Ei oikeastaan samat sanat on saannut kuulla jo halla ahon suusta. Kritisointi normi maailmassa tarkoittaa myös että sinulla on antaa vaihtoehtoja. Se että sanoo tarttis tehä jotain ei ole hyvä perustelu. Sortuu liikaa ennakkoluuloihin ja hakee tuekseen huhu puheita. Toisaalta on ilmoittanut olevan ihmisvihamielinen aiemmin?. Joten kuinka objektiivisen keskustelijan se silloin hänestä tekee kun puhutaan ihmisyydestä?.
ps mä odotan siihen vastausta edelleen että miksi kriitikot eivät kritisoi amerikkalaisia? Jotka ovat pommittaneet noita maita joista nyt on jouduttu lähtemään ja mikä oli tilanne ennen sotaa?
AivanSaman maailmassa kaikki on simppeliä. Pakolaisten pitäisi jäädä sinne mistä tulevat, niin ongelmaa ei olisi.
Ihan kuin tämä joskus toteutuisi etteivät ihmiset liiku ja etsi parempaa elämää.
Toinen mitä hokee on tämä, että rajat vain kiinni niin kukaan ei tule ja ongelma poistuu: No, Suomi on kuitenkin osa globaalia maailmaa, YK.ta ja muita "yhteisöjä", ei me nyt ihan yksin voida Pohjois-Koreaksi heittääntyä.
Kolmas mitä hokee; eikö olisi parempi että ihmisiä autetaan lähtömaissa.
Kuka on väittänyt missään, ettei ihmisiä voi auttaa kriisimaissa? Ainoa jonka olen nähnyt purnaavan tätäkin vastaan, oli Aivansama itse.
Eli kaiken hömpän lisäksi vielä puhuu jatkuvasti ristiin.
Sitä paitsi liikkuu ne ihmiset huolimatta siitä antaako länsimaat kriisiapua paikanpäällä vai ei. Kun se maailma ei edelleenkään ole mikään valmiiksi räätälöity peli jossa tapahtuu asia x, kun teet asian ö.