The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Rennosti vaan, tinkunen, ja maltilla toivut siellä ettei tule takapakkia :)

...ja mietis vaan miten kivaa onkaan sitten huomisen jälkeen, kun ei tarviikaan olla itekseen :) - jo pelkkä ajatus siivittää kohti parempaa olotilaa, eikö :)?
Niinpä :)

Mutta nyt taidan minäkin lähtee elää tätä päivää,pitää käydä ostamassa vähän sitä sun tätä. Palaillaan taas myöhemmin . Mukavaa päivää!

..jees, mä lähden laittamaan itestäni ihmisen näköistä :D eli aamusuihkun tiimoilta selvittelemään tätä peikkopäätä:barefoot:..ja sitten laitan tennareita liikkeelle, josko se tois tähän hattaralliseen pääkköseenkin jotain havaittavaa järjestäytymistä tähän päivään :)

Lunkia lauantaita jokaiselle :)*huiskuttaa vilkuttaa* - ja hymyt kehiin vaan, se kohentaa olotilaa ja kummasti helpottaa :)

Huomenta! Montakohan kertaa herättiin viime yönä, naapurit...arggghhh.
Miten Pitsi jaksaa? Toivottavasti peräänajo ei aiheuttanut kroppavammoja kuten retkahdusta.
En retkahtanut, olen edelleen raittiina! Eiku...:oops:

Siihen paikalle tuli lanssi ja tarkistivat että niskan yläpuolella saattaa olla nyrjähdyksiä mutta fyysisesti kaikki kunnossa (y)

Eikä tuosta kammoa jää, eilen lainasin vävykokelaan autoa ja tänä aamuna kävin jumpassa moottoripyörällä

Morjentes allesammens :)!

Nyt on laitettu taas perspektiiviä kohdilleen ja omaa asennoitumista elämään ja ylipäätänsä viilattu vallankin näitä omia mukamas isoja mutta oikeesti blaablaapiipitipii- kaaria oikeisiin suhteisiin eli mappi öötä kasvatettu :) - aikas hieno päivä siis, ja auringostakin oon saanut nauttia ja mahtavista ihmisistä :)! Tulipa muuten pärrätessä nähtyä mm. ihan törkeen siistin näköinen rantakirppukin, semmosen kyydissä ois kyllä niin pehkopöwwö jokaisessa mahdollisessa ilmansuunnassa :D(y)

Siitä en sitten tiiä, että sainko tänään vietyä ja annettua ja levitettyä itestäni niin yhtään mitään poweria ja uskoa ja luottamusta huomiseen päivään pirtsakkuudesta ja pomppivuudesta puhumattakaan mutta yritetty ainakin on sekä puhua pulistu niin, että melkein meinas olla yhdessä vaiheessa suu ja kieli kuin beduiinin sandaali mutta - nyt täällä tässä ja nyt :)

Lauvvantaita kaikille edelleenkin :)!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä