Kaakeleista vaikka höyrypesurilla.Mitenkähän helposti sellaset koristetarrat(sisustustarrat) lähtee kaakeleista pois? Kuitenkin tarroissa liimapinta.
Kaakeleista vaikka höyrypesurilla.Mitenkähän helposti sellaset koristetarrat(sisustustarrat) lähtee kaakeleista pois? Kuitenkin tarroissa liimapinta.
Väsyttääkö vai särkeekö kenties päätähuh huh, olihan taas reissu
Meni johonkin aikaistettuun kontrollikäyntiin tms sairaalaan ja sinne näköjään sitten jäiPäivää mitäs ketjuun ?
Onko majuri sairaalassa ? Iso halaus majurille ! Toivottavasti voit pian paremmin. Viellä on aika lötkö olo ja kurkku kipeä.
Joo mie tuossa lueskelin ketjua pari sivua taaksepäin ja huomasin majurin viestit sairaalasta. onneksi saa kuitenkin hyvää hoitoa siellä, niin kuin sanoit. Niinpä miekin toivon.Meni johonkin aikaistettuun kontrollikäyntiin sairaalaan ja sinne näköjään sitten jäi
Mutta onpa nyt paremassa hoidossa. Sais nyt vaan tulla jo vähitellen parempaan kuntoon.
Ennytiiä, mää en oo mikään purkki-ihminen enkä usko et äitikää niillä mitään tekee. Sano vaan et ei tohdi hukata ku ne on arvokkaita, jos kinostaa eikä sulla vielä noita oo niin voin kysellä mahtaisko se luopua niistä.Ihania aarteita sulla
Sinun piti olla menossa humpalle!!! Voiko sanomisiisi enää luottaa?Minäpä lähden tästä tuonne kaupungin suuntaan vilttipiknikille yms. joten toivotan teille mukavaa iltaa
Kiitos muru, löytyyhän nuo Rahallisesti eivät ole arvokkaita, kympin niistä voi saada per kappale hyväkuntoisina. En minäkään nuorena haikaillut vanhojen tavaroiden perään. Laittakaa talteen vaan odottamaan sitä päivää. Ei sitten keski-ikäisenä tarvitse shopata muistoja huutonetistä, kun kaikki on hävitetty.Ennytiiä, mää en oo mikään purkki-ihminen enkä usko et äitikää niillä mitään tekee. Sano vaan et ei tohdi hukata ku ne on arvokkaita, jos kinostaa eikä sulla vielä noita oo niin voin kysellä mahtaisko se luopua niistä.
MolempiaSinun piti olla menossa humpalle!!! Voiko sanomisiisi enää luottaa?
Teilläpäin on käytössä päinvastainen järjestys? Mun nuoruudessani naista joutui ensin tassittamaan ennen kuin oli asiaa viltille.Molempia
Ensin vilttipiknik, sitten humpat
Nyt on kyse erilaisesta vilttijutustaTeilläpäin on käytössä päinvastainen järjestys? Mun nuoruudessani naista joutui ensin tassittamaan ennen kuin oli asiaa viltille.
En osaa olla Majurista huolissani. Kyllä hän ton pöpön selättää jos ei muuten, niin sissin sitkeydellä tai ihan vaan vittumaisuuttaan.
Mut mitä kauemmin toi pöpö Majurissa muhii ja kunnes viimein päättää lähteä, niin se sit sietää kaikki myrkyt mitä ihminen on keksinyt.
Hups. Taisin just kirjoittaa ”Lentsun” uusiksi.
Onneksi omat keuhkoni ovat niin hyvin tervatut, että tavalliset pöpöt on kanssani hätää kärsimässä. Mut tiedä sit auttaako tervakaan tohon Majurin superpöpöön.
Mistäpä minä mitään enää tietäisin. Lätkätermein ilmaistuna: mä olen jo joka tapauksessa vilttiketjussaNyt on kyse erilaisesta vilttijutusta