The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Juu. Mä soitin poikien isälle. Se oli kans ihan että mitä helvettiä ja sanos kertovansa mielipiteen asiasta seuraavalla kerralla ku näkee, ettei se tosiaan oo hein päänvaiva... ja sano, että se nainen on aina humalassa tollanen räksyttäjä...

Onneks mä olin kuitenkin selvinpäin, muuten oisin kyllä saattanu kertoa mielipiteeni hänen ajatuksistaan vähän suoremmin, nyt tyydyin vaan toteamaan, että eiköhän se oo meidän oma asia ja kun lapset voi hyvin eikä kellään ammattilaisellakaan oo ollu mitään pahaa sanottavaa tästä "järjestelystä" niin mua ei hänen mielipiteet kiinnosta.
Ärsyttäviä ja inhottavia tuollaiset jotka puuttuu muiden asioihin ja "tietää" muka kaikki. Itsehän te kuitenkin olette miettineet miten/mikä paras ratkaisu olisi :)

Ärh tota kissaa! Vein sen viikonloppuna mökille, ja nythän se mouruaa täällä surkeena kaiket päivät joko ympäriinsä vaellellen tai oven takana istuen. Takaisin luontoon täytyis päästä, mutta kun siellä mökillä se valitti koko ajan myöskin! Ei se oo ikinä tyytyväinen.

Juu. Mä soitin poikien isälle. Se oli kans ihan että mitä helvettiä ja sanos kertovansa mielipiteen asiasta seuraavalla kerralla ku näkee, ettei se tosiaan oo hein päänvaiva... ja sano, että se nainen on aina humalassa tollanen räksyttäjä...
.
Toi ny kandee pistää unholaan mitä nopeimmin.
Känni ei o koskaan kelvollinen tekosyy huonolle käytökselle.
Mä hyvinkin siedän kännisiä miehiä. Jos ne ei kerro tyhmiä juttuja, niin ne kertoo samoja juttuja kuin aina ennenkin. Ja määrätyn promillen kohdalla alkaa inttimuistelut. Mut se ei o vaarallista eikä pahantahtoista.

Iloisesti hiprakassa olevat naiset ovat hyvää ja kivaa seuraa.
Mut umpikänninen ja riidanhaluinen ämmä on tapaus, joka karkottaa mut terassilta tai baarista jokseenkin välittömästi. Mä en jaksa kuunnella mitään mitä semmoisella on sanottavana ja yleensä vielä sanovat sen saatanan kovaan ääneen.

Toi ny kandee pistää unholaan mitä nopeimmin.
Känni ei o koskaan kelvollinen tekosyy huonolle käytökselle.
Mä hyvinkin siedän kännisiä miehiä. Jos ne ei kerro tyhmiä juttuja, niin ne kertoo samoja juttuja kuin aina ennenkin. Ja määrätyn promillen kohdalla alkaa inttimuistelut. Mut se ei o vaarallista eikä pahantahtoista.

Iloisesti hiprakassa olevat naiset ovat hyvää ja kivaa seuraa.
Mut umpikänninen ja riidanhaluinen ämmä on tapaus, joka karkottaa mut terassilta tai baarista jokseenkin välittömästi. Mä en jaksa kuunnella mitään mitä semmoisella on sanottavana ja yleensä vielä sanovat sen saatanan kovaan ääneen.
Joo meni jo.. :D

Joillain ihmisille se viina ei vaan sovi, on tullu huomattua ku töissä olin baarimikkona ja lähisuvustakin löytyy yks sellanen jolle ei kirkasta passaa antaa. Sit on just noita joiden pitää tunkea mielipiteineen joka paikkaan.

Eilen oli toinenkin tilanne, se ei kyllä kohdistunu muhun, vaan yhteen kaveriin jo päivällä. Kumma kyllä nää "mielipiteet" joita ei oo ees kysytty tulee yleensä naisten suusta.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä