Harjoittelijana päiväkodissa, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harjoittelussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harjoittelussa

Vieras
Miltä teistä muista on tuntunut harjoittelu päiväkodissa? Oletteko saaneet neuvoja ja tukea? Vai tuntuuko että olette siellä vain ylimääräisenä? Oletko saanut toteuttaa itseäsi ja onko sinulle annettu vastuuta lapsiryhmässä?

Miltä teistä muista on tuntunut harjoittelu päiväkodissa? Oletteko saaneet neuvoja ja tukea? Vai tuntuuko että olette siellä vain ylimääräisenä? Oletko saanut toteuttaa itseäsi ja onko sinulle annettu vastuuta lapsiryhmässä?

Olin vuoden verran ja pikkuhiljaa sain vastuuta enemmän ja enemmän.Hirveästi on ihmisistä(aikuisista) kiinni saatko neuvoa ja tukea vai oletko sitä alinta kastia,joka aina pyyhkii pöytiä,lakasee lattioita ym.Itse sain pitää satutuokioita,auttaa askartelussa ja osallistua sen suunnitteluun.Muuten olin mukana arjessa.Innostuin alasta sen verran,että hommasin siitä itselleni ammatin :)

Olin keväällä harjoittelijana pk:ssa jossa minua kohdeltiin kuin ilmaa. Jos jotain yritin omatoimisesti aloittaa niin jollain tavalla se lytättiin. En tykännyt yhtään. Lapsista tykkäsin, mutta itse paikka oli ihan syvältä. Onneksi omien lasten ei tarvitse olla siellä hoidossa.

Mä oon ollut 3 kertaa päiväkodissa harjoittelussa. Eka paikka oli ihan hirvee, paitsi eskarilaiset oli parhaita!

Tokassa paikassa aikuiset ei puhuneet mulle mitään. EI kertoneet missä voi säilyttää esim eväitä tai muutakaan. Seuraavana päivänä kelto tuli käymään ja sanoi niille työntekijöille että kyllä niiden pitää tää paikka esitellä mulle ym.

Kolmas paikka oli sit ihan paras! Hoitajat antoi mun hoitaa lapsia ja eniten sain hoitaa kaikista pienintä naperoa.

Onko kellään muuten kokemusta että pääseekö työkkärin kautta päiväkotiin harjoitteluun??

Yhteistyössä