• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Huomenta!

@FreezeCat on ollu mielessä täälläkin..toivon et kaikki on sielläpäin hyvin.


Huh, olipa aamu. Heräsin n.5.15 karmeiden unien saattelemana..tuntui et olin ollu koko yön panttivankina joillain ihmetyypeillä enkä päässy pakoon. Ja taas siel oli sekin "vessakohtaus", mitä ihmettä meinaa et unessa hirvee pissahätä mutten pysty menee käymään kun kaikki (yleensä niitä on mooonta, useampi ns.yleisvessa) on ihan hirmu likaisia tai jotenkin rikki, varattu tms.

Ja sit ku pääsen takas sänkyyn, mies oli levittäytyny miunkin puolelle ja kun yritin tunkea omalle paikalleni niin se kaappas miut unileluks kainaloonsa ku miun oli kylmä :)
Mut vaikka yritin niin ei uni enää tullu. Vissiin semmoseen horrokseen pääsin kuitenkin kun heräsin taas kellonsoittoon klo 6. Huoh, kahvia kiitos.
 
Mä näin kans ihan himmeitä unia. Sit ku pää ei ollu täynnä räkää et ois saanu nukuttua nii sormi särki nii v*tusti.

Onnistuin eilen viimätteeks töissä jättämään sormeni jotenkin kahden lavan väliin puristuksiin niin, että siihen tuli sellanen jäätävä veripussi ja sit toi iho repes puolen kynnen mitalta kynnen toisesta reunasta. Oi luoja, että toisinaan tuntee ittensä taitavaksi.
 
IhQ
Mä näin kans ihan himmeitä unia. Sit ku pää ei ollu täynnä räkää et ois saanu nukuttua nii sormi särki nii v*tusti.

Onnistuin eilen viimätteeks töissä jättämään sormeni jotenkin kahden lavan väliin puristuksiin niin, että siihen tuli sellanen jäätävä veripussi ja sit toi iho repes puolen kynnen mitalta kynnen toisesta reunasta. Oi luoja, että toisinaan tuntee ittensä taitavaksi.
Höh, kaikkee sitä. Hali ja puhallus!
 
Mä näin kans ihan himmeitä unia. Sit ku pää ei ollu täynnä räkää et ois saanu nukuttua nii sormi särki nii v*tusti.

Onnistuin eilen viimätteeks töissä jättämään sormeni jotenkin kahden lavan väliin puristuksiin niin, että siihen tuli sellanen jäätävä veripussi ja sit toi iho repes puolen kynnen mitalta kynnen toisesta reunasta. Oi luoja, että toisinaan tuntee ittensä taitavaksi.
Yök, toivottavasti paranee pian.
 
Kävin fasessa. Ei jaksa enää kavereiden rupattelua hallituksesta ja leikkauksista. Paljon on vihaa liikkeellä. Mielenkiintoista nähdä, mihin se purkautuu. Yleislakko, hallitus vaihtoon, joku kuolee?
Mun kaveripiiri näyttää ahkerasti jakavan jonkun maajussin tilitystä miten heillä on rankkaa kun pitää lomittajallekin maksaa.

Niin pitää yrittäjänkin maksaa tuuraajalle

Kiitos kepulaisen pääministerin maajusseilta ei tulla leikkaamaan pennin jeniä

Ammatinvalintakysymys. Jos on niin vitun rankkaa, mullikat lihoiksi ja palkkatyöhön.
 
Mun kaveripiiri näyttää ahkerasti jakavan jonkun maajussin tilitystä miten heillä on rankkaa kun pitää lomittajallekin maksaa.

Niin pitää yrittäjänkin maksaa tuuraajalle

Kiitos kepulaisen pääministerin maajusseilta ei tulla leikkaamaan pennin jeniä

Ammatinvalintakysymys. Jos on niin vitun rankkaa, mullikat lihoiksi ja palkkatyöhön.
mulle on ton maanviljelyn osalta jääny epäselväksi, että miks meidän pitää maksaa tukea sille osalle tuotannosta jota viedään ulkomaille

että venäläiset sais syödä halpaa suomalaista ruokaa? njet ponimai
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä