Koskas tuut savannilla poikkeemaan?huomenta pörröt
tänään tsadipäivä
Ukkomiestä jallitat kylään, ei taida Krut vaimolle kertoa että mitä "työmatkat" pitää sisällään.Koskas tuut savannilla poikkeemaan?
Hahaa - päivä alkaakin näemmä hjuumorpläjäytykselläUkkomiestä jallitat kylään, ei taida Krut vaimolle kertoa että mitä "työmatkat" pitää sisällään.
Huomenia vaan,KaisIhanaa huomenta vaan kaikille kyllä tälläinen kauniit ja kiireettömät aamut on ihania. Lämmin,kaunis aamu, ei kiirettä mihinkään ja kahveet terassilla ja ruukkuruusut puskee vaan lisää kukkia.
Mitäs teillä tänään ?
Heippa, joo kyllä vaan, Upeat aamuilmat, niin päiväkin tuntuu alkavan hyvin.Huomenia vaan,Kais
Joo, ei todellakaan voi valittaa näitä upeita aamuja, kummasti sitä saa (saan)hiukan huonommankin yön jälkeen energiaa ja pirteyttä lisää kun vastassa on kirkkaus ja valoisuus väreineen
Itelläni kohtuullisen runsasta säätöä eli asioiden hoitamista eri instanssien ja ihmisten kesken sekä tässä kaupungissa seikkailua, tää on semmonen vuoristorata- päivä eli käydään korkeella mutta tullaan alaskin vauhdilla...mutta se on tämmöstä sykettä ja elämää kauneimmillaan kaiken muun vilinän ja menemisen keskellä. (ja joo, tosta nyt ei saanut örkkikään selvää mutta tulkitse kuten parhaaksi näet )
Ja tänään mulle tuodaan mun unohtama kamerakin, joten mä pääsen sillä tekemään "tuhoja" myöhemmin päivän aikana eli yritän jossain vaiheessa sitten ottaa tästä virallisemmasta osuudesta irtiottoa ja uutta näkökulmaa
Mitäs Kais sulla suunnitteilla ?
Ukkomiestä jallitat kylään, ei taida Krut vaimolle kertoa että mitä "työmatkat" pitää sisällään.
No voi ei, toivuhan flunssasta rauhassa - noi on kurjia kyllä mutta eihän se aikaa katso milloin kimppuun hyökkäävät. Onneksi ei kuumetta sentäs, mutta on siinä räkistaudissakin omat kärvistelyt. Toivottavasti saat kirjan käsiisi, niin pääset sen kanssa myös rentoileenHeippa, joo kyllä vaan, Upeat aamuilmat, niin päiväkin tuntuu alkavan hyvin.
Taitaa olla sulla aika kiireinen päivä noiden asioiden hoidossa. Yritähän keritä välillä istumaankin.
Ei ihmeitä suunitteilla tänään, oon ollu flunsassa ja silmätulehduskin pukkasi samalla. Voi olla että käväsen kirjastossa, jos varaamani kirja palautetaan tänään. Muuten otan ihan rennosti ja lepäilen. Kuumetta ei onneksi ole.
Joo, flunssan takia on treenit jääny tältä viikolta, pelkkää arkikävelyä vaan ja kuntouttavassa työtoiminnassa on pitänyt olla, kun ei kuumetta ole. On kyllä aika väsynyt olo ollut koko viikon, nuhaa,kurkku ja korvat kipeet ja päänsärkyä. Toivotaan,että kirja palautuu tänään ja ehtii hakemaan, muuten menee maanantaille.No voi ei, toivuhan flunssasta rauhassa - noi on kurjia kyllä mutta eihän se aikaa katso milloin kimppuun hyökkäävät. Onneksi ei kuumetta sentäs, mutta on siinä räkistaudissakin omat kärvistelyt. Toivottavasti saat kirjan käsiisi, niin pääset sen kanssa myös rentoileen
Joo, kyllä mä oman aikani otan haltuun - tässä mulla vielä pieni tovi enne seuraavaa sovittua yhteydenottoa ja siitä se tahti kiihtyy tasaisen varmasti mutta - viikonloppua kohtihan tässä mennään näitten tekemisten avustamana !
Ei kannata tosiaan lähteä puolikuntoisena treenailemaan vaan sille sairastelulle on vain otettava se oma aikansa, kuten oot tehnytkin . Josko ymmärtäis jo lähteä lipettiin sua kiusaamasta, johan on hyvän tovin jo riesana ollutkin...Joo, flunssan takia on treenit jääny tältä viikolta, pelkkää arkikävelyä vaan ja kuntouttavassa työtoiminnassa on pitänyt olla, kun ei kuumetta ole. On kyllä aika väsynyt olo ollut koko viikon, nuhaa,kurkku ja korvat kipeet ja päänsärkyä. Toivotaan,että kirja palautuu tänään ja ehtii hakemaan, muuten menee maanantaille.
Hyvä kun on pieni oma aika ennen seuraavaa sovittua hommaa.
Halaus, höh älä välitä noiden kommentoijien puheista.Huomenta.
Yks terdesiideri vaihtu valomerkkiin. Hupsista, niin siinä sitte käy, ku lähtee fillarilla liikenteeseen
Ai nii ja sain kuulla olevani paska mutsi, ei oo lapsille hyväks pompottaa niitä kodista toiseen, ei ne lapset kuulemma tiedä sit mikä niiden koti on, mun pitäis kuulemma ajatella niitä lapsia ja antaa isälle huoltajuus ja olla ite etä. Ah, mä rakastan näitä tuppukyliä.
Kiitos.. Emmä välitäkään, mut jäähän noi tollaset silti aina kummittelemaan. Vielä ku oli exän tuttuja...Halaus, höh älä välitä noiden kommentoijien puheista.
Dodih, tuli se valomerkkikin sitten tarpeeseen - hyvä kun kävit tuulettumassa, pitää sitä päästä menemäänkinHuomenta.
Yks terdesiideri vaihtu valomerkkiin. Hupsista, niin siinä sitte käy, ku lähtee fillarilla liikenteeseen
Ai nii ja sain kuulla olevani paska mutsi, ei oo lapsille hyväks pompottaa niitä kodista toiseen, ei ne lapset kuulemma tiedä sit mikä niiden koti on, mun pitäis kuulemma ajatella niitä lapsia ja antaa isälle huoltajuus ja olla ite etä. Ah, mä rakastan näitä tuppukyliä.
Juuh ei passaa treenata, vaikka mieli tekisi, muuten on entistä huonommassa kunnossa ja parantuminen pitkittyy. Toivottavasti ymmärtää häipyä ja äkkiä. Ensi viikolla olisi kiva reissu makkaranpaistoon tiedossa. Jospa sitä pitkästä aikaa itsekkin maistelisi makkaraa ( ja tarkoitan ihan ruokamakkaraa enkä muuta, senkin pervot )Ei kannata tosiaan lähteä puolikuntoisena treenailemaan vaan sille sairastelulle on vain otettava se oma aikansa, kuten oot tehnytkin . Josko ymmärtäis jo lähteä lipettiin sua kiusaamasta, johan on hyvän tovin jo riesana ollutkin...
Ite en oo päässyt lenkkipoluille ollenkaan sen jälkeen kun temua rymistelin ton varpaani kurtturuttuun, näemmä laitoinkin sen ihan huolella tärviölle - ikinä en oo näin kauan pitänyt murtuneita varpaita mutta nyt tulikin kunnon rusahdukset...Noooo, ajastansa kyllä, kun vaan toi varpaan pitäjä nyt malttais, siinä kait sitä suurinta tuskaa onkin ...mutta onneksi fillarointi onnistuu
Totta, vaikka ei välittäisi, niin kyllä ne on mielessä ja tuntuu pahalta tuollaiset.Kiitos.. Emmä välitäkään, mut jäähän noi tollaset silti aina kummittelemaan. Vielä ku oli exän tuttuja...
Kyllä se häipyy, tuota kivaa reissua kohti vaan !Juuh ei passaa treenata, vaikka mieli tekisi, muuten on entistä huonommassa kunnossa ja parantuminen pitkittyy. Toivottavasti ymmärtää häipyä ja äkkiä. Ensi viikolla olisi kiva reissu makkaranpaistoon tiedossa. Jospa sitä pitkästä aikaa itsekkin maistelisi makkaraa ( ja tarkoitan ihan ruokamakkaraa enkä muuta, senkin pervot )
Auts, niin sun murtuneet varpaat, vissiin paljoo pysty lenkkeilemään moisilla.
Juu. Mä soitin poikien isälle. Se oli kans ihan että mitä helvettiä ja sanos kertovansa mielipiteen asiasta seuraavalla kerralla ku näkee, ettei se tosiaan oo hein päänvaiva... ja sano, että se nainen on aina humalassa tollanen räksyttäjä...Totta, vaikka ei välittäisi, niin kyllä ne on mielessä ja tuntuu pahalta tuollaiset.
Joo, oli kyl mukavaa. Näin yhtä kaveria, jonka kanssa tuli hengailtua 8 vuotta sitten tosi paljon ja jäin sitte suustani kiinni En kuitenkaan ihan kauheesti juonu, mut noi yöunet jäi vähän vähille.Dodih, tuli se valomerkkikin sitten tarpeeseen - hyvä kun kävit tuulettumassa, pitää sitä päästä menemäänkin
Uaah..ei muuta kuin mappi ööhön vaan "besserwisserin" kommentointia, joka paikastahan ne löytyy tommoset toisten asioitten "asiantuntijat", joilla sitten vaan tahtoo olla omassa elämässään runsasti solmuja jotta vois vaikka oikeesti siihen keskittää tarmonsa. Nakkaat siis veslintua tommosella - teillä menee hyvin ja se kait taitaa kuitenkin potuttaa jotakin suuresti