Oi sentään, teillä väki vain vähenee...yksi etappi se tuokin ja ennen kaikkea rintarottingilla olemisen juttu, kun saa nähdä että omansa siivet kantaa voimakkainanonni, ny on tytär muutettu
2 vielä jälellä
Jees, pidä kiinni vaan tuosta ajatuksesta ja olotilastas ...ihan turhaan sitä sitten sihistelee, kerran jo alkutunnelmat ja olotilat on kaikkea muuta kuin kohdillansa, siitä tulee vain pahat fiilikset tuplana.Mieleni tekisi käydä hakemassa muutama sihijuoma ennen kuin Bond alkaa.
Mut toisaalta tuntuu siltä, että se ei ole just nyt hyvä ajatus joten taidan tyytyä Bondiin ilman sihijuomia.
Kaksko vaan? Meinaakko että muija saa jäädä?nonni, ny on tytär muutettu
2 vielä jälellä
No kantaahan ne, siitä alkuajatuksestahan aina kannattaa lähteä liikkeelle ! Ja jos tulee siipien huoltoa, niin silloin voi kaarrella toviksi kotipesään, jotta saa huomata jälleen, että maailma ja oma elämä on tuolla noin just mua odottamassa ..niiden entistä vahvempien ja kotiväen hyvin huollettujen siipien kanssasaapa nähä mihin ne kantaa
no jos osaa käyttäytyä niin jääköönKaksko vaan? Meinaakko että muija saa jäädä?
Kyllä ne tuppaa kantamaan kun kotoa saa hyvät eväät matkaansaapa nähä mihin ne kantaa
- mä oon niin tossa sun laseeraamassa "mitähählisää"- fiiliksissä, mainio porukka ja mahtavaa musaa ! Pitääkin kuunnella ja tutustua lisää...Kiitti oikeesti kuka joku aika sitten laittoi Tiisua
En ole kuullut radiostakaan näitä ja nää on hyviä! Mukavaa että tulee vieläkin sellaista musiikkia jota ei ole ikkään kaivannutkaan ja sit kun kuulee niin on heti että mitähählisää!
tuota se eukkoki pelkääKyllä ne tuppaa kantamaan kun kotoa saa hyvät eväät matkaan
Se hetki vetää hiljaseksi kun viimenen lähtee ja tajuaa että tässä taas ollaan, lähtöruudussa kahdestaan
Tai jos pelkääkin sitä että oot heppi tanassa kokoajan sitten ettei saa hetkenkään rauhaatuota se eukkoki pelkää
Moi !Moikka moi!
Ah, ainiin, ei mun tarvinnutkaan ajaa, siks oon vielä hengissäMoi !
Ja katos vaan, ihan yhdessä koossa näemmä eli kruisailu meni ja sujui hyvin ? Kanssakyytiläisetkin sielun ja ruumiin voimissa?
- eli suotta panikoit, kun asia järjestyikin..vaikka oisit säkin siitä selvinnyt hyvinAh, ainiin, ei mun tarvinnutkaan ajaa, siks oon vielä hengissä
No jonkun olisin tappanut, olin se sitten minä tai joku muu . Parempi vaan kaikille etten ikinä mene auton rattiin.- eli suotta panikoit, kun asia järjestyikin..vaikka oisit säkin siitä selvinnyt hyvin
Ai että meinaat olevas Suomen Surkein Kuski? Nääh, ei mene läpi ollenkaan ...epävarma - no joo, mutta sitä varmuutta ja taitoa saa lisää vain ajamallaNo jonkun olisin tappanut, olin se sitten minä tai joku muu . Parempi vaan kaikille etten ikinä mene auton rattiin.
No ihan varmasti ansaitsisin sen tittelin jos uskaltaisin edes sen verran ajaa, että voisin todistaa senAi että meinaat olevas Suomen Surkein Kuski? Nääh, ei mene läpi ollenkaan ...epävarma - no joo, mutta sitä varmuutta ja taitoa saa lisää vain ajamalla
Mutta - sä sait olla vänkäriruusuna ja nauttia matkan etenemisestä
Tai sit opettelet ajamaan?Parempi vaan kaikille etten ikinä mene auton rattiin.
- että vilkkuvaloa vaan auton katolle läyhkäämään kun oot liikenteessä...No ihan varmasti ansaitsisin sen tittelin jos uskaltaisin edes sen verran ajaa, että voisin todistaa sen