Huikeita kieputteluja vaan ja mahtavaa fiilistelyä ja ennen kaikkea naurua ja iloa *vilkuttaa* - pitäkää hauskaaaaa!Mukavaa päivää kaikille, me lähdetään nyt särkän suuntaan
Ehkä illalla nähdään
*heiluttaa*
Huikeita kieputteluja vaan ja mahtavaa fiilistelyä ja ennen kaikkea naurua ja iloa *vilkuttaa* - pitäkää hauskaaaaa!Mukavaa päivää kaikille, me lähdetään nyt särkän suuntaan
Ehkä illalla nähdään
*heiluttaa*
NiinpäRennosti vaan, tinkunen, ja maltilla toivut siellä ettei tule takapakkia
...ja mietis vaan miten kivaa onkaan sitten huomisen jälkeen, kun ei tarviikaan olla itekseen - jo pelkkä ajatus siivittää kohti parempaa olotilaa, eikö ?
En retkahtanut, olen edelleen raittiina! Eiku...Huomenta! Montakohan kertaa herättiin viime yönä, naapurit...arggghhh.
Miten Pitsi jaksaa? Toivottavasti peräänajo ei aiheuttanut kroppavammoja kuten retkahdusta.
Älä ny oo tommonen, mii laik!I LOVE IT!
Content you have posted has attracted 500 likes.
Päi ja vää ja hyvää lauantaita.
Palstassa on jotain pahasti poskellaan kun minäkin kelpaan tykättyjen klubiin.
Lemonatorin jäähyväiskeikka TavastiallaHei halojaa! Ei tänään ois mitään hauskanpitoa Turussa tai Helsingissä? Tai jossain muualla tässä välillä tai lähellä. Mä voisin lähteä vapaalle.
Ei käy. Yritä ens viikonloppuna uudelleen, nii mä voin tulla sun kaaHei halojaa! Ei tänään ois mitään hauskanpitoa Turussa tai Helsingissä? Tai jossain muualla tässä välillä tai lähellä. Mä voisin lähteä vapaalle.
Miehelläsi on loistava taktiikka!Iso PYH tän päivän hotellitarjonnalle. En kyl maksa yli satasta, en!
Mä siis raahasin kamani rantasaunalle, laitoin tulen takkaan ja otin moooonta tsihiherkkua mukaan ja pidän venetsialaiset itsekseni. -Mies toki liittyy seuraan illemmalla kun sauna on lämmin ja grilliherkut paistovalmiina.
Voidaan järjestää omat bileetEi kahden viikon päästä mitään pippaloita ois missään?
Ei mulla toki tylsää täällä yksinäni ole, muuten vaan pohdin...