The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä juon mustaa teetä koska tykkään siitä. On mulla vihreetäkin mutta kaapin perukoille ne aina jää...juon just sitä mistä tykkään ja kenenkään on ihan turha tulla saarnaa et onko se paskaa vai ei koska itse tykkään.
 
No anteeksi mutta näin tarpeelliseksi valistaa ihmisiä eri tee laaduista kun osa jopa arveli että valkoinen ja vihreä tee eivät ole teetä olleskaan. Kun ovat kaik ihan samasta teepuskasta.

Nyt menen seuraavan pähkinän kimppuun:
:D
Hyvähän se on kun valistit, ikinä ei voi saada liikaa informaatiota! Kuten Einstein-vainaa sen muotoili; "More the knowledge lesser the ego, lesser the knowledge more the ego."

Sori, mut mulle nyt vaan jostain yhtäkkiä muistu mieleen se, kun sanoit että suurimman tunnetun tähden ympäri matkaamiseen menee 30 sekuntia. Repeilen täällä itsekseni :ROFLMAO:
 
Mä juon mustaa teetä koska tykkään siitä. On mulla vihreetäkin mutta kaapin perukoille ne aina jää...juon just sitä mistä tykkään ja kenenkään on ihan turha tulla saarnaa et onko se paskaa vai ei koska itse tykkään.
Ei kai kukaan saarnannutkaan, se terveellisyys vaan tuli automaattisesti puheeksi kun tuli esiin väite, ettei vihreä tee ole teetä.
 
En tiedä, kun mulla on täs nyt vaan noit tsihejä ja odottelen Potterfilmin alkamista.
...ja mä arvon täällä että kumpaa kattelen:barefoot: - Potteri on aina kyllä ihan huikee, vaikka tonkin oon nähnyt mutta kun se vain on hyvä :)...ja sitten kun tässä kuitenkin ois havaittavissa semmosta hömppäpömppälällynläpälää- fiilistäkin, niin toi Morsiusneitojakin...:oops:...

..no, nyt rupes poskipäät punotuttamaan sen verta nolona että taijankin poistua takaviistoon toviksi:barefoot:
 
Infopläjäykset on eri kuin syyllistäminen.
Anteeksi että valkoinen tee on terveellisempää kuin vihreä ja että vihreä tee on terveellisempää kuin musta tee. Lisäksi sitäkin pyydän anteeksi että mustassa teessä ei ole oikeastaan mitään terveellisyyteen viittaavaakaan. Samoilla tulilla pyydän anteeksi että aurinko laskee ja sitä kun aamuisin se nousee.
 
...ja mä arvon täällä että kumpaa kattelen:barefoot: - Potteri on aina kyllä ihan huikee, vaikka tonkin oon nähnyt mutta kun se vain on hyvä :)...ja sitten kun tässä kuitenkin ois havaittavissa semmosta hömppäpömppälällynläpälää- fiilistäkin, niin toi Morsiusneitojakin...:oops:...

..no, nyt rupes poskipäät punotuttamaan sen verta nolona että taijankin poistua takaviistoon toviksi:barefoot:
Kato Morsiusneidot. Sehän on HYVÄ :D. Ei mitään romanttista hömppää todellakaan. Kato se. Käsken.
 
..ihan pikasesti tähän, että olin tässä äsken yhden hurmurin kans lörpöttelemässä <3...niiin, piti mun sitten nauraa pojalle, että kun ei oo mulla täällä peräänkattojaa ollenkaan, niin tällä hattarapäällä kun menen niin kävelevää Bermudan Kolmiotahan se tyrkkää :D..eli nyt on sitten tämänkin paikan jääkaappi korkattu omituistakin omituisemmalla sisällöllä...puoli päivää mulla ettimisessä menikin, kun mylläsin tämän kämpän kokonaan ja kaikki omat kamppeeni useampaan kertaan ja ihan varma jo olin, että nyt täällä kummittelee isosti tai sitten menen jo pehmosena...mutta - taDaa, kadonnut kirjaston kirja se löytyi sitten jääkaapin ylähyllyltä:eek::D(y)

Että morjens taas :D

...no tää yks hekotteli mulle aikansa ja sitten tokas, että .."...joo, se on sitten ihan se ja sama missä sä äiti oot kun aina sä vaan sähläät!"...:D, totta, valitettavasti!
 
Kato Morsiusneidot. Sehän on HYVÄ :D. Ei mitään romanttista hömppää todellakaan. Kato se. Käsken.
Juu. Katon.
...sitä paitti mä saan sulta kuitenni rankkua kun sun noi kameroitten kuvakulmat ylettyy kaaaaiiikkkiaallleee niin en mä pääse huiputtamaankaan sitten....:D

...ja mua on infottu kans siitä, että toi leffandeerus ois hyvä :) - ja nyt mä olen kaukosäätimen mistress (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä