The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En tunne sinua. Silti toivoisin, että sinulle koittaisi päivä, jolloin pääsisit viettämään päivän lastesi kanssa. Eikä se todellakaan ole niin musta-valkoista, että vika olisi pelkästään sinussa. Sinäkin olet ollut isä lapsillesi, useiden vuosien ajan ja aivan varmasti hyvä sellainen. Tietenkin olet tehnyt virheitä, myös isät tekevät niitä. Ei kai aikuisuuden tarvitse tarkoittaa sitä, ettei koskaan saisi mokata. Toivottavasti et loukkaannu tästä mitä kirjoitin. Ehkä syy miksi kirjoitin tämän on se, että minulla ei enää ole isää. Ja minä kaipaan häntä todella paljon. Ehkä lapsesikin kaipaavat sinua, ehkä he eivät juuri nyt osaa sitä sinulle ilmaista. Toivon todella, että joku päivä sekin koittaa. Kaikkea hyvää sinulle!
Kiitos tuntematon.

Mut maailma toisinaan on mustavalkoinen. Ja menee kuin tuntemattomassa, et ei siinä kaivata syytä tai syyllistä vaan Lahtista ja konekivääriä.

Elävästi muistan yhden aamun kun liukuman rajoissa saavuin duuniin ja ylikykypääpomo käveli huoneessani hermostuneena ympyrää. Kyseessä oli päivän luento vasenkätisistä hilavitkuttimista. Oma pomoni oli ilmoittautunut saikulle ja hän oli se jonka toi luento piti vetää. (Bitchille tiedoksi, et joskus käy niinkin, et pomot maanantaisaikuttaa) Aihealue ei ollut ihan minun ja valmistautumisaikaa oli melkein viisi minuuttia sisältäen siirtymän hissillä pari kerrosta ylöspäin. Joskus humpansoittokokemuksesta on hyötyä koska ei osaa pelätä sattumanvaraista kuulijajoukkoa.

Ex- rouvakultani tai edes lapseni eivät tunne sitä miestä joka hymy huulilla vetää outoa luentoa tai soittaa hunppaa vaikka kuinka vituttais tai särkisi päätä.

Liiankin hyvin tuntevat miehen joka kotiin palattuaan romahtaa sohvalle, juo liikaa, polttaa liikaa ja vetäytyy omaan yksinäisyyteensä johon muilla ei ole pääsyä.

Rahasta en ole koskaan juuri piitannut. Se on mulle asia jota valtio painaa lisää koko ajan. (joo, olen ollu paikan päällä kattomassa miten se tapahtuu)

Mut se, että erossa menetin lapseni on asia jolla ei ole hintalappua. Oitis antaisin toisen käteni jos noin halvalla saisin kaikki lapseni takaisin.
 
Ei jaksa ravata lääkärillä koko ajan. Käyn ostaa apteekista jotain hyvänmakuisia höpönappeja ja kaupasta hunajaa. Lääkäriin sitten, jos tauti menee keuhkoputkiin.
Ootko kokeillut raastaa tuoretta inkivääriä veteen tai teehen? Äidin mielestä mikään ei ole flunssaan parempaa, en sit osaa sanoa toimiiko myös yskään
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Tänne rynnistää taas koko pesue puoliskoineen ruoka-aikaan. Kuulemma iskä oli kutsunut grillaamaan kun on kerrankin lauantaina kotona.

Pitäsköhän ootella ymmärtääkö iskä lähteä hankkimaan grillattavaa vai luuleeko se ruuan ilmestyvän itsekseen kaappiin, mulle ei nimittäin ole ukkokulta kertonut että ois 6 ylimäärästä ruokittavaa... Jos annan 2 leipää ja 5 kalaa ja sanon että siitä vaan siunaamaan sapuskaa koko porukalle?
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Tänne rynnistää taas koko pesue puoliskoineen ruoka-aikaan. Kuulemma iskä oli kutsunut grillaamaan kun on kerrankin lauantaina kotona.

Pitäsköhän ootella ymmärtääkö iskä lähteä hankkimaan grillattavaa vai luuleeko se ruuan ilmestyvän itsekseen kaappiin, mulle ei nimittäin ole ukkokulta kertonut että ois 6 ylimäärästä ruokittavaa... Jos annan 2 leipää ja 5 kalaa ja sanon että siitä vaan siunaamaan sapuskaa koko porukalle?
Hei, ehkä ne tuo ruoat tullessaan?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä