No,sovitaan niin...kaupan päälle saat räkätaudin ja luonnon liukastetta...no helekatti, olis kyllä taksat kohillaan
No,sovitaan niin...kaupan päälle saat räkätaudin ja luonnon liukastetta...no helekatti, olis kyllä taksat kohillaan
liukaste on aina paikallaan mutta sen räkätaudin saat pitääNo,sovitaan niin...kaupan päälle saat räkätaudin ja luonnon liukastetta...
Ei se maailma niin toimi että itte saat päättää.liukaste on aina paikallaan mutta sen räkätaudin saat pitää
*itkupotkuraivari*Ei se maailma niin toimi että itte saat päättää.
*itkupotkuraivari*
Mäkin menin vasta 04 jälkeen, mitäpä sitä hyvää päivää liian aikaisin ja kesken lopettaaJa taas täällä tapellaan
Ottaisko sit vaikka kaljan.
Silmätkin alko painaa ihmeen paljon, mutta en kyllä taatusti tähän aikaan päivästä nukkumaan mene!
Oli ehkä joku tämän tapainenToista etsin vielä
muoks siit en löytäny kun tämmösen vaan
Sitten vaan odottelet koska saat kyytejäBöö
Pääsin kotii viimeinkin. Eile istuskeltii iltaa likkakaverin kanssa, vähä on veto pois...
Mulle luvattiin tarjota kyydit... ko nätisti pyysin. Sitä odotellessa
Joo pitää ootella. Toivottavasti kelit jatkuu hyvinä nii on vähä todennäköisempääSitten vaan odottelet kyytejä
Mulla venähti noin 04 asti mutta olo ollut aamusta asti hyvä
Ei väsymystä tai krapulaakaan, varmaan auttoi kun joi myös vettä välillä ja kun tanssi niin ei ehtinyt pahemmin juomaan
Kyllähän sitä on ennustettu ihan hyvää ja lämmintä ilmaa ainakin ensi viikolle. Ehkä sadekuurot voi yleistyä.Joo pitää ootella. Toivottavasti kelit jatkuu hyvinä nii on vähä todennäköisempää
Mä menin kyl ihan ajoissa nukkumaa, mut ku pe-la yön unisaldo jäi 3h ja sitä edellinen 5h nii varmaa vaikuttaa vähä..
Juu niin on, mut ens viikol ei kerkee ko pojat, eikä niit voi keskenää jättää..Kyllähän sitä on ennustettu ihan hyvää ja lämmintä ilmaa ainakin ensi viikolle. Ehkä sadekuurot voi yleistyä.
Joo, kyllähän nuo vähät unet varmaan on kanssa vaikuttaneet
Katoin ekan kerran kelloa joskus 7 aikaan, sitten puoli ysi ja puoli kympiltä nousin ylös.
Niin tietysti joo, toivotaan että joku kerta onnistuuJuu niin on, mut ens viikol ei kerkee ko pojat, eikä niit voi keskenää jättää..
Juu mä nousi 9 aikaa, mut heräsin jo aikasemmin. Ja 1 mais menin nukkuu..
EiköhänNiin tietysti joo, toivotaan että joku kerta onnistuu