The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joo mie tuossa lueskelin ketjua pari sivua taaksepäin ja huomasin majurin viestit sairaalasta. :( onneksi saa kuitenkin hyvää hoitoa siellä, niin kuin sanoit. Niinpä miekin toivon.
No oon mä vähän paremmassa kunnossa nyt, kuin puoltoista viikooa sitten tullessani. Hoito on hyvää ja ruokaakin saa riittävästi, mut se on jo varmaa, että eläkkeelle jään loppuiäkseni, senverta paskana on keuhkot

No nyt on olotilat pikkasen enempi kohdillansa kun älyää jotain tänään syödäkin - pieneen olen tyytyväinen, tonnikalasalaattia, nams :)

Eikä nyt oo kyllä isoa nälkääkään, kun on niin lämmintä tai jotain...pikkasesti suun makuista suuhun mutta useammin, niin säilyy vire tasaisena :)

Ja nyt jälkkäriherkutteluna ihanaa kirsikka- vaniljateetä :)...ja ton kultaisen aurinkomaiseman ihastelua :)

No nyt on olotilat pikkasen enempi kohdillansa kun älyää jotain tänään syödäkin - pieneen olen tyytyväinen, tonnikalasalaattia, nams :)

Eikä nyt oo kyllä isoa nälkääkään, kun on niin lämmintä tai jotain...pikkasesti suun makuista suuhun mutta useammin, niin säilyy vire tasaisena :)

Ja nyt jälkkäriherkutteluna ihanaa kirsikka- vaniljateetä :)...ja ton kultaisen aurinkomaiseman ihastelua :)
Mistäs tollasta saa??

Löysin tänään Prismasta tommosen Green 4 You- teepaketin, missä on neljää erimakuista vihreetä teetä, ja toi on yksi niistä :). Todella hyvän makuista :)!

Tossa paketissa on 20 pussia ja makso 2eskoo eli ei paha ollenkaan hyvästä teenautinnosta :)
Pitääpä joskus katsella jos osuis silmiin kun pääsee prismaan.Vaikka en mikään vihreen teen ystävä olekaan yleensä mutta tossa on kaksi makua jotka kyllä ainakin erikseen menee et jos menis yhdessäkin.

Pitääpä joskus katsella jos osuis silmiin kun pääsee prismaan.Vaikka en mikään vihreen teen ystävä olekaan yleensä mutta tossa on kaksi makua jotka kyllä ainakin erikseen menee et jos menis yhdessäkin.
Mä taas tykkään kovastikin vihreestä teestä :)..mutta testaile ihmeessä! Sinne oli tullut mun makuuni myös paljon muitakin hyviä vihreän teen- pakkauksia, että valinnanvaikeutta kait siihen tyrkkäs - toi nyt voitti, kun tossa on useampaa makuelämystä tiedossa :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä