"ärrä"
onko se hylkäämisen syynä nyt ihan pätevä? No joo on ruosteessa helmat mutta miksi niitä hakkaamalla hakata niitä?
Kyllä nykyään hylätäänkai ruosteesta hylätä?BUAAAHHH...suomi on täys ruosteisia autoja kiitos suolapaskan.
no hylätään.kai ruosteesta hylätä?BUAAAHHH...suomi on täys ruosteisia autoja kiitos suolapaskan.
Ei koskaan enää Koivuhaan katsastusasemalle.
Vuosi sitten auto meni peltien ja alustan suhteen heittämällä läpi, niinkuin ennenkin. Nyt menin tuonne (uuden työpaikan lähellä) ja kaveri otti selvästi autoni projektikseen. Sillä aikaa kun tutki 35min autoni viisi myöhemmin tullutta valmistui. Oli sitten keksinyt hakata raudalla reikiä ympäri pohjaa, helmoihin yms.. Okei, oli se rauta läpi mennyt, mutta periaatteesta oli pitänyt saada vikalistan kohta katsastuspaperista kirjoitettua täyteen korjauskohtia.
Ei koskaan enää tuonne. Never ever.
Jos eivät olisi hakanneet alustaan ja helmoihin kymmeniä reikiä olisin vienyt muualle. Nyt menee paaliin mun rakas Nissani, ei kannata 10 vuotta vanhaa autoa alkaa kymmenestä kohdasta korjaushitsauttaa. Näyttökin oli merkitty ilman lokasuojien suojamuoveja..
Ei koskaan enää tuonne. Never ever.
Kyllä piikki menee läpi ehjästäkin pellistä kun kopauttaa piikin päähän vasaralla. Kyse on auton omistajan pärstäkertoimesta.Aika mätä saa olla jos reikiä siitä naputuksesta tulee joten ehkäpä onkin sitten hyvä että hylsy paikkuu ettei lahoa kesken ajomatkan
Ei välttämättä hylätä.no hylätään.
Se reikä ei tule siitä, että lyödään metallilevystä läpi, vaan siitä että lyödään vääntörauta liitossaumaan ja kammetaan ne saumat erilleen. Voit itse tehdä ajatusleikin vaikkapa kuvittelemalla "katsastavasi" oman hellasi. Jos lyöt ruuvimeisselin siihen seinään, niin tulee korkeintaan klommo. Jos työnnät ruuvimeisselin uunin laatikon saumasta sisään ja väännät, niin kyllähän se metalli taipuu ja reikä siihen tulee.Aika mätä saa olla jos reikiä siitä naputuksesta tulee joten ehkäpä onkin sitten hyvä että hylsy paikkuu ettei lahoa kesken ajomatkan