danissa1 Juu en oikein pysy perässä että kellä mikäkin juttu kun olen vasta liittynyt, joten kiitos että jaksoit vähän avata tilannetta
Ihan mahtava kuulla, että tilanne alkaa näyttämään paremmalta! Luulen että noi miehet on vähän tommosia ettei niitä saa painostaa millään tavalla. Tai ainakin meillä menee just noin. Ärsyttää välillä itseäkin kun tekis mieli vaan mietiskellä kaikkea vauvajuttuja, mutta pelkään tota reaktiota. Aina pitää vaan heittää asia ilmoille ja odotella että toinen sulattaa sen sitten itsekseen.
Me ollaan molemmat 27 ja ollaan oltu nyt melkein 3 vuotta yhdessä. Heitin vauvajutun ilmoille tossa keväällä ja annoin asian hautua sen päässä. Nyt syksyllä kun mulla loppu pillerit ja pitäis hakea uusi resepti, niin juteltiin asiasta vakavasti. Ensin se oli vähän niin että josko voitais odottaa tonne vuodenvaihteeseen, mutta kuitenkin yhteisymmärryksessä päätettiin jättää nyt kokonaan ne pois. Eilen siis nappasin viimisen pillerin
Olen kuitenkin syönnyt niitä nappeja koko elämäni, niin vähän luulen että meillä oikeasti menee vielä pitkä aika. Ei se mies mitenkään kuumeile niin kuin minä, mutta välilä kun tulee aina juttua siitä niin ei se pistä mitenkään vastaan. Joskus puhuu että "sitten kun meillä on se vauva..." "ei me voida mitään matkaa varata jos oletkin jo silloin paksuna".
Tosiaan kuten jo kirjoitinkin, että eilen katsottiin yhdessä tota toisenlaiset äidit -ohjelmaa mikä oli mulle ihan täysi yllätys! Teki mieli vähän kiusata sitä siitä, mutta olin hiljaa. Miehisyys sais kovan kolauksen jos moisesta vähän hihittäis sille
Hihitin siis omassa pienessä mielessäni. Se on sen tapa osoittaa että vähän myös kiinnostaa aihe. Mut vielä siitä ei saada tunnin pituisia keskusteluja
Mutta mä toivotan kauheat tsempit sinnepäin, kyllä ne asiat aina järjestyy <3