The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ukkomiestä jallitat kylään, ei taida Krut vaimolle kertoa että mitä "työmatkat" pitää sisällään.
Hahaa :D - päivä alkaakin näemmä hjuumorpläjäytyksellä :)

Elä huoli, voipi tulla kyllä tosin yllätyksenäkin mutta positiivisenakin sellaisena: mies ja nainen voivat olla ihan kavereitakin/ystäviä :)(y)
Ja se on kuules huikeen hienoa :)!

• Tykkää
Reactions: famipala
Töttöröö, aamua kaikille auringonpaisteen keskeltä :)

Heräävä kaupunki on kyllä ihan oma kokemuksensa :), vaikkakaan mä en kyllä totu näihin pahviseiniin, mutta tää ihana hissuksiin alkava kuhina ja liike ja rytmi - oi että! Ja kun keli on kohdallaan niin ihmiset on avoimia ja iloisia, mä jo ehdin tekemään aamukruisailut ja tolla reissulla jäin iloisesti suustani kiinni uppo- outojen ihanien ihmisten kanssa, joilla mitä ilmeisimmin oli puhumisen tarvetta just mulle, asiakkaalle, runsaasti :D...aivan loistavat kohtaamiset, siitä sain itelle vielä lisää tätä ....peeerjantaaaiiin pirtsakkuutta :)!!

Aamu alkoi puhelinmen kanssa työskentelyllä ja sitä on luvassa tälle päivälle runsaasti, sekä palaveria ja suunnittelua jatkoista ja plaaplaa mutta uusia ihmisiä ja silleen :). Nyt vois sitten vaikka syödä sen aamupalan :)

...ai niin, muuten, eilen illalla tapahtui kyllä :D..sen siitä saa kun syö myöhäistäkin myöhäisemmän iltapalan ja on ihan kuittipoikki päivästä..mä nukahdin onnellisen autuaallisena kone sylissäni :D...havahduin kyllä aamuyön tunteina tekemään havainnon että vois kait sen koneenkin sammuttaa oikeesti :D...mutta hyvin nukuin aina siihen saakka kunnes tää talo alkoi heräämään :)

Nautitaan tästä päivästä ja pistä sitä hurmaavaa hymyäs vain kiertoon ja valloittamaan toistenkin päivää :)

• Tykkää
Reactions: Kais
Ihanaa huomenta vaan kaikille :)kyllä tälläinen kauniit ja kiireettömät aamut on ihania. Lämmin,kaunis aamu, ei kiirettä mihinkään ja kahveet terassilla ja ruukkuruusut puskee vaan lisää kukkia. :love:
Mitäs teillä tänään ?

• Tykkää
Reactions: famipala
Ihanaa huomenta vaan kaikille :)kyllä tälläinen kauniit ja kiireettömät aamut on ihania. Lämmin,kaunis aamu, ei kiirettä mihinkään ja kahveet terassilla ja ruukkuruusut puskee vaan lisää kukkia. :love:
Mitäs teillä tänään ?
Huomenia vaan,Kais :)

Joo, ei todellakaan voi valittaa näitä upeita aamuja, kummasti sitä saa (saan)hiukan huonommankin yön jälkeen energiaa ja pirteyttä lisää kun vastassa on kirkkaus ja valoisuus väreineen :)

Itelläni kohtuullisen runsasta säätöä eli asioiden hoitamista eri instanssien ja ihmisten kesken sekä tässä kaupungissa seikkailua, tää on semmonen vuoristorata- päivä eli käydään korkeella mutta tullaan alaskin vauhdilla...mutta se on tämmöstä sykettä ja elämää kauneimmillaan kaiken muun vilinän ja menemisen keskellä. (ja joo, tosta nyt ei saanut örkkikään selvää mutta tulkitse kuten parhaaksi näet :))

Ja tänään mulle tuodaan mun unohtama kamerakin, joten mä pääsen sillä tekemään "tuhoja" myöhemmin päivän aikana eli yritän jossain vaiheessa sitten ottaa tästä virallisemmasta osuudesta irtiottoa ja uutta näkökulmaa :)

Mitäs Kais sulla suunnitteilla :)?

• Tykkää
Reactions: Kais
Huomenia vaan,Kais :)

Joo, ei todellakaan voi valittaa näitä upeita aamuja, kummasti sitä saa (saan)hiukan huonommankin yön jälkeen energiaa ja pirteyttä lisää kun vastassa on kirkkaus ja valoisuus väreineen :)

Itelläni kohtuullisen runsasta säätöä eli asioiden hoitamista eri instanssien ja ihmisten kesken sekä tässä kaupungissa seikkailua, tää on semmonen vuoristorata- päivä eli käydään korkeella mutta tullaan alaskin vauhdilla...mutta se on tämmöstä sykettä ja elämää kauneimmillaan kaiken muun vilinän ja menemisen keskellä. (ja joo, tosta nyt ei saanut örkkikään selvää mutta tulkitse kuten parhaaksi näet :))

Ja tänään mulle tuodaan mun unohtama kamerakin, joten mä pääsen sillä tekemään "tuhoja" myöhemmin päivän aikana eli yritän jossain vaiheessa sitten ottaa tästä virallisemmasta osuudesta irtiottoa ja uutta näkökulmaa :)

Mitäs Kais sulla suunnitteilla :)?
Heippa, joo kyllä vaan, Upeat aamuilmat, niin päiväkin tuntuu alkavan hyvin. :)
Taitaa olla sulla aika kiireinen päivä noiden asioiden hoidossa. Yritähän keritä välillä istumaankin. :)

Ei ihmeitä suunitteilla tänään, oon ollu flunsassa ja silmätulehduskin pukkasi samalla. Voi olla että käväsen kirjastossa, jos varaamani kirja palautetaan tänään. Muuten otan ihan rennosti ja lepäilen. Kuumetta ei onneksi ole.

Heippa, joo kyllä vaan, Upeat aamuilmat, niin päiväkin tuntuu alkavan hyvin. :)
Taitaa olla sulla aika kiireinen päivä noiden asioiden hoidossa. Yritähän keritä välillä istumaankin. :)

Ei ihmeitä suunitteilla tänään, oon ollu flunsassa ja silmätulehduskin pukkasi samalla. Voi olla että käväsen kirjastossa, jos varaamani kirja palautetaan tänään. Muuten otan ihan rennosti ja lepäilen. Kuumetta ei onneksi ole.
No voi ei, toivuhan flunssasta rauhassa - noi on kurjia kyllä mutta eihän se aikaa katso milloin kimppuun hyökkäävät. Onneksi ei kuumetta sentäs, mutta on siinä räkistaudissakin omat kärvistelyt. Toivottavasti saat kirjan käsiisi, niin pääset sen kanssa myös rentoileen :)

Joo, kyllä mä oman aikani otan haltuun - tässä mulla vielä pieni tovi enne seuraavaa sovittua yhteydenottoa ja siitä se tahti kiihtyy tasaisen varmasti mutta - viikonloppua kohtihan tässä mennään näitten tekemisten avustamana :)!

No voi ei, toivuhan flunssasta rauhassa - noi on kurjia kyllä mutta eihän se aikaa katso milloin kimppuun hyökkäävät. Onneksi ei kuumetta sentäs, mutta on siinä räkistaudissakin omat kärvistelyt. Toivottavasti saat kirjan käsiisi, niin pääset sen kanssa myös rentoileen :)

Joo, kyllä mä oman aikani otan haltuun - tässä mulla vielä pieni tovi enne seuraavaa sovittua yhteydenottoa ja siitä se tahti kiihtyy tasaisen varmasti mutta - viikonloppua kohtihan tässä mennään näitten tekemisten avustamana :)!
Joo, flunssan takia on treenit jääny tältä viikolta, pelkkää arkikävelyä vaan ja kuntouttavassa työtoiminnassa on pitänyt olla, kun ei kuumetta ole. On kyllä aika väsynyt olo ollut koko viikon, nuhaa,kurkku ja korvat kipeet ja päänsärkyä. Toivotaan,että kirja palautuu tänään ja ehtii hakemaan, muuten menee maanantaille. :)

Hyvä kun on pieni oma aika ennen seuraavaa sovittua hommaa. :)

Huomenta. :)

Yks terdesiideri vaihtu valomerkkiin. Hupsista, niin siinä sitte käy, ku lähtee fillarilla liikenteeseen :D

Ai nii ja sain kuulla olevani paska mutsi, ei oo lapsille hyväks pompottaa niitä kodista toiseen, ei ne lapset kuulemma tiedä sit mikä niiden koti on, mun pitäis kuulemma ajatella niitä lapsia ja antaa isälle huoltajuus ja olla ite etä. Ah, mä rakastan näitä tuppukyliä.

Joo, flunssan takia on treenit jääny tältä viikolta, pelkkää arkikävelyä vaan ja kuntouttavassa työtoiminnassa on pitänyt olla, kun ei kuumetta ole. On kyllä aika väsynyt olo ollut koko viikon, nuhaa,kurkku ja korvat kipeet ja päänsärkyä. Toivotaan,että kirja palautuu tänään ja ehtii hakemaan, muuten menee maanantaille. :)

Hyvä kun on pieni oma aika ennen seuraavaa sovittua hommaa. :)
Ei kannata tosiaan lähteä puolikuntoisena treenailemaan vaan sille sairastelulle on vain otettava se oma aikansa, kuten oot tehnytkin :). Josko ymmärtäis jo lähteä lipettiin sua kiusaamasta, johan on hyvän tovin jo riesana ollutkin...

Ite en oo päässyt lenkkipoluille ollenkaan sen jälkeen kun temua rymistelin ton varpaani kurtturuttuun, näemmä laitoinkin sen ihan huolella tärviölle - ikinä en oo näin kauan pitänyt murtuneita varpaita mutta nyt tulikin kunnon rusahdukset...Noooo, ajastansa kyllä, kun vaan toi varpaan pitäjä nyt malttais, siinä kait sitä suurinta tuskaa onkin :D...mutta onneksi fillarointi onnistuu(y)

Yks terdesiideri vaihtu valomerkkiin. Hupsista, niin siinä sitte käy, ku lähtee fillarilla liikenteeseen :D

Ai nii ja sain kuulla olevani paska mutsi, ei oo lapsille hyväks pompottaa niitä kodista toiseen, ei ne lapset kuulemma tiedä sit mikä niiden koti on, mun pitäis kuulemma ajatella niitä lapsia ja antaa isälle huoltajuus ja olla ite etä. Ah, mä rakastan näitä tuppukyliä.
:(Halaus, höh älä välitä noiden kommentoijien puheista.

Dodih, tuli se valomerkkikin sitten tarpeeseen :D - hyvä kun kävit tuulettumassa, pitää sitä päästä menemäänkin :)

Uaah..ei muuta kuin mappi ööhön vaan "besserwisserin" kommentointia, joka paikastahan ne löytyy tommoset toisten asioitten "asiantuntijat", joilla sitten vaan tahtoo olla omassa elämässään runsasti solmuja jotta vois vaikka oikeesti siihen keskittää tarmonsa. Nakkaat siis veslintua tommosella - teillä menee hyvin ja se kait taitaa kuitenkin potuttaa jotakin suuresti :)

Ei kannata tosiaan lähteä puolikuntoisena treenailemaan vaan sille sairastelulle on vain otettava se oma aikansa, kuten oot tehnytkin :). Josko ymmärtäis jo lähteä lipettiin sua kiusaamasta, johan on hyvän tovin jo riesana ollutkin...

Ite en oo päässyt lenkkipoluille ollenkaan sen jälkeen kun temua rymistelin ton varpaani kurtturuttuun, näemmä laitoinkin sen ihan huolella tärviölle - ikinä en oo näin kauan pitänyt murtuneita varpaita mutta nyt tulikin kunnon rusahdukset...Noooo, ajastansa kyllä, kun vaan toi varpaan pitäjä nyt malttais, siinä kait sitä suurinta tuskaa onkin :D...mutta onneksi fillarointi onnistuu(y)
Juuh ei passaa treenata, vaikka mieli tekisi, muuten on entistä huonommassa kunnossa ja parantuminen pitkittyy. Toivottavasti ymmärtää häipyä ja äkkiä. Ensi viikolla olisi kiva reissu makkaranpaistoon tiedossa. :) Jospa sitä pitkästä aikaa itsekkin maistelisi makkaraa :p :LOL:( ja tarkoitan ihan ruokamakkaraa enkä muuta, senkin pervot ):D:rolleyes:

Auts, niin sun murtuneet varpaat, vissiin paljoo pysty lenkkeilemään moisilla.

Juuh ei passaa treenata, vaikka mieli tekisi, muuten on entistä huonommassa kunnossa ja parantuminen pitkittyy. Toivottavasti ymmärtää häipyä ja äkkiä. Ensi viikolla olisi kiva reissu makkaranpaistoon tiedossa. :) Jospa sitä pitkästä aikaa itsekkin maistelisi makkaraa :p :LOL:( ja tarkoitan ihan ruokamakkaraa enkä muuta, senkin pervot ):D:rolleyes:

Auts, niin sun murtuneet varpaat, vissiin paljoo pysty lenkkeilemään moisilla.
Kyllä se häipyy, tuota kivaa reissua kohti vaan :)!

Ja joo, lenkkeily on vielä tod.jäissä mutta se korvataan entistäkin ankarammilla fillarointilenkeillä :D...ja nyt vissiin sitten oli tämmönen tilaus tarpeeseen että jää toi ravaaminen vähemmälle, näin se on vain ajateltava :)...

Totta, vaikka ei välittäisi, niin kyllä ne on mielessä ja tuntuu pahalta tuollaiset.
Juu. Mä soitin poikien isälle. Se oli kans ihan että mitä helvettiä ja sanos kertovansa mielipiteen asiasta seuraavalla kerralla ku näkee, ettei se tosiaan oo hein päänvaiva... ja sano, että se nainen on aina humalassa tollanen räksyttäjä...

Onneks mä olin kuitenkin selvinpäin, muuten oisin kyllä saattanu kertoa mielipiteeni hänen ajatuksistaan vähän suoremmin, nyt tyydyin vaan toteamaan, että eiköhän se oo meidän oma asia ja kun lapset voi hyvin eikä kellään ammattilaisellakaan oo ollu mitään pahaa sanottavaa tästä "järjestelystä" niin mua ei hänen mielipiteet kiinnosta.

Dodih, tuli se valomerkkikin sitten tarpeeseen :D - hyvä kun kävit tuulettumassa, pitää sitä päästä menemäänkin :)

Uaah..ei muuta kuin mappi ööhön vaan "besserwisserin" kommentointia, joka paikastahan ne löytyy tommoset toisten asioitten "asiantuntijat", joilla sitten vaan tahtoo olla omassa elämässään runsasti solmuja jotta vois vaikka oikeesti siihen keskittää tarmonsa. Nakkaat siis veslintua tommosella - teillä menee hyvin ja se kait taitaa kuitenkin potuttaa jotakin suuresti :)
Joo, oli kyl mukavaa. Näin yhtä kaveria, jonka kanssa tuli hengailtua 8 vuotta sitten tosi paljon ja jäin sitte suustani kiinni :D En kuitenkaan ihan kauheesti juonu, mut noi yöunet jäi vähän vähille.

Juu mappi ööhön menee, sitä toi exäkin sano, että ku sillä miehellä on lapsensa äidin kanssa ongelmia ja sitä lasta "pompotellaan" niin siitä tää muikkeli sitte päätti, että kaikkia lapsia sitte pompotellaan.. Lähinnä vaan säälittää ja naurattaa tollaset ihmiset :D

• Tykkää
Reactions: famipala ja Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä