Tyttö, tottakai. Tollanen pullee hienohelma. Tytöt ei oo ikinä tyytyväisiä mihinkään...Onko se tyttö- vai poikakissa
Tyttö, tottakai. Tollanen pullee hienohelma. Tytöt ei oo ikinä tyytyväisiä mihinkään...Onko se tyttö- vai poikakissa
Näin vähän ajattelinkin että tyttöTyttö, tottakai. Tollanen pullee hienohelma. Tytöt ei oo ikinä tyytyväisiä mihinkään...
Mä vaihan kyllä jonoa jos kakkonen on ainoa paikka.Tossa on sitä tekemisen meininkiä!!!
FÄGEDIFÄG! Sinne meni salattu identiteetti!Ja ettei menis liian vakavaksi, niin DDR just laittoi mulle valvontakameran kuvaa. Tossa on mr Bitch duunissa.
Eikö kelpaaMä vaihan kyllä jonoa jos kakkonen on ainoa paikka.
Sellaisia nuo kissat tuntuu olevanÄrh tota kissaa! Vein sen viikonloppuna mökille, ja nythän se mouruaa täällä surkeena kaiket päivät joko ympäriinsä vaellellen tai oven takana istuen. Takaisin luontoon täytyis päästä, mutta kun siellä mökillä se valitti koko ajan myöskin! Ei se oo ikinä tyytyväinen.
Jep... hetken sain hengähtää kun se nukku, mutta nyt se perkule heräs. Taas vaeltaa ja huutaa "uUÄÄÄÄÄÄÖÖö!!!!"Sellaisia nuo kissat tuntuu olevan
Toi meikä katti huutaa vaikka millä lailla, kun haluaa ruokaa, huomiota tai menee veskiin tai tulee pois hiekkalaatikolta.Jep... hetken sain hengähtää kun se nukku, mutta nyt se perkule heräs. Taas vaeltaa ja huutaa "uUÄÄÄÄÄÄÖÖö!!!!"
Ei tossa ole mitään ihmeellistä. Moni lunttaa dekkareistakin loppuratkaisun ensin, ennen kuin päättävät viittivätkö sen lukea.Tulihan se viesti kirjastosta, että varaamani kirja on haettavissa ja löytyi 2 osakin. Harmi kun aloitin lukemisen kolmannesta ja viimeisestä osasta. En heti huomannut, että on kirjasarjaa ja viimeinen osa.
Mie en yleensä nuin tee. Mielummin olisin aloittanut ekasta osasta ja lukenut järjestyksessä.Ei tossa ole mitään ihmeellistä. Moni lunttaa dekkareistakin loppuratkaisun ensin, ennen kuin päättävät viittivätkö sen lukea.
Leikkaamaton? Kiima?Jep... hetken sain hengähtää kun se nukku, mutta nyt se perkule heräs. Taas vaeltaa ja huutaa "uUÄÄÄÄÄÄÖÖö!!!!"
Meidän nuorin katti myös aina ilmoittaa kakkahädästä kakkahepulilla.
Toi meikä katti huutaa vaikka millä lailla, kun haluaa ruokaa, huomiota tai menee veskiin tai tulee pois hiekkalaatikolta.
Leikattu on, se on vaan tota kun pääsee mökkielämän makuun niin tahtoisi päästä taas ulkoilemaan. Veisin muuten kaupungillakin pihalle, mutta kun tuo ei tahdo valjaisiin. Eikä 13-vuotiasta kissaa voi opettaakaan niihin enää.Leikkaamaton? Kiima?
Nyt tarkkana Ihku. Mä haistan tossa suuren vaaran.Huoh.
Ei jeesus taas, mies oli esikolle laittanu telkka-tietsikka-tablettikieltoa..kiva sitten sen lähteä töihin ja mie saan kuulla kaikki valitukset siitä miten on tylsää ja enkö sais kattoo enkö enkö enkö...valivalivalia tulin kotiin kuuntelee..jes.
Siis mie sanoin tytölle ihan ensimmäisenä että isi jos on näin määrännyt niin en mie sitä pysty alkaa kumoamaan.Nyt tarkkana Ihku. Mä haistan tossa suuren vaaran.
Sä voit miehesi kanssa keskustella rangaistuksen aiheellisuudesta tai sen pituudesta.
Sä toki voit sen yksipuolisesti kumota ja samalla opettaa lapsillesi, että isän sanomisilla ei ole merkitystä, eikä isältä kannata kysyä mitään.
Ja sen jälkeen on turha myös ihmetellä, et mikä vika on miehessä kun sitä ei lasten asiat kiinnosta.
Tää on tieto, ei luulo.
Hyvässä porukassa sukupuoleen katsomatta herjanheitto on ihan parastaSaako puhua vaihteeksi tottakin? Tai siis edes niin totta kuin osaan?
Jos miehellä tai ukkomiehellä ei ole mitään muuta kontaktia naismaailmaan kuin vaimo/tyttöystävä ja isojempoikien puheet, niin siinä käy huonosti. Enkä ny tarkoita fyysistä kontaktia.
Hyväntahtoinen paskanjauhanta eri sukupuolten ja eri ikäisten kanssa on mun mielestä kivaa. Siinä voi oppia jotain, eikä vähiten itsestään.
Nyt on kyllä niin takki tyhjä kamalan työpäivän jälkeen että melkein herää epäilys. Ettei vaan ruutis ois vaivihkaa käynyt kakkospaikalla.Eikö kelpaa
Mua inhottaa toistaa itseäni.Siis mie sanoin tytölle ihan ensimmäisenä että isi jos on näin määrännyt niin en mie sitä pysty alkaa kumoamaan.
Ja kysyin viestillä mieheltä, kun se täällä kotona oli aamusta, että mik juttu tää taas on, miks kieltoa. En ihan samoilla linjoilla ole ehkä mutten kyl ala siitä tytölle mainitsemaan.