Mun vissiin tarttee lähteä käymään kaupalla hakemassa muutama sihijuoma.Jos tsihauttais yhden tässä samalla kun miettii vaatteita ja "ehostaa" itseään
Vetäse ny jokku housut jalkaan, munasilteen jos hoiput sinne niin saat majapaikankin samalla reisula.Mun vissiin tarttee lähteä käymään kaupalla hakemassa muutama sihijuoma.
Vaatetusta tai ehostusta en kyl ajatellut miettiä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/AsetoniMitenkähän helposti sellaset koristetarrat(sisustustarrat) lähtee kaakeleista pois? Kuitenkin tarroissa liimapinta.
En mäkään muuten miettis mutta kun pitäis lähteä humpalleMun vissiin tarttee lähteä käymään kaupalla hakemassa muutama sihijuoma.
Vaatetusta tai ehostusta en kyl ajatellut miettiä.
Kyllä mulle majapaikka kelpais. Jos lähtisinkin kaupalle ilman pöksyjä? Ja sit olis hauskaa arvuuteltavaa, että ehtiikö joku kiinnostunut nainen kaapata mut kämpilleen ennen kuin poliisisedät ehtii paikalle.Vetäse ny jokku housut jalkaan, munasilteen jos hoiput sinne niin saat majapaikankin samalla reisula.
Kattelin kerran, kun yhdellä terassilla oli pari poliisia. Maija odotti siinä ulkopuolella. Terassilla retkotti alaston nainen ja pojat veti hanskat käteen ja niskapersotteella Maijan kyytiin. Hauskinta oli, kun kukaan ei hämmentynyt tilanteesta. Naisihmisen poistoa odotellessa tarjoilija brikka kädessä harppoi vaan yli. Life as normal. Tämä tapahtui Vantaalla.Kyllä mulle majapaikka kelpais. Jos lähtisinkin kaupalle ilman pöksyjä? Ja sit olis hauskaa arvuuteltavaa, että ehtiikö joku kiinnostunut nainen kaapata mut kämpilleen ennen kuin poliisisedät ehtii paikalle.
Mut se olis sit tosi noloa, jos sekä naiset, että poliisi tuumis, että noin pientä juttua ei kutsuta nakuiluksi.
Ihania aarteita sulla@HopeaToffee , ajattelin sua reissussa ollessani ko otettiin mummon luota talteen kolme pauligin vanhaa kahvipurkkia. Semmonen punanen neliskanttinen missä oli joku muijannkuva, ja kaks pyöreetä ruskeeta joissa oli nuppi kannessa.
Sitten voisit poliisille sanoa että näytäppäs omasMut se olis sit tosi noloa, jos sekä naiset, että poliisi tuumis, että noin pientä juttua ei kutsuta nakuiluksi.
Jos se oli tuolla jokapäiväistäKattelin kerran, kun yhdellä terassilla oli pari poliisia. Maija odotti siinä ulkopuolella. Terassilla retkotti alaston nainen ja pojat veti hanskat käteen ja niskapersotteella Maijan kyytiin. Hauskinta oli, kun kukaan ei hämmentynyt tilanteesta. Naisihmisen poistoa odotellessa tarjoilija brikka kädessä harppoi vaan yli. Life as normal. Tämä tapahtui Vantaalla.