vierailija
En ole kommentoinut, ehkä vähän lueskellut mutta puolustuksekseni sanon, että vaikutatte mukavilta ihmisiltäMahtuu mahtuu. Ooksä se sama joka on harmaana kommentoinu täällä ny lähiaikoina?
En ole kommentoinut, ehkä vähän lueskellut mutta puolustuksekseni sanon, että vaikutatte mukavilta ihmisiltäMahtuu mahtuu. Ooksä se sama joka on harmaana kommentoinu täällä ny lähiaikoina?
Tänne onkin valikoitunu kivoja tyyppejäEn ole kommentoinut, ehkä vähän lueskellut mutta puolustuksekseni sanon, että vaikutatte mukavilta ihmisiltä
Kyllä, niin taitaa olla uudet tyypit opettelee tässä samalla tietokoneen käyttöä, kun äsken kommentoin vieraana..Tänne onkin valikoitunu kivoja tyyppejä
Kiitos tuntematon.En tunne sinua. Silti toivoisin, että sinulle koittaisi päivä, jolloin pääsisit viettämään päivän lastesi kanssa. Eikä se todellakaan ole niin musta-valkoista, että vika olisi pelkästään sinussa. Sinäkin olet ollut isä lapsillesi, useiden vuosien ajan ja aivan varmasti hyvä sellainen. Tietenkin olet tehnyt virheitä, myös isät tekevät niitä. Ei kai aikuisuuden tarvitse tarkoittaa sitä, ettei koskaan saisi mokata. Toivottavasti et loukkaannu tästä mitä kirjoitin. Ehkä syy miksi kirjoitin tämän on se, että minulla ei enää ole isää. Ja minä kaipaan häntä todella paljon. Ehkä lapsesikin kaipaavat sinua, ehkä he eivät juuri nyt osaa sitä sinulle ilmaista. Toivon todella, että joku päivä sekin koittaa. Kaikkea hyvää sinulle!
Niin ja mä.Tänne onkin valikoitunu kivoja tyyppejä
Mahtuuko joukkoon (sekavaan?)
Täällä mies ja muksu jo lähtivät metsään. Muksun huoli oli, että mistä me saadaan lihaa? Mitähän muksu kuvittelee metsäretkellä tehtävän
Ihanan aurinkoista aamua kaikille!
No ei ole eikä tule nyt juodaan kahvia, maistuisko?Nonii, jokos se pullataikina on nouseskelemassa?
No ei ole eikä tule nyt juodaan kahvia, maistuisko?
En tiiä auttaako ne apteekin käsikaupparohdot mitään, melkein suosittelen että haet lekurilta kunnon titityy-tujauksetHuomenta höpönassut Pitäisköhän käydä apteekissa kysymässä jotain rohtoa tähän yskimiseen. Minä en nuku eikä mieskään saa unta. Häiritsen kuulemma tehokkaasti.
Sokuria ja maitoa mukaan? Laittaa kupin tulemaanNo kaffe aina maistuu
Sokuria ja maitoa mukaan? Laittaa kupin tulemaan
Ei jaksa ravata lääkärillä koko ajan. Käyn ostaa apteekista jotain hyvänmakuisia höpönappeja ja kaupasta hunajaa. Lääkäriin sitten, jos tauti menee keuhkoputkiin.En tiiä auttaako ne apteekin käsikaupparohdot mitään, melkein suosittelen että haet lekurilta kunnon titityy-tujaukset
Ootko kokeillut raastaa tuoretta inkivääriä veteen tai teehen? Äidin mielestä mikään ei ole flunssaan parempaa, en sit osaa sanoa toimiiko myös yskäänEi jaksa ravata lääkärillä koko ajan. Käyn ostaa apteekista jotain hyvänmakuisia höpönappeja ja kaupasta hunajaa. Lääkäriin sitten, jos tauti menee keuhkoputkiin.
Mä laitan rommia teehen.Ootko kokeillut raastaa tuoretta inkivääriä veteen tai teehen? Äidin mielestä mikään ei ole flunssaan parempaa, en sit osaa sanoa toimiiko myös yskään
Hei, ehkä ne tuo ruoat tullessaan?Tänne rynnistää taas koko pesue puoliskoineen ruoka-aikaan. Kuulemma iskä oli kutsunut grillaamaan kun on kerrankin lauantaina kotona.
Pitäsköhän ootella ymmärtääkö iskä lähteä hankkimaan grillattavaa vai luuleeko se ruuan ilmestyvän itsekseen kaappiin, mulle ei nimittäin ole ukkokulta kertonut että ois 6 ylimäärästä ruokittavaa... Jos annan 2 leipää ja 5 kalaa ja sanon että siitä vaan siunaamaan sapuskaa koko porukalle?
Hei, ehkä ne tuo ruoat tullessaan?