The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tsuferaffi
Hei, mää varasin ruutiksen ekana niin älkääpä viittikö etuilla :mad:

Ah me ollaan kotona :love: Laukut on purettu, on vähä siivottu, mummon luota kerätyt kirjat ja roinat on löytäny omille paikoilleen, lapsi sai pakkasesta ruokaa ja Aladdin pyörii dvd-soittimessa. Aika jees siis. Vieläko jaksais lähteä kaupoaan jossain vaiheessa, niin kaik ois hyvin.

• Tykkää
Reactions: Bitch ja famipala
Saako puhua vaihteeksi tottakin? Tai siis edes niin totta kuin osaan?

Jos miehellä tai ukkomiehellä ei ole mitään muuta kontaktia naismaailmaan kuin vaimo/tyttöystävä ja isojempoikien puheet, niin siinä käy huonosti. Enkä ny tarkoita fyysistä kontaktia.

Hyväntahtoinen paskanjauhanta eri sukupuolten ja eri ikäisten kanssa on mun mielestä kivaa. Siinä voi oppia jotain, eikä vähiten itsestään.

Tulihan se viesti kirjastosta, että varaamani kirja on haettavissa ja löytyi 2 osakin. Harmi kun aloitin lukemisen kolmannesta ja viimeisestä osasta. En heti huomannut, että on kirjasarjaa ja viimeinen osa.

IhQ
Huoh.
Ei jeesus taas, mies oli esikolle laittanu telkka-tietsikka-tablettikieltoa..kiva sitten sen lähteä töihin ja mie saan kuulla kaikki valitukset siitä miten on tylsää ja enkö sais kattoo enkö enkö enkö...valivalivalia tulin kotiin kuuntelee..jes.

Sain eilen viestin kirjakaupasta, että mun kirjan toimitusaika venähtää ja on saatavilla vasta viikon kuluttua. Perhana, mä niin innolla odotin et oisin päässy jo tänä viikonloppuna ihailemaan sitä.

Mua väsyttää, päiväunet houkuttelis 100 x enemmän ko kauppareissu tuon hulivilin kanssa.
Mut hyvä fiilis silti, ihanaa olla taas kotona. Puolikkaalla alkaaki sitten maanantaina tarha, niin lähemmä huomenna ostoksille. Lupasin ostaa poikaselle jotain mukavaa tarhan alkajaislahjaksi, toiveissa oli samanlaiset isot vesivärit ja pensselit, mitä sairaalassakin oli. Saamansa pitää :)
Mä pääsen sitten viikolla tekemään omat kouluhankintani rauhassa, kun poikanen on tarhassa leikkimässä kavereiden kanssa.

Huoh.
Ei jeesus taas, mies oli esikolle laittanu telkka-tietsikka-tablettikieltoa..kiva sitten sen lähteä töihin ja mie saan kuulla kaikki valitukset siitä miten on tylsää ja enkö sais kattoo enkö enkö enkö...valivalivalia tulin kotiin kuuntelee..jes.
Nyt tarkkana Ihku. Mä haistan tossa suuren vaaran.
Sä voit miehesi kanssa keskustella rangaistuksen aiheellisuudesta tai sen pituudesta.

Sä toki voit sen yksipuolisesti kumota ja samalla opettaa lapsillesi, että isän sanomisilla ei ole merkitystä, eikä isältä kannata kysyä mitään.

Ja sen jälkeen on turha myös ihmetellä, et mikä vika on miehessä kun sitä ei lasten asiat kiinnosta.

Tää on tieto, ei luulo.

IhQ
Nyt tarkkana Ihku. Mä haistan tossa suuren vaaran.
Sä voit miehesi kanssa keskustella rangaistuksen aiheellisuudesta tai sen pituudesta.

Sä toki voit sen yksipuolisesti kumota ja samalla opettaa lapsillesi, että isän sanomisilla ei ole merkitystä, eikä isältä kannata kysyä mitään.

Ja sen jälkeen on turha myös ihmetellä, et mikä vika on miehessä kun sitä ei lasten asiat kiinnosta.

Tää on tieto, ei luulo.
Siis mie sanoin tytölle ihan ensimmäisenä että isi jos on näin määrännyt niin en mie sitä pysty alkaa kumoamaan.
Ja kysyin viestillä mieheltä, kun se täällä kotona oli aamusta, että mik juttu tää taas on, miks kieltoa. En ihan samoilla linjoilla ole ehkä mutten kyl ala siitä tytölle mainitsemaan.

Saako puhua vaihteeksi tottakin? Tai siis edes niin totta kuin osaan?

Jos miehellä tai ukkomiehellä ei ole mitään muuta kontaktia naismaailmaan kuin vaimo/tyttöystävä ja isojempoikien puheet, niin siinä käy huonosti. Enkä ny tarkoita fyysistä kontaktia.

Hyväntahtoinen paskanjauhanta eri sukupuolten ja eri ikäisten kanssa on mun mielestä kivaa. Siinä voi oppia jotain, eikä vähiten itsestään.
Hyvässä porukassa sukupuoleen katsomatta herjanheitto on ihan parasta (y)

Siis mie sanoin tytölle ihan ensimmäisenä että isi jos on näin määrännyt niin en mie sitä pysty alkaa kumoamaan.
Ja kysyin viestillä mieheltä, kun se täällä kotona oli aamusta, että mik juttu tää taas on, miks kieltoa. En ihan samoilla linjoilla ole ehkä mutten kyl ala siitä tytölle mainitsemaan.
Mua inhottaa toistaa itseäni.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä