Kun luen tätä palstaa, voin huonosti, miten paljon rasistisia aloituksia on täällä

vierailija
Hyvä Milanna!!! Inhottaa myös kaikki ne inhottavat jutut, joita täällä on kirjoitettu!

Ymmärrän kyllä, että ihmiset ovat huolissan Suomessa omasta toimeentulostaan jne. mutta oikeasti suurin osa tulijoista on ihan oikeasti hädässä, pakenevat Isistä ja ihmiskauppaa käyvät käyttävät hätää hyväkseen. Katsokaa nyt, mitä Itävallassa tapahtui!

Terveiset Euroopan ytimestä! Teille Suomeen tule ihan murto-osa näistä ihmisistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Fukitol ja Lunatic
vierailijatartar
Sit kun joku kertois, että mitä helvetiä tämä "muukalais viha" hyödyttää. Lopputuloksena on vain kasa vihaisia ihmisiä jotka ovat sillä vihalla pilaneet kaikkien tulevaisuuden.
Ne pakolaiset tulee tänne haluutte tai ette joten eiköhän kannattaisi vaan koittaa tehdä niistä "sitruunoista sitä limonaadia".
 
  • Tykkää
Reactions: Fukitol ja Lunatic
vierailija
Sit kun joku kertois, että mitä helvetiä tämä "muukalais viha" hyödyttää. Lopputuloksena on vain kasa vihaisia ihmisiä jotka ovat sillä vihalla pilaneet kaikkien tulevaisuuden.
Ne pakolaiset tulee tänne haluutte tai ette joten eiköhän kannattaisi vaan koittaa tehdä niistä "sitruunoista sitä limonaadia".
Kansan viha saa päättäjiin virtaa päättää asioista. Ei niitä mamuja ole pakko tänne ottaa.
 
vierailijatartar
"Metsä vastaa kun sinne huutaa". Jos toista kohtelee kuin roskaa niin lopputulos on mitä on. Parempi olisi mennä noiden lasten tasolle ja kohdella kaikkia tasavertaisina, sillä se muutos saadaan aikaiseksi.
 
Se miten hyvin nämä ihmiset saadaan tänne osaksi tätä yhteiskuntaa riippuu ihan meistä. Jos joka päivä räitään vasten kasvoja ja haukutaan heidän lapsia niin lopputulos on jotain ihan kauheaa. Kukaan ei halua olla kiusattu.
 
  • Tykkää
Reactions: Fukitol
vierailija
Se miten hyvin nämä ihmiset saadaan tänne osaksi tätä yhteiskuntaa riippuu ihan meistä. Jos joka päivä räitään vasten kasvoja ja haukutaan heidän lapsia niin lopputulos on jotain ihan kauheaa. Kukaan ei halua olla kiusattu.

Romanit tulivat Suomeen 1500-luvulla, siis 500 vuotta sitten. Vieläkään he eivät ole osa tätä yhteiskuntaa, mitä tulee työssäkäyntiin.
 
vierailija
En ole rasisti enkä haluaisi ajatella pahaa maahanmuuttajista,mutta ikävä kyllä olen nimenomaan törmännyt maahanmuuttajalapsiin ja nuoriin joiden käytöstavat ovat aivan kamalia.Olin vuosia töissä Espoossa koulussa ja asuin myös Espoossa,olin todella ihmeissäni niiden lasten ja nuorten touhuista!Nyt joku tulee sanomaan,että kantasuomalaiset lapsetko ovat vain kilttejä,ei tietenkään,mutta suurin osa tappeluista,riidoista,haukkumisista,uhkailuista jne.littyivät maahanmuuttajaperheiden lapsiin.Myöskin vapaa ajallani olen kuunnellut niiden lasten aivan hirveää kielenkäyttöä,uhkauksia omia lapsiani kohtaan,haukkumista ja esim."rajojen vetoa" ulkona,eli että valkoihoiset lapset eivät saa kulkea tästä eikä tulla tänne leikkimään,nämä on meidän alueita!
 
  • Tykkää
Reactions: piismeikker
vierailija
En ole rasisti enkä haluaisi ajatella pahaa maahanmuuttajista,mutta ikävä kyllä olen nimenomaan törmännyt maahanmuuttajalapsiin ja nuoriin joiden käytöstavat ovat aivan kamalia.Olin vuosia töissä Espoossa koulussa ja asuin myös Espoossa,olin todella ihmeissäni niiden lasten ja nuorten touhuista!Nyt joku tulee sanomaan,että kantasuomalaiset lapsetko ovat vain kilttejä,ei tietenkään,mutta suurin osa tappeluista,riidoista,haukkumisista,uhkailuista jne.littyivät maahanmuuttajaperheiden lapsiin.Myöskin vapaa ajallani olen kuunnellut niiden lasten aivan hirveää kielenkäyttöä,uhkauksia omia lapsiani kohtaan,haukkumista ja esim."rajojen vetoa" ulkona,eli että valkoihoiset lapset eivät saa kulkea tästä eikä tulla tänne leikkimään,nämä on meidän alueita!
Ihan kohta sulle tulee joku kertomaan, että olet rasisti ja tyhmä palstapersu.
 
Hei einstein, ihanko totta. Että oikein törkeä, ei kai.

Nettisolvaaminen "mamuja" kohtaan ei auta yhtään ketään.
Mutta jos se on se mikä pelastaa tämän vittulandian, niin
aletaan puhumaan kaikille samaan sävyyn, asiat paranee vielä nopeammin. Eikö.

Mulla on toinen hyvä echolle > jeesuspatja.
Kumpi otetaan käyttöön, annan senverran pelivaraa että saat päättää?
Asiat erikseen. Mä en ainakaan ole alentunut eriväristen ihmisten ja mamujen solvaamiseen, kulttuureja ja uskontoja kristisoin.
Täällä on muutama harmaa joiden jutut menee rasismin puolelle.

Yksi työkaverini on mamu ja kohtelen häntä kuin parasta ystävääni. Haluaisin mennä käymään afrikkalaisen ystäväni kotimaassa.
Ihania ihmisiä, mutta en silti halua heitä kerrottuna 40 000/vuosi.

Ja juu, Suomen pitäisi saada vienti nousuun, palkat kurissa, yritysten toimintaa pitäisi helpottaa jotta päästäisiin lamasta.
Nuo on todennäköisesti laman syyt, MUTTA sitä suuremmalla syyllä:heikkona taloudellisena aikana ei ole varaa mamutukseen.

Jos nyt Raamatun vedät tähän (mitä mä harvoin mamukeskusteluissa teen), niin siellä on ohje, että jokainen auttaa myös oman tilanteen mukaan. Jos ei talous kestä toisten auttamista, niin sit autetaan pienemmässä määrin.
 
  • Tykkää
Reactions: piismeikker
vierailija
Öö, kysytkö edelleenkään tosissasi?
- Vettä sataa kaatamalla ulkona. Mietin sisällä että jos en ota sateenvarjoa mennessäni ulos, kastun. Ja kappas, niin kastunkin.
-Mua vokottelee valehteleva pelimies joka on kaatanut monta naista. Todennäköisesti saan hänestä sydänsuruja jos lähden hänen matkaansa.
- Euroopan kantokyky ei tule kestämään miljoonien pakolaisten tulvaa eikä kaikkia voi tänne tuoda ->on laitettava omat rajat kiinni ja löydettävä paikallisempia keinoja auttaa kolmansien maiden asukkeja.

Juuri näin! Olet harvoja mustia nikkejä palstalla, AivanSamaa ja poikaa unohtamatta, jolla on tarvetta katsoa myös huomiseen. Se on vastuullinen teko, jota luulisi kaikkien AIKUISTEN vanhempien pitävän yhtenä tärkeimmistä asioista.

Jokainen palstalainen voisi lukea Presidentin viimeisimmän kirjoituksen ja
sisäistää sen.
Siinä nimenomaan kehoitettiin ottamaan kukkamyssy pois silmiltä ja katsomaan tulevaisuuteen.

Mutta toisaalta. Ei näitä sokeita voi syyttää. He ovat olosuhteiden uhreja. Valtamedia on syöttänyt jo vuosia epätodellista kuvaa Suomesta ja koko Euroopan maahanmuuttopolitiikan vitsauksista.
Ei heillä ole realistisia näkemyksiä asioista.
He ovat aivopesun uhreja!

-------------------------

Koska ollaan harvoja immuuneita aivopesulle, meistä varmaan tullaan pumppaamaan verta, jotta saadaan vasta-ainetta "saastuneelle" väelle.
Pakkorokotuksen jälkeen he saavat näköalan ja vastuun tunne huomisesta on valtava.:geek::p:X3:
 
  • Tykkää
Reactions: piismeikker
Juuri näin! Olet harvoja mustia nikkejä palstalla, AivanSamaa ja poikaa unohtamatta, jolla on tarvetta katsoa myös huomiseen. Se on vastuullinen teko, jota luulisi kaikkien AIKUISTEN vanhempien pitävän yhtenä tärkeimmistä asioista.

Jokainen palstalainen voisi lukea Presidentin viimeisimmän kirjoituksen ja
sisäistää sen.
Siinä nimenomaan kehoitettiin ottamaan kukkamyssy pois silmiltä ja katsomaan tulevaisuuteen.

Mutta toisaalta. Ei näitä sokeita voi syyttää. He ovat olosuhteiden uhreja. Valtamedia on syöttänyt jo vuosia epätodellista kuvaa Suomesta ja koko Euroopan maahanmuuttopolitiikan vitsauksista.
Ei heillä ole realistisia näkemyksiä asioista.
He ovat aivopesun uhreja!

-------------------------

Koska ollaan harvoja immuuneita aivopesulle, meistä varmaan tullaan pumppaamaan verta, jotta saadaan vasta-ainetta "saastuneelle" väelle.
Pakkorokotuksen jälkeen he saavat näköalan ja vastuun tunne huomisesta on valtava.:geek::p:X3:
Niin, siinä on vaan se että jos näkee ennalta jonkun homman kariutuvan mahdottomuuteensa ja sanoo siitä aikaisessa vaiheessa, saa ilonpilaajan, pessimistin ja edistyksen jarruttaja -leiman. Oli se sitten työpaikalla oleva hanke, jokin vailla riskien ennakointia aloitettu parisuhde jne.
Monella kun tuntuu olevan ajatuksena "kokeillaan ensin ja katsotaan sitten miten on toteutunut."

Tietty pitää puntaroida sitä että olisiko joku hanke oikeasti hyväkin. Joskus ei kannata torpata jotain hullultakaan kuulostavaa tai isoa hanketta vain sen takia että yksi riskeistä voi olla konkurssi tai hankkeen kariutuminen. Jos niin ajattelisi niin ei voisi tehdä mitään, ja jokainenhan elää elämäänsä pienellä riskillä.

Mutta joistain asioista on vaan semmoinen tunne että tässä ei joka tapauksessa tule hyvin käymään.
 
  • Tykkää
Reactions: piismeikker
Asiat erikseen. Mä en ainakaan ole alentunut eriväristen ihmisten ja mamujen solvaamiseen, kulttuureja ja uskontoja kristisoin.
Täällä on muutama harmaa joiden jutut menee rasismin puolelle.

Yksi työkaverini on mamu ja kohtelen häntä kuin parasta ystävääni. Haluaisin mennä käymään afrikkalaisen ystäväni kotimaassa.
Ihania ihmisiä, mutta en silti halua heitä kerrottuna 40 000/vuosi.

Ja juu, Suomen pitäisi saada vienti nousuun, palkat kurissa, yritysten toimintaa pitäisi helpottaa jotta päästäisiin lamasta.
Nuo on todennäköisesti laman syyt, MUTTA sitä suuremmalla syyllä:heikkona taloudellisena aikana ei ole varaa mamutukseen.
Hyvä jos et ole, mutta
kyllä sä olet aina pää kolmantena jalkana menossa peesailemaan niihin palstahäirikön ketjuihin, mitkä on pelkkää törkyä täynnä.
Kyllä se kertoo siitä asenteesta mikä täällä monilla on, että on ihan normaalia solvata tänne tulevia ja tyynesti osallistua mv-trollin ketjuihin. Itse voi sitten esittää fiksua ja puhua nätisti pakolaiskiintiöistä ja viennin vetämisestä, trolli hoitelee törkylinkit, suvistelut ja nekruttelut.
Olen huomannut ettet usein ymmärrä aloituksia, vaan alat puhua ihan eri asioista. Kuten tässäkin taas. Milannan alotus koskee sitä ilmapiiriä mikä täällä on, ei politiikkaa.


Mutta ohi menee tämäkin pointti. Antaa olla.
 
Viimeksi muokattu:
Edit: Lunaa piti lainaamani, mut jostain syystä ei onnistunut.

Se on jokseenkin just näin. Noi mitävittua- palstan trollit ovat kuin takavuosien jalkapallohuligaaneja. Ei ne jalkapallosta piitanneet tippaakaan. Heille oli ihan sama miten itse ottelussa kävi, tuskin edes katsoivat.Heille oli pääasia saada käynnistää katsomossa tappelu. Just niitä tyyppejä joille mielenosoitus on sitä, että aletaan paiskoa pyörätelineitä kauppojen ikkunasta sisään.
Toistelevat hommaforumilta ja mitävittua- palstalta oppimiaan iskulauseita ymmärtämättä raukat olevansa rikkinäisiä grammareita joiden neula pyörii levyllä yhden kierroksen ja palaa aina toistamaan samaa alusta. Rikkinäisen grammarin kanssa ei oikein voi keskustella.

Joku mainitsi presidentin puheen asiasta. Se on asia joka ei näihin nettitrolleihin liity mitenkään ja heidän on ihan turha edes yrittää käyttää sitä keppihevosenaan. Presidentti puhui jalkapallosta, ei katsomossa riehuvista häiriköistä.

Mitä nopeammin ylläpito saisi nuo palstalta häädettyä sitä nopeammin tämä alkaisi taas muistuttaa perhelehden keskustelupalstaa. Mut ainii... sananvapaus ja uliuliälämölö. Sanotaanko näin, että jos mä luen TekniikanMaailmaa tai Soundia niin mä oletan, että juttujen aihepiirit on erilaiset eikä kummassakaan just ulista maahanmuutosta.

Mitävittua- palstalaiset saavat mun puolestani ihan vapaasti pitää keskinäisen runkkausrinkinsä kunhan se pysyy siellä mitävittua- palstalla, eivätkä käy roiskimassa perhelehden keskustelupalstalla.
 
Hyvä jos et ole, mutta
kyllä sä olet aina pää kolmantena jalkana menossa peesailemaan niihin palstahäirikön ketjuihin, mitkä on pelkkää törkyä täynnä.
Kyllä se kertoo siitä asenteesta mikä täällä monilla on, että on ihan normaalia solvata tänne tulevia ja tyynesti osallistua mv-trollin ketjuihin. Itse voi sitten esittää fiksua ja puhua nätisti pakolaiskiintiöistä ja viennin vetämisestä, trolli hoitelee törkylinkit, suvistelut ja nekruttelut.
Olen huomannut ettet usein ymmärrä aloituksia, vaan alat puhua ihan eri asioista. Kuten tässäkin taas. Milannan alotus koskee sitä ilmapiiriä mikä täällä on, ei politiikkaa.


Mutta ohi menee tämäkin pointti. Antaa olla.
No vastavuoroisesti sä menet pää kolmantena jalkana suvisten puolelle ketjuissa.

Ei tuo palstapersu ole mikään "likaisen työn tekijä" mulla. Hän vaan tekee sen tiedonkeruutyön mikä on OSA sitä totuutta mikä tulee muslimien mukana.

Siis jos ajatellaan miten se tieto pitäisi meille tuoda, niin prosentteina: jos mamuilmiötä kuvaisi siten, että suurin osa siitä kuvasta on rauhanomaisia ja mukavia kansalaisia, niin se pitää tuoda sanoin tai kuvin esille. MUTTA sit pitää länsimaisille pullamössöelämään tottuneille näyttää myös se toinen todellisuus:rikollisuus, mellakointi jne.
Sit pitää miettiä, onko se häiriköiden määrä niin iso, ettei sitä rauhallistakaan enemmistöä voi tänne ottaa.

Myös voisi tehdä kaavion Suomen raharei'istä: prosenttiosuuksina velkaantumisen syyt, eli yritysten globalisaatio, viennin heikkeneminen, EU/Kreikka, mamutus. Ja miettiä, että vaikka mamutus on vain pieni siivu, niin onko se tässä taloustilanteessa liian iso siivu.

Eilen lävähti silmille kamalia kuvia toisessa ketjussa kissan nylkemisestä ja ristiinnaulitsemisesta. Mietin sitä, että ovatko nuo yksittäisiä häiriintyneitä ihmisiä (Suomessakin uutisoitiin 80-luvulla äijästä joka videoi kissansa tapon, sit se joku lastenkoti missä lahdattiin vuohia jne), vai onko noita isompi porukka jossain.
Ja jos on isompi porukka jossain muslimimaassa, niin onko nuo tyypit joutuneet vankilaan, onko maassa noussut iso kohu noista teoista, eli onko nuo miehet laitettu ruotuun omien toimesta vai ei?
 
  • Tykkää
Reactions: piismeikker
Edit: Lunaa piti lainaamani, mut jostain syystä ei onnistunut.

Se on jokseenkin just näin. Noi mitävittua- palstan trollit ovat kuin takavuosien jalkapallohuligaaneja. Ei ne jalkapallosta piitanneet tippaakaan. Heille oli ihan sama miten itse ottelussa kävi, tuskin edes katsoivat.Heille oli pääasia saada käynnistää katsomossa tappelu. Just niitä tyyppejä joille mielenosoitus on sitä, että aletaan paiskoa pyörätelineitä kauppojen ikkunasta sisään.
Toistelevat hommaforumilta ja mitävittua- palstalta oppimiaan iskulauseita ymmärtämättä raukat olevansa rikkinäisiä grammareita joiden neula pyörii levyllä yhden kierroksen ja palaa aina toistamaan samaa alusta. Rikkinäisen grammarin kanssa ei oikein voi keskustella.

Joku mainitsi presidentin puheen asiasta. Se on asia joka ei näihin nettitrolleihin liity mitenkään ja heidän on ihan turha edes yrittää käyttää sitä keppihevosenaan. Presidentti puhui jalkapallosta, ei katsomossa riehuvista häiriköistä.

Mitä nopeammin ylläpito saisi nuo palstalta häädettyä sitä nopeammin tämä alkaisi taas muistuttaa perhelehden keskustelupalstaa. Mut ainii... sananvapaus ja uliuliälämölö. Sanotaanko näin, että jos mä luen TekniikanMaailmaa tai Soundia niin mä oletan, että juttujen aihepiirit on erilaiset eikä kummassakaan just ulista maahanmuutosta.

Mitävittua- palstalaiset saavat mun puolestani ihan vapaasti pitää keskinäisen runkkausrinkinsä kunhan se pysyy siellä mitävittua- palstalla, eivätkä käy roiskimassa perhelehden keskustelupalstalla.
Siis mä olen samaa mieltä että puolet mamualoituksista pois. Mutta.
Mua pännisi paljon enemmän jos täällä palstalla olisi joku vaikka motocross-harrastajien ryhmä joka täyttäisi puolet aloituksista, koska aihepiiri ei kosketa kovin montaa suomalaista äitiä.

Mutta mamutus koskettaa jokaista suomalaista äitiä ja lapsiperhettä, ja mamutuksen haitat syö jokaisen taloutta. Tulkkipalvelut, majoitus-ja ruokapalvelut, kielikurssit, koulutus jne....
 
  • Tykkää
Reactions: piismeikker
Ja nyt sanon pahasti...

Ketjun aloittajalle: kun luen 90 %:aa sun aloituksistasi, voin huonosti.
Olet toisenlainen esimerkki mamuista, sun kulttuurisi kaltaisista mamuista. Siis mikään virolaisrikollinen et ole ja virolaisissa on tosi ahkeria ja mukavia työntekijöitä, mutta et kyllä edusta semmoisia arvoja mitä haluaisin myöskään roppakaupalla Suomeen, eli slaavilaisten naisten ajatusmaailma.

Lapset pitkiksi ajoiksi mummolaan, oli sitten vauvasta kyse. Tuli hännän alla, eli pakko, pakko jollakin verukkeella reissata vaikka lapsi aloittaisi uudessa ryhmässä koulun. Repostellaan koko elämä nettiin.

Mä toivon että susta löytyy se arkisempi puoli jota et vaan tuo koskaan esille:että leivot, retkeilet ja teet arkiaskareita lasten kanssa. Olet pitkiä aikoja vauvan ja isompien lasten kanssa. Silloin ne reissut ja shoppailut ymmärtäisi vähän paremmin.
 
  • Tykkää
Reactions: piismeikker
Mamutus ei koske meitä millään tavalla, kun en ole ikinä hakenut tukea. Tulkkipalvelut, majoitus-ja ruokapalvelut, kielikurssit, koulutus, päinvastoin näen tässä että enemmän työpaikkoja tulevaisuudessa. Ymmärrän että eri kulttuuri huolestuttaa, mutta en edes halua uskoa että isot haitat Suomelle tästä tulee tai ehkä en vaan osaa elää ja miettiä poliittiset asiat mihin en voi vaikuttaa. Jos täällä menee kaikki päin seinää, tiedän voin itsekin mennä Suomesta pois, mitä jo ajatellutkin joskus tulevaisuudessa, enkä lähde mamujen, en suomalaisten takia, mutta päättäjien takia jotka tekevät päivästä toiseen Suomessa kaikki hankalammaksi, näitä asioita en vitsi edes luetella. Aloituksena tarkoitin juuri sen mitä Lunatic sanoi, ettei ole nyt politiikasta kysymystäkään, mutta nämä mamu aloituksia ovat jo aika ällöttäviä, samoin kaikki Putinin aloitukset, sodan jutut ym... mitä ei ole edes tulossa mutta täällä keksitään vaikka ja mitä ja koko lauma elää uskossa että kaikki on huonosti ja tulevaisuudessa ei ole kuin ,,pimeä aukko,,. Tämä on ,,äiti,, palsta ja jos huolestuttaa mamut, voi avata Facebookissa jonkun ryhmän missä voitte kiroilla mamuja, käsitellä sodan jutut tai vaikka ufoja jos uskotte että nekin hyökkävät. Itse tykkään keskustella positiivisista jutuista, kun negatiivinen ajattelu ei johda mihinkään, siksi en pilaa negatiivisuudella elämäni.
 

Yhteistyössä