The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkaa olemaan vähän väsyny ja voimaton tää kusipää.


Missä on @FreezeCat kauniine ja lohduttavine sanoineen? Olisin nyt valmis itkemään kauniin kannustuspuheen saattelemana.
Routamisu en ole, mutta aikasemminkin olen sulle sanonut että olet puolikkaalle paras äiti ja puolikas on mitä mainioin vesseli.

Mitä tulee siihen ameeban peräsuolen sisältöön joka kutsuu itseään puolikkaan isäksi, sä olet myös sen homman hoitanut ja joustanut enemmän kuin oisi ollut tarpeen. Hullujen ja kusipäitten kanssa on vaan hankala neuvotella saati pitää sopimuksia

Leuka pystyyn tyttönen, kyllä te puolikkaan kanssa pärjäätte!
 
Routamisu en ole, mutta aikasemminkin olen sulle sanonut että olet puolikkaalle paras äiti ja puolikas on mitä mainioin vesseli.

Mitä tulee siihen ameeban peräsuolen sisältöön joka kutsuu itseään puolikkaan isäksi, sä olet myös sen homman hoitanut ja joustanut enemmän kuin oisi ollut tarpeen. Hullujen ja kusipäitten kanssa on vaan hankala neuvotella saati pitää sopimuksia

Leuka pystyyn tyttönen, kyllä te puolikkaan kanssa pärjäätte!
Kyllä mä tiedän että met pärjätään puolikkaan kanssa, muttako mää en enää pärjää sen ämpärin kanssa. Tässä menee nyt kaikki mahdollinen vituiks mikä voi mennä. Taidan lyödä kohta hanskat tiskiin ja sanoa, että hoitaa ne saakelin kuljetukset ihan keskenänsä tästä lähtien, mä en jaksa enää tapella ja vetoan siihen, että se on sen velvollisuus ja minä en persettäni kotoa liikauta mihinkään, ellei mulla ole itselläni asiaa Tampereelle.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä