Mun lapsilla ihan kiireetön arki
. Jos olisin joka lapsista 1-2 vuotta kotona tai enemmän niin se tarkoittaa että olisin aloittanut jotain tekemään silloin kun ei enää mitään järkeä ole ja kun yrittäjänä olen ollut jo liian kauan niin valitettavasti yritys ei voi odottaa että joku toinen jää lasten kanssa kotiin, sitten jo joko lapset tai työt. Itse ehdin olla töissä ja lasten kanssa, siksi kun tarkoitus on ollut aina järjestä asiat sen verran hyvin ettei kukaan pääse kärsimään, aina myönnän ei näin voi olla, mutta koko elämä ei voi mennä kenelläkään aina kuin saduista tai niin kuin sen toivot. Sen mitä itse teen ja en tee vain yks ja ainoa projekti, mutta nämä projektit vaativat vuosia ja vaativat tehokasta toiminta mitä pitää tehdä nyt eikä myöhemmin, teen sen koska en voi elää ilman työntekoa, teen sen koska minulla on lapsia, teen sen koska elämässä pitäisi olla turva, menee se hyvin tai huonosti valmis olen mihin vaan siksi voin kutsuakin itseä yrittäjäksi joka on valmiina aina menee hyvin tai ei, mutta tiedän myös että hyvää äiti olen, kun olen kaikissa asioissa mukana heidän kanssa, huolehdin välillä liikakin asioista ja järjestän heille vain parasta. Suomessa ikinä ei voi sanoa että menee hyvin, jos ei elää ihan samalla tavalla niin kuin muutkin tai joku toinen. Juu ja vaikka myönnän että meillä menee ihan hyvin, mutta siihen mahtuu myös huonojakin päiviä ja vastoinkäymisiä, mitä niin kuin jo sanoin pyrin ratkaista niin ettei kukaan huomaa että jotain on vialla.