vedättää: kostosi on hirmuinen.
Tommonen :Lähdeviite?
Ja mitä toi sanoo erakkoravun horoskoopiksi?
Prioriteeti oikeelle hehtaarille.Mutta tuossa kuvassahan hän juuri esittelee kassikaupalla uusia juttuja. Vaikea varmaan tullissa sanoa, että kaikki ovat vanhoja.
No mulle ainakin on, eikä liity mitenkään linkkiin, vaan mun myomaan, joka alkoi aina vuotamaan - siis verta kohdusta! - hillittömästi, jos sain sitä koodattua askorbiinihappoa ollenkaan. Se vaiva ei mitenkään jää huomaamatta, mut helposti löytyi. Sama juttu toistui jokaikinen kertaa, joten en voi muuta sanoa, kuin että ei yhtään mulle enää. Mulla ei ollut anemianvaaraa, mut enhän tuollaisesta vois valittaa, kun niitäkin valmistajia on niin monta, eikä se kuulu edes eviralle, kun se on lääkelaitoksen valvonnassa. Mut marjoja voin syödä mielinmäärin, ei mitään oireitaC-vitamiini muka haitallista
C-vitamiini tunnetaan myös nimellä askorbiinihappo
Muimuit !Nälkä, pakko suunnistaa kohti jääkaappia. Moikka!
Mun ei tartte tota testiä tehdä. Tiedän olevani Sörsselsön.Tommonen :
http://www.episodi.fi/testit/mika-uuno-turhapuro-leffojen-hahmo-olet-tee-hulvaton-testi/
..ja mullekin se meni pukkaamaan tämmösen
Mikä Uuno Turhapuron hahmo olet?
You Got: Olet Unelma Säleikkö
Olet herkkä ja tasainen tyyppi, mutta rakkausrintamalla tunteesi kulkevat vuoristorataa. Kun ihastut johonkin, haluat saada hänet itsellesi hinnalla millä hyvänsä. Vaikka olet kiltti ja luotettava sekä työpaikalla että ihmissuhteissa, sinua ei saa vedättää: kostosi on hirmuinen.
Naiselle voisi kertoa että on 6 suursyömäriä tulossa niin nainen osaisi varautua kauppareissulla. Onneksi tuo poika tuntee isänsä ja informoi äitiä ettei joudu syömään kaurapuuroaHei!!! Ukkokulta on oman hommansa jo tehnyt, eli soittanut pesueen paikalle. Jos hän vielä näyttelee grillimestaria päivällä, niin kyllä se on sun homma käydä hankkimassa grillattavat. Joku sukupuoltenvälinen tasa- arvo sentään on oltava.
Vaikka naista ON kohdeltava kuin kukkaa kämmenellä niin ei se sitä tarkoita, että nainen sais olla avuton ja kädetön.
Kattinen jo laittoikin Uunotestin linkinLähdeviite?
Ja mitä toi sanoo erakkoravun horoskoopiksi?
Olen vaikean päätöksen edessä. Pitäiskö hakea muutama jallu vai pitäiskö hakea muutama jallu? Päätösten tekeminen etenkin tommoisissa vaikeissa asioissa on mulle nykyisellään aikas vaikeaa.
uu, ei mitään keinomakeutusaineita ainakaan ia siinä yhdessä Pepsizerossa on glutamaattia, tulis migreeni mulle. Nyt haios xxxkiriain. Mut linkki sulle:Hae jaffaa, päätin sen sun puolesta
Tiesin et suhun voi luottaa meitsöriAvasin molemmat
Olen vaikean päätöksen edessä. Pitäiskö hakea muutama jallu vai pitäiskö hakea muutama jallu? Päätösten tekeminen etenkin tommoisissa vaikeissa asioissa on mulle nykyisellään aikas vaikeaa.
Ne ei voi olla vaihtoehtoia, koska se turkinpippuri on läkehiiltä, suureksi osaksi, mut kiinnostais tietää, palionko yhdessä nappulassa on. Siitä fimea kertoo näin erään lääkkeen kohdalla - ioku muu voi sanoa muuta, mut tässä yks vaan:Kummankohan avais?