Elä nyt, ruutishan käy duunaamassa kaikkia ketjun eukkoja vuoronperään "duuni"matkoillaan, eikö?
Sinä se oot sitten huumorintajunen kaveri!
Elä nyt, ruutishan käy duunaamassa kaikkia ketjun eukkoja vuoronperään "duuni"matkoillaan, eikö?
Sinä se oot sitten huumorintajunen kaveri!
Onhan tuo nyt ketjuunkin monta kertaa kerrottuElä nyt, ruutishan käy duunaamassa kaikkia ketjun eukkoja vuoronperään "duuni"matkoillaan, eikö?
Ärsyttäviä ja inhottavia tuollaiset jotka puuttuu muiden asioihin ja "tietää" muka kaikki. Itsehän te kuitenkin olette miettineet miten/mikä paras ratkaisu olisiJuu. Mä soitin poikien isälle. Se oli kans ihan että mitä helvettiä ja sanos kertovansa mielipiteen asiasta seuraavalla kerralla ku näkee, ettei se tosiaan oo hein päänvaiva... ja sano, että se nainen on aina humalassa tollanen räksyttäjä...
Onneks mä olin kuitenkin selvinpäin, muuten oisin kyllä saattanu kertoa mielipiteeni hänen ajatuksistaan vähän suoremmin, nyt tyydyin vaan toteamaan, että eiköhän se oo meidän oma asia ja kun lapset voi hyvin eikä kellään ammattilaisellakaan oo ollu mitään pahaa sanottavaa tästä "järjestelystä" niin mua ei hänen mielipiteet kiinnosta.
No hulluahan se olis vaimolle kertoa, vetäis vielä herneen nokkaan.Ukkomiestä jallitat kylään, ei taida Krut vaimolle kertoa että mitä "työmatkat" pitää sisällään.
Täytyis olla lasikenkäNo ei. Mä en o niitä jotka juo samppanjaa naisen kengästä. Siin menee kenkä ja samppanja pilalle.
Niin vissiin. Toisaalta mä en samppanjasta just välitä.Täytyis olla lasikenkä
Siit kertyy pitkä ja mieskuntoa kysyvä lenkki.Elä nyt, ruutishan käy duunaamassa kaikkia ketjun eukkoja vuoronperään "duuni"matkoillaan, eikö?
Jep. Arvaas onko se juuri täällä Stadissa...Elä nyt, ruutishan käy duunaamassa kaikkia ketjun eukkoja vuoronperään "duuni"matkoillaan, eikö?
Erilaista ainakinNiin vissiin. Toisaalta mä en samppanjasta just välitä.
Oisko tyylikästä 4 cl Jallua lasikengästä???
Mua se käy vaan rasvaamassa ja piiskaamassa.Elä nyt, ruutishan käy duunaamassa kaikkia ketjun eukkoja vuoronperään "duuni"matkoillaan, eikö?
Toi ny kandee pistää unholaan mitä nopeimmin.Juu. Mä soitin poikien isälle. Se oli kans ihan että mitä helvettiä ja sanos kertovansa mielipiteen asiasta seuraavalla kerralla ku näkee, ettei se tosiaan oo hein päänvaiva... ja sano, että se nainen on aina humalassa tollanen räksyttäjä...
.
Varma tieto siisOnhan tuo nyt ketjuunkin monta kertaa kerrottu
Sillä on isot pussitSiit kertyy pitkä ja mieskuntoa kysyvä lenkki.
Vahinkoja sattuu. Älä lue liikaa niit kesälehtien suuria seksitutkimuksia.Ohhoh, kuulkaa. Mä kiskoin ihan vahingossa kitaani puolikkaan (isosta!)
Joo meni jo..Toi ny kandee pistää unholaan mitä nopeimmin.
Känni ei o koskaan kelvollinen tekosyy huonolle käytökselle.
Mä hyvinkin siedän kännisiä miehiä. Jos ne ei kerro tyhmiä juttuja, niin ne kertoo samoja juttuja kuin aina ennenkin. Ja määrätyn promillen kohdalla alkaa inttimuistelut. Mut se ei o vaarallista eikä pahantahtoista.
Iloisesti hiprakassa olevat naiset ovat hyvää ja kivaa seuraa.
Mut umpikänninen ja riidanhaluinen ämmä on tapaus, joka karkottaa mut terassilta tai baarista jokseenkin välittömästi. Mä en jaksa kuunnella mitään mitä semmoisella on sanottavana ja yleensä vielä sanovat sen saatanan kovaan ääneen.
no niimpä, sitten kun oon duunannu mynttoonin niin tulee su vuoroJep. Arvaas onko se juuri täällä Stadissa...
Tossa on sitä tekemisen meininkiä!!!no niimpä, sitten kun oon duunannu mynttoonin niin tulee su vuoro
että ootellaan vaan kärsivällisesti vuoroa
Ja mullakin on lapsivapaa viikonloppu että jos illalla tai vkl mua ei näy niinJep. Arvaas onko se juuri täällä Stadissa...
Onko se tyttö- vai poikakissaÄrh tota kissaa! Vein sen viikonloppuna mökille, ja nythän se mouruaa täällä surkeena kaiket päivät joko ympäriinsä vaellellen tai oven takana istuen. Takaisin luontoon täytyis päästä, mutta kun siellä mökillä se valitti koko ajan myöskin! Ei se oo ikinä tyytyväinen.
Toki, kyllähän palsta tietääVarma tieto siis